Joo elikkäs oon lähössä tonne kyseiseen paikkaan hiihtolomalla.Oisko jollakin tietoo paljonko on baareihin/kaljaan ikärajat? Entäs tupakki? Oon saanu semmosta tietoo että kaljaan ikäraja olisi 16vuotta.
Ja paljonko kalja ja vaikkapa kartonki tupakkia maksaa siellä? Sitten nämä "biletys" paikat...onko jollakin kokemuksia joistakin hyvistä paikoista Playa de las americaksen biletys paikoista minne nyt pääsis joku 16 vuotiaskin?Myyvätkö kauppiaat tosta vaan 16vuotiaille kaljaa ja tupakkia kaupasta?Ja ketä muitakin olis lähössä 5.3.2006 tonne kyseiseen paikkaan? :)
Playa de las americas ikärajat ja biletys mestat?
ensikertalainen matkaaja
4
865
Vastaukset
- janne
Minä olen kanssa kuullut että ikäraja joihinkin baareihin olisi 16vuotta. Mutta tupakista en tiedä.
- tupakkimies
Onhan se ikäraja 16 ja tuskin kukaan kyselee papereita. Tupakkikartonki halvimmillaan vitosen ja mallukartonki 8 euroa. Viceroy on jotain LM:ää vastaavaa ja halpaa...
- Ensikertalainen matkaaja
Joo kiitoksia! sitä mäkin vähä aattelin että ei ne ala mitään papereita kyseleen kunhan tavara vaan menee kaupaksi :D
- Ensikertalainen matkaaja
Jooo...eli lisätieto ei olisi koskaan pahitteeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2663338Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.791435- 661213
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991039Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:48943- 63941
- 49855
- 42787
- 47772
- 113716