hääkampaus Kokkolassa

Kutri-Sue

Kukapa kertoisi, minne kannattaa Kokkolassa mennä, jos mielii saada hienon hääkampauksen? Ja vieläpä sellaisen, jonka itse haluaa - eli kampaaja kuuntelee ja toimii asiakkaan toiveiden mukaan, ehkäpä jopa kykenee tekemään mallin mukaan (esim.kuvasta).

Entäpä tämä Kannuslainen kampaaja (Boren?), onko kellään sieltä kokemusta?

12

1834

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kampaaja on

parturi-Kampaamo Leila Salonen Ullasvasta!

On edullinen, on ajanhermoilla, kuuntelee ja itsellä on monia upeita ehdotuksia! joista on hyvä valkata.

Itse olin hääkampaukseeni tyytyväinen ja olen edelleen kun siellä käyn!

• tuore rouva

Itse kävin Marjo Aholalla, Sussu on tosi hyvä! Kuuntelee toiveita! Paitsi että itse en osannu toivomuksia esittää, mukanani oli kuva hääpuvusta, tiara ja huntu, joiden perusteella hän teki täydellisen kampauksen.. :)

• tyytyväinen asiakas

Marjoa minäkin suosittelen.... taatusti löytyy ammattitaitoa!

• morsian 2001
        tyytyväinen asiakas kirjoitti:

Marjoa minäkin suosittelen.... taatusti löytyy ammattitaitoa!

Marjo osaa tehdä kampauksia. taatusti kokkolan parhaita..

• heli
        morsian 2001 kirjoitti:

Marjo osaa tehdä kampauksia. taatusti kokkolan parhaita..

se taitaa olla joku tabu että kaikki käy aholalla hääkampauksessa koska voittanu joskus jonku kilpailun. olen ollu muutamissa häissä joissa marjon tekemä kampaus eikä ne mitenkään ihmeellisiä ollu. parempiaki olen nähnyt.

• ei enää koskaan aholalle
        heli kirjoitti:

se taitaa olla joku tabu että kaikki käy aholalla hääkampauksessa koska voittanu joskus jonku kilpailun. olen ollu muutamissa häissä joissa marjon tekemä kampaus eikä ne mitenkään ihmeellisiä ollu. parempiaki olen nähnyt.

Todella pettynyt , ylimainostettua ... :(

• ???
        ei enää koskaan aholalle kirjoitti:

Todella pettynyt , ylimainostettua ... :(

Marjo on voittanut monia palkintoja. ei vain yhtä
        . menkää te tyylittömät maalaiset johonkin ajan-rattailta tippuneeseen kampaamoonn

• sari

Ahola on aivan ylimainostettu. Ei sen kummempi kuin moni muukaan. Hinta kylläkin on. Esim. Kampaamo Takila Halkokarilla tekee loistavan työn ja hinta on puolet siitä, mitä Aholalla. Kokeile kerran ennen häitä, niin toteat saman.

• Kuningatar

Itse kävin muutama vuosi sitten hääkampauksen laittamassa Pike&Tomilla ja nimenomaan Tomi laittoi sellaisen hääkampauksen joka säväytti. Minulla oli kuva mukana jota mallina käyttäen Tomi loi minulle kuningatar-kampauksen. Suosittelen lämpimästi,nyt muutaman vuodenkin jälkeen sukulaiset kehuvat kuinka kauniisti minulla hiukset oli.

• Killi

Matinén Antti ja Hanna kyllä näkevät todella hyvin mikä kenellekin sopii ja vielä toteuttavat ne hienosti. Hinta ei ole paha, ja kampaus on varmasti uniikki!

• Minä

tänne en ikinä menisi hää-kampausta teettämään. ja myös tämä on yli-hinnoiteltu niinkuin aholakin...

• eikö mitään muuta

Kyllä täällä jaksetaan kampaajist kokoajan keskustella!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      63
      4832
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      112
      4558
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      79
      4030
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      96
      3917
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      122
      2964
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2708
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      28
      2637
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      37
      2632
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      38
      2599
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      2464
    Aihe