Tulin juuri paksunsuolentähystyksestä. Pelkäsin koko toimenpidettä luettuani tältä palstalta kuvauksia, jotka olivat pååosin negatiivisia ja pelottelevia.
Minulla koko toimenpide oli helppo: ei kipuja, ei epämiellyttävää tunnetta missään vain hiukan outo olo letku p**ssä. Siinä kaikki. Pierettää ja pytyllä täytyy käydä, ettei tule p**ka housuun.
Lääkitystä varten laittoivat tipan valmiiksi. En tarvinnut ja tehtiin ihan kunnallisessa terveyskeskuksessa. Itse katselin pienemmästä monitorista suoltani enimmän aikaa. Kesti puoli tuntia koko homma.
Tsemppiä kaikille. Gastroskopia ainakin minulle keljumpi. Nimittäin yököttää se letkun tunkeminen mahaan. Onneksi sekään ei kestä kauan. Kaksi kertaa tehty.
Kolonoskopiaa
2
615
Vastaukset
- minä..
Minulta tähystettiin aamupäivän aikana ensin yläpää ja heti sen jälkeen alapää. Eka kokemus oli hirveä, itkin ja yökkäilin kokoajan. Puudutusaine ei vaikutanut ollenkaan. Lääkärikin oli jotenkin ylpeä ja etäinen.. Kaamea kokemus!
Seuraavaksi takapuolen kautta, mikä pelasti päiväni. Ei ollut yhtään kauhea kokemus, hoitaja oli kiva ja lääkäri vielä kivempi (ja todella komea), jutteli mukavia kokoajan. Siitä tutkimuksesta jäi vain hyvä mieli.
Olenkin vannonut että mieluummin kerran kuussa lopun ikääni suoliston tähystykseen, kuin enää ikinä vatsan tähystykseen. Minun vatsani tähystetään korkeintaan leikkaamalla maha auki! - ninnukka
Minä olin aamulla kolonoskopiassa.. itkin, huusin, sattui. minä taas olin kuullut, että on aivan kivuton! lääkäri tyly ja etäinen, ei mistään lääkityksestä kukaan mulle sanonu mitään,kesti tunnin. onkohan mulla vaan niin alhainen kipukunnys? vatsa lyö kramppia vieläkin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411291- 609098
- 1375445
- 1443754
- 753680
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403338
- 602698
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722420Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal142073