kyssä fiksuille

höpsö

tartteeko kanin olla päivisin häkissä jos huoneessa ei ole koloja ja sähkö johdot on suojjattu? ja siel sil ois peti juomaa ja ruokaa?

7

313

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lmipallo

Ei meillä ole ikinä häkissä. Käy siellä vaan tarpeillaan ja heinää syömässä. Onnellinen kani konka ei tarvi olla vankeudessa.

• pupun äippä

Mä pidän häkissä kun en ole kotona. Harmittaa hurjasti, kun haluaisin pitää vapaana. Johdot ja semmoset ei ole pupun ulottuvilla, mutta olohuoneen sohva...pelottaa että se keksii pissiä siihen joku päivä, eikä semmonen pupun pissi lähde kangassohvasta ikiniä, kun se saa päivän aikaa imeytyä siihen. Oon kokeillu joskus niin, että jätän sen yksinään tepastelemaan siksi aikaa kun käyn vaikka 30-60min juoksulenkillä tms, eikä se ole sen aikana ainakaan vielä keksiny pissiä sopimattomiin paikkoihin, mutta tuoreesas muistissa vielä edellinen nahkasohva, mihin teki usein asiansa. Tosin, sen sohvan sain kaverilta, jonka omat puput oli kanssa tuhonnu sitä sohvaa. Voiko olla, että mun pupu yritti vaan peitellä sitä vieraiden pupujen hajua pissimällä siihen? Jos tietäisin, että suht uusi sohva on turvassa, voisin uskaltaa pitää sitä vapaana muulloinkin kun sillon kun oon itse kotona....

• jokke

Meidän puppe loikkii kans vapaana aina, eli yölläkin hyppii joskus meidän sänkyyn ja herättelee..
      Mut hei tarkkaile sitä ensin, että ei vaan ole kuitenkaan mitään vaaranpaikkoja, mihin se vois ittensä tunkee, kun on yksin kotona.
      Vapaana kani on tosiaan onnellinen, tulet sen sit huomaamaan.:)

• ...

Sehän olisi ihaanteelista,jos kani saisi olla koko päivän vapaana!

• ...

oli vapaana ihan samalla tavalla, kaikki johdot yms peiteltiin piiloon semmoisilla puulastajutuilla. Ja siitähän se tykkäsi, joka ilta kun piti mennä häkkiin nukkumaan niin se oli oikeaa tappelua sen kanssa.

Jotain pientä aktivitettiähän sille voi järjestää, esim. jotakin pureskeltavaa.

• PupuFani<3

Tottakai se voi olla huoneessa päivän vapaana!
      jos vain muistat varmistaa ettei johdot sun muut varmastikkaan ole kanin ulottuvilla! ellet halua kanisi jopa kuolevan. sähkö isku VOI tappaa :/

• mirkkuli

kanit saattavat repiä petivaatteet tai niin entiset kanini tekivät tai purrra mattoja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      56
      4556
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      88
      4262
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      71
      3718
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      96
      3647
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      117
      2687
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2488
    7. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      37
      2382
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      2369
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      38
      2359
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      2234
    Aihe