Muistinvirkistykseksi

Mallukiini

Ensimmäinen raskauden oire on yleensä kuukautisten jääminen pois =) Tätä hoettiin koko ylä aste kaikissa ziljoonissa valistus kampanjoissa, mutta äiti-ikään ehtineiltä se näyttää unohtuneen. Ymmärrän kyllä miten helppoa on jokainen nipistys tulkita raskaudeksi jos vauvaa toivotaan, mutta ettei totuus unohtuisi. Tsemppiä yrittäjille!

4

897

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi voi,

kun on niin paljon niitä joille tulee ainakin yhdet menkat vaikka raskaana. Jotkut eivät pääse niistä eroon koko raskausaikana kunnolla. Ja kun sitä vauvaa oikein toivoo,niin toki itseään "kuuntelee" tarkasti.

• kun..

tulit tuon kertomaan ja näit ihan vaivaa sen eteen. tsemppiä sullekin!

• emilia 74

Niin, taman palstanhan otsikko on VAUVAKUUME ja aiheet varmaankin sillooin pyorivat juuri niissa ekoissa oirreissa, hedelmoittymisessa jne. kai me kaikki tiedamme myos, miten niita vauvoja tehdaan, mutta kivahan taalla on jannata yhessa. katsos, silloin kun oikein kova vauvakuume on paalla, niin ei malta edes sita kahta viikkoa odottaa, vaan on kiva kuulla jo niista ihan ekoista oireista. Itsellani on kaksi lasta ja kylla ne oireet minulla alkoivat viikon sisalla hedelmoittymisesta. niin, etta ole ystavallinen ja ole tulematta tanne pilaamaan meidan kivaa keskustelua oireista ja muusta.
        Elaman iloa sinulle!

• ingrid26

Näinhän se on, ja on ihan hyvä kuulla selväjärkistä puhetta. Mulla kun pitäisi alkaa kuukautiset, ja taas on ollut ties mitä rintojen kutinaa ja kivistystä yms.

Luulen, että meilläkin voisi tärpätä paremmin, jos ottaisin asian ihan rennosti. Kyttään kehoani aivan liikaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      32
      11576
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      61
      4161
    3. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      150
      3463
    4. Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa

Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san
      Maailman menoa
      7
      3276
    5. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      242
      2753
    6. Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?

Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin
      Maailman menoa
      134
      2456
    7. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      206
      1919
    8. Sofia Virralle täydet 12 pistettä!

Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.
      Maailman menoa
      366
      1328
    9. Kuvaile kaivattusi

ulkonäkö. Asiattomatkin kommentit saa laittaa. -🏚️
      Ikävä
      74
      1183
    10. Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?

Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta
      Kuhmo
      20
      987
    Aihe