kaksonen- mies ja rapu- nainen???

Nimetön

olen seurustellut kaksosmiehen kanssa jo 12 vuotta, ja hän ei vieläkään asu kanssamme samassa osotteessa!!Olen eronnut jo v-93ja siitä liitosta on 3 lasta ja tämän kaksosmiehen kanssa on yhteinen poika,-98,olin luullut että viimeistään vauvan syntymän jälkeen hän muuttaa meille, mutta EI!!Miksei kaksosmies halua kuuluvansa perheeseemme?Me kaikki, niin lapset kuin minäkin haluaisimme hänet tänne meille asumaan!!!Mitä te kaksoamiehet pelkäätte?Olen luonteeltani täysin rapu nainen kuin olla voi, perhe, koti ja työ ovat tärkeintä!!

7

1668

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaakatytsy

Onko kyseessä jokin pelko että mikäli yhteen muuttaminen tuo vain ongelmia, niin mihin hän sitten menee. Kaksonen tosin tarvitsee oman vapautensa. Aika outoa kyllä tuo. Sano hänelle siitä suoraan. Pistä hänet valitsemaan. Elämässä pitää tehdä valintoja. Jotenkin tuntuu että hän ei halua osallistua lastenhoitoon ja tuntee olonsa jotenkin epävarmaksi joten pysyttelee kauempana eikä sido sen suurempia tunnesiteitä. Sanopas hänelle että vauva muuttaa nyt hänen luo, sillä sinä et ole hänen lapsensa piika. Katso miten hän reagoi. Varmasti ymmärtää tilanteen. Lapsen hoito helpottuu kun asutaan saman katon alla. Ei sinun tietenkään tarvitse lasta hänelle antaa!! Eikä hän alkaisi yh-isäksi. Testaat vain.

• Nimetön

hei sinä MOI, vauvamme on kohta jo 8- vuotias!Kyllä hän osallistuu todella paljon lapsen hoitoon ym.Voin tehdä rwissuja isompien lasten kanssa ihan miten paljon haluan, ja hän kyllä hoitaa sillä aikaa lastamme!! Mutta...missä mennään kun ei halua muuttaa meille??Isommat lapsetkin ovat jo vaatineet häntä muuttamaan!!!Mutta ei!!Hän asuu omien vanhempien kanssa..kertoo paljon jo hänestä!!
        Rakkaus on sokeaa, niin hän sitä sanotaan!!Rakastan häntä valtavasti ja se tekee ongelmaksi..Olen jo kerran ehdottanut hänelle eroa, ja katsottaisi sitten miltä tuntuu ja muuttaisiko hän sen jälkeen luoksemmme!!Mutta se ei hänelle sopinut!!On hän peräti kosinnutkin kauan kauan sitten, eikä kellot ole vieläkään soinneet meille, heh heh!!
        Jäänpä odottelemaan parempia aikoja ja vastauksia!!!!

• olen

kaksosnainen. En ole koskaan asunut kenenkään kanssa, enkä koskaan sitä halunnut, vaikka olen seurustellutkin tiiviisti useita vuosia. Tarvitsen valtavasti omaa tilaa ja aikaa, vaikka viihdynkin hyvin myös seurassa ja kainalossa nukkumassa. Ilmiö ei kohdallani ole suinkaan liittynyt siihen, että en haluaisi sitoutua toiseen. Sitoudun kyllä täysin, mutta tavallani.

Minulla ei ole lapsia, mutta siinäkin asiassa olen ajatellut, että jos vain löytäisin miehen, joka haluaisi kanssani lapsen, mutta ei haluaisi asua kanssamme saman katon alla, ja olisi kuitenkin osa elämäämme, niin olisin onnellinen. Sitten joskus ehkä niin tapahtuukin, vielä en lapsia edes halua, vaikka olenkin jo yli kolmenkymmenen.

Uskon, että kaksosmiehesi haluaa kuulua perheeseenne ja olla osa elämäänne, mutta ei näe yhdessä asumista samanlaisena yhteisen perhe-elämän mittarina kuin sinä. Toisaalta se, että hän yhä asuu vanhempiensa luona kuullostaa oudolta, ehkä hyppy "tuntemattomaan" kuitenkin pelottaa miestäsi. Ja kyllähän kaksosista kuulee sanottavan, että perin sitoutumiskammoisia ovat. Vaikka edelleen muistutan sinua siitä, että se, mikä monista muista kuullostaa sitoutumattomuudelta parisuhteeseen, ei kaksosen mielestä sitä ole. Minua ei ainakaan painostamalla saa muualle kuin pakenemaan, joten sitä en suosittele. Luota kaksosmiehesi rakkauteen.

• rapu-70

kiitos sinulle!!On ihana kuulla että on muitakin samanlaisia persoonia kuin miesystävälläni!!!
        Lasta ei hänkään aluksi halunut lainkaan, vahinko sattui vaan. Hän kävi todella pohjalla kun kuuli raskaudesta, mutta tänä päivänä hän ei vaihtaisi päivääkään pois lapsen elämästä!!Hän on se joka kantaa vastuun pojastamme, niin koulun kuin harrastuksiin vienti!
        Olen itse oikein kunnon rapu, joka kaipaa hellyyttä ja hoivaa, ja hän osaa antaa sitä minulle kuin lapsilleni!Uskon rakkauteen jota hän monta kertaa päivässä kertoo sen minulle!!
        Toivon että löydät itsellesi miehen, lapselle isän ja itselllesi rakastajan!!heh heh!Kyllä hän vielä tulee elämääsi ja pistää pääsi pyörälle..etkä enään muista mitkä olivat aatteesi vähän aikaa sitten!!!Hyvää päivän jatkoa sinulle!!!

• Kaksosnainen
        rapu-70 kirjoitti:

kiitos sinulle!!On ihana kuulla että on muitakin samanlaisia persoonia kuin miesystävälläni!!!
        Lasta ei hänkään aluksi halunut lainkaan, vahinko sattui vaan. Hän kävi todella pohjalla kun kuuli raskaudesta, mutta tänä päivänä hän ei vaihtaisi päivääkään pois lapsen elämästä!!Hän on se joka kantaa vastuun pojastamme, niin koulun kuin harrastuksiin vienti!
        Olen itse oikein kunnon rapu, joka kaipaa hellyyttä ja hoivaa, ja hän osaa antaa sitä minulle kuin lapsilleni!Uskon rakkauteen jota hän monta kertaa päivässä kertoo sen minulle!!
        Toivon että löydät itsellesi miehen, lapselle isän ja itselllesi rakastajan!!heh heh!Kyllä hän vielä tulee elämääsi ja pistää pääsi pyörälle..etkä enään muista mitkä olivat aatteesi vähän aikaa sitten!!!Hyvää päivän jatkoa sinulle!!!

itsellesikin! Ja mukavaa, että minusta oli
        avuksi. Kiikarissa todellakin on mukava mies, rapumies :), joten ehkä vielä tulevaisuudessa tarvitsen apuasi rapumiehen käsittelyssä :)Hyvää jatkoa myös sinulle/teille.

• rapu-70
        Kaksosnainen kirjoitti:

itsellesikin! Ja mukavaa, että minusta oli
        avuksi. Kiikarissa todellakin on mukava mies, rapumies :), joten ehkä vielä tulevaisuudessa tarvitsen apuasi rapumiehen käsittelyssä :)Hyvää jatkoa myös sinulle/teille.

muista että ravut ovat koti-ihmisiä, mutta tykkääväät välillä irroitella, hyvässä seurassa, rakkaansa kanssa!He ovat yllätyksiä täynnä, haluavat omistaa, helliä, USKOLLISIA, huumoritajuisia, luotettavia, pitää hyvästä ruuasta ja jälkiruuista kovasti!!!Sitten kun rapu rakastuu, hän omistautuu vain yhdellle rakkaalle!!!Se on oksat pois!!!Rakkaus, läheisyys ja uskollisuus ovat kaikki kaikessa ravulle!!Mutta....rapu on myös mustasukkainen!!Joten kerro tarkasti lähistöllä olevat kaverit, mies, rehellisesti, niin vältyt riidasta!
        Omistus halu on ravulle joskus rasitus, siinä voi mennä mustasukkaisuuskin samalla mitalla!Emme tarkoita pahaa kun haluamme omistaa rakkaan,..mutta, rapu rakastaa suoraa sydämmestä, eikä halua jakaa sitä muitten kanssa!!He myös suojelee reviriään tiukasti!
        Kun olet saanut murrettua ravun suoja muurin, elämäsi on ravun kanssa hauskaa, rakkkaus kukoistaa ja olet saanut parhaan ystävän joka suojelee sinua pahalta maailmalta, pitäen sylissä vaikka vuorokauden ympäri hellien, hoivaten ja rakasten vilpittömästi!!!
        Onnea ja menestystä ravun muurin särkemisessä, mutta lopulta tulet voittamaan sen!!!
        Ilmoittele miten menee teillä!!!!
        ps. Muista kynttilä valo ja suklaa!!!!niistä pidämme!

• heinärapu

Hei!

Näin se vain on. Suurin osa kaksosista, jotka ovat jo lähellä keski-ikää tai jo keski-ikäisiä, pelkäävät sitoutumista. Tai elämä antaa kaksoselle mahdollisuuden kahdenlaiseen elämään. Rapu taas on tosiaan koti- tai kodin-ihminen ja sitoutuminen on luontaista.

En halua yleistää, mutta....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3829
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2964
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1865
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1598
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1079
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      934
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      864
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      774
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      741
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe