tartteeko kanin olla päivisin häkissä jos huoneessa ei ole koloja ja sähkö johdot on suojjattu? ja siel sil ois peti juomaa ja ruokaa?
kyssä fiksuille
7
313
Vastaukset
- lmipallo
Ei meillä ole ikinä häkissä. Käy siellä vaan tarpeillaan ja heinää syömässä. Onnellinen kani konka ei tarvi olla vankeudessa.
- pupun äippä
Mä pidän häkissä kun en ole kotona. Harmittaa hurjasti, kun haluaisin pitää vapaana. Johdot ja semmoset ei ole pupun ulottuvilla, mutta olohuoneen sohva...pelottaa että se keksii pissiä siihen joku päivä, eikä semmonen pupun pissi lähde kangassohvasta ikiniä, kun se saa päivän aikaa imeytyä siihen. Oon kokeillu joskus niin, että jätän sen yksinään tepastelemaan siksi aikaa kun käyn vaikka 30-60min juoksulenkillä tms, eikä se ole sen aikana ainakaan vielä keksiny pissiä sopimattomiin paikkoihin, mutta tuoreesas muistissa vielä edellinen nahkasohva, mihin teki usein asiansa. Tosin, sen sohvan sain kaverilta, jonka omat puput oli kanssa tuhonnu sitä sohvaa. Voiko olla, että mun pupu yritti vaan peitellä sitä vieraiden pupujen hajua pissimällä siihen? Jos tietäisin, että suht uusi sohva on turvassa, voisin uskaltaa pitää sitä vapaana muulloinkin kun sillon kun oon itse kotona....
- jokke
Meidän puppe loikkii kans vapaana aina, eli yölläkin hyppii joskus meidän sänkyyn ja herättelee..
Mut hei tarkkaile sitä ensin, että ei vaan ole kuitenkaan mitään vaaranpaikkoja, mihin se vois ittensä tunkee, kun on yksin kotona.
Vapaana kani on tosiaan onnellinen, tulet sen sit huomaamaan.:) - ...
Sehän olisi ihaanteelista,jos kani saisi olla koko päivän vapaana!
- ...
oli vapaana ihan samalla tavalla, kaikki johdot yms peiteltiin piiloon semmoisilla puulastajutuilla. Ja siitähän se tykkäsi, joka ilta kun piti mennä häkkiin nukkumaan niin se oli oikeaa tappelua sen kanssa.
Jotain pientä aktivitettiähän sille voi järjestää, esim. jotakin pureskeltavaa.
- PupuFani<3
Tottakai se voi olla huoneessa päivän vapaana!
jos vain muistat varmistaa ettei johdot sun muut varmastikkaan ole kanin ulottuvilla! ellet halua kanisi jopa kuolevan. sähkö isku VOI tappaa :/ - mirkkuli
kanit saattavat repiä petivaatteet tai niin entiset kanini tekivät tai purrra mattoja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi564556Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal884262- 713718
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963647Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1172687- 352488
- 372382
- 242369
- 382359
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232234