Folk på Åland är väldigt dåligt informerade.
Jag hänvisar till den utredningen som gjordes av Finansministeriet (VVM på finska).
Källan: "Verotulojen tasausjärjestelmä Ahvenanmaan ja valtion välillä: 1990-luvun kokemukset. Yhteenveto.
Ovanstående översättad på dålig svenska: " Skatteinkomsternas jämningssystemet melan Åland och staten: 1990-talets erfarungen".
"Sammandrag."
Varför Åländska tidnigar inte vill publicera dess slutresultater?
Till exempel, varje år på 1990-talet Åland fick av staten 100-200 miljoner markka mer än den gav till staten. (Sidan 8 )
På sidan 10 står och min översättning går: "Kommunala skatter är bland de lägsta in Finland, OCH LANDSKAPSSTYRELSEN HAR INTE ANVÄNT SIN RÄTT ATT INFÖRA LANDSKAPSSKATT.
(förstoring av bokstaver är min)
Åland vill inte använda sin rätt att införa landskapsskatt fast den har den rätten. Sedan folk klagar på Finland fast den rätten finns redan åratal fast den inte används!
Varför sådan här väsentlig information sensureras från ålänningarna
av den åländska medien?!
Åländare är dåligt informerade
En som vet
0
981
Luetuimmat keskustelut
- 1791356
- 851246
- 96987
- 48833
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40733Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83609Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30538Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7516Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44512