Minun tietääkseni tämä on keskustelupalsta vaikkakin viimeaikoina tämä yksi häirikkö on pitänyt tätä yksipuolisen totuutensa julistuksen pyhättönä.
Ja mistäkö tiedän että on yksi ja sama talipää? No koska kaikki sen kirjoittamat on niin helppo tunnistaa. Aina se aloittaa lauseen kirjoittamisen jo "otsikko" ja "nimimerkki" kenttään. Aina se rykäisee 5-15 viestiä muutaman minuutin sisään, yleensä sellaisia joissa ei ole mitään sisältöä. Aina se tyrmää kaikki jotka eivät ole samaa mieltä. Alatyyli hyvin hallussa. Ja vainoharhat. Yrittänyt epätoivoisesti vääntää murteellakin jotain mut aina menee pieleen. Luetun ymmärtäminenkin on heikkoa.
Lt:llä tää tyyppi varmasti tunnetaan, ei montaa noin hullua maailmaan mahdu. Itselläni ei ole kuitenkaan mitään tekemistä Lt:n kanssa, ei ole eikä tule.
Jos keskustelupalstalle kirjoittaa, voi olla varma että sen lukee joku joka ei ole sokeasti samaa mieltä. Jollain on varmasti erilaisia näkemyksiä ja SEN KANSSA OLISI HYVÄ OPETELLA ELÄMÄÄN.
Palstan häirikkö
26
10784
Vastaukset
- Tipitii
Jep, sama on huomattu täälläkin ja alkaa jo jurppimaan kun joka lävestä tungetaan vaan valistusta laatutakuusta. Jos onkin menny rahat ja elämä niin tää ei ainakaan auta yhtään ketään.
- HELLU
siellä ihan omaa palstaa väsätä, ei oo hirveesti kommenteerausta näkyny, hih.. Mä tiedän ainakin jo lähipiiristä 4 henkilöä, jotka MYÖS KOMMENTOIVAT, joten kyse ei ole yhdestä ja samasta henkilöstä, SORRY VAAN HELLU, JA VÄISTELE VARIKSIA, NIISTÄ VOI SAADA LINTULUNSSAN.
- Hellu
HELLU kirjoitti:
siellä ihan omaa palstaa väsätä, ei oo hirveesti kommenteerausta näkyny, hih.. Mä tiedän ainakin jo lähipiiristä 4 henkilöä, jotka MYÖS KOMMENTOIVAT, joten kyse ei ole yhdestä ja samasta henkilöstä, SORRY VAAN HELLU, JA VÄISTELE VARIKSIA, NIISTÄ VOI SAADA LINTULUNSSAN.
Kun mä en vastaile itselleni niin voi olla hiljaista.
- teitä
HELLU kirjoitti:
onki siellä peräti neljä kommentoijaa. Ompa monta tyytymätöntä. Pysy vaan siellä laatutakuun sivuilla. Ei hirveesti kiinnosta noi juttus.
- Tipitii
HELLU kirjoitti:
Hurjat 4!!! kommentoijaa. Bravo!!! Mitäs, eikö teit ollutkaan bussilastillista sielä "kahvikemuilla"?
- tän vetäsen
teitä kirjoitti:
onki siellä peräti neljä kommentoijaa. Ompa monta tyytymätöntä. Pysy vaan siellä laatutakuun sivuilla. Ei hirveesti kiinnosta noi juttus.
kun säkin oot vieraillu meidän palstalla, niin tässä sulle kokonaista 5. kommentti (hahhaaaaa...), on meitä enemmänkin kuin neljä, et kyllä arvaa edes miten monta... pyörittele sitä päässäsi HELLU VAI MIKÄLIE HEGULI SIT OOTKIN;)
- Hellu
tän vetäsen kirjoitti:
kun säkin oot vieraillu meidän palstalla, niin tässä sulle kokonaista 5. kommentti (hahhaaaaa...), on meitä enemmänkin kuin neljä, et kyllä arvaa edes miten monta... pyörittele sitä päässäsi HELLU VAI MIKÄLIE HEGULI SIT OOTKIN;)
Taitaa teitä olla vaan se neljä, tosin ne muut ei kehtaa enää kirjotella.... Jos ovat kirjoitelleetkaan. Oot sen verran hyvin jo mokannu koko porukan.
- luulee
Tipitii kirjoitti:
Hurjat 4!!! kommentoijaa. Bravo!!! Mitäs, eikö teit ollutkaan bussilastillista sielä "kahvikemuilla"?
että mä täällä ypöyksin vedän satoja kommentteja, sorry mun pitää tehdä nyt töitä, tee säkin..
- Hellu
luulee kirjoitti:
että mä täällä ypöyksin vedän satoja kommentteja, sorry mun pitää tehdä nyt töitä, tee säkin..
Se on näin yrittäjällä työpäivät just sellasia kuin tykkää tehdä. Meinaan jos asiat osaa hoitaa oikein. Ja mun päivä tuli just täyteen, eli taidan tästä lähteä salille rentoutumaan ettei ala vanne kiristämään päätä niinku sulla...
- näyttää 11.08
Hellu kirjoitti:
Se on näin yrittäjällä työpäivät just sellasia kuin tykkää tehdä. Meinaan jos asiat osaa hoitaa oikein. Ja mun päivä tuli just täyteen, eli taidan tästä lähteä salille rentoutumaan ettei ala vanne kiristämään päätä niinku sulla...
eihä siinä mitää oo kerenny tekemään, ainaskaan kunnolla... Ettet vaan potkinu niitä roskia sinne maton alle ja jättäny rätei pesemättä, hyi. Se vielä kostautuu. Ei siellä salilla rentouduta, siellä hikoillaan, vaan eiks sulla tuu työssä hiki, mulla ainaskin:)
- Hellu
näyttää 11.08 kirjoitti:
eihä siinä mitää oo kerenny tekemään, ainaskaan kunnolla... Ettet vaan potkinu niitä roskia sinne maton alle ja jättäny rätei pesemättä, hyi. Se vielä kostautuu. Ei siellä salilla rentouduta, siellä hikoillaan, vaan eiks sulla tuu työssä hiki, mulla ainaskin:)
En tee fyysistä työtä niin pitää hakee hauberia salilta. Ja kyllä, sielä salilla nimenomaan rentoudutaan ja ladataan akkuja.
Kävisit välillä suihkussa niin vois asiakkaatkin pysyä paremmin... - työtä...
Hellu kirjoitti:
En tee fyysistä työtä niin pitää hakee hauberia salilta. Ja kyllä, sielä salilla nimenomaan rentoudutaan ja ladataan akkuja.
Kävisit välillä suihkussa niin vois asiakkaatkin pysyä paremmin...terve maisa.
- Hellu
työtä... kirjoitti:
terve maisa.
Oot pihalla kuin lumiukko.
- tuo häirikkö kirjoittelija
Sattumalta eksyin sivuille ja kiinnitti tuo LT-
kirjoittelu huomiota.
Onko tämä katkeroitunut ex-lt yrittäjä vai mikä
saa kirjoittelemaan noita juttuja ja sitten vielä
vastailemaan moneen kertaan itselleen.
Taitaa olla avohoito liian kevyt ratkaisu,vaan
ei kai se vaarallinen ?
Tietoa taustoista tai olinpaikasta kellään ? - Hellu
tuo häirikkö kirjoittelija kirjoitti:
Sattumalta eksyin sivuille ja kiinnitti tuo LT-
kirjoittelu huomiota.
Onko tämä katkeroitunut ex-lt yrittäjä vai mikä
saa kirjoittelemaan noita juttuja ja sitten vielä
vastailemaan moneen kertaan itselleen.
Taitaa olla avohoito liian kevyt ratkaisu,vaan
ei kai se vaarallinen ?
Tietoa taustoista tai olinpaikasta kellään ?Kovasti kyseinen ihminen kuvittelee että mun nimeni on Maire tai vastaava. Ei niin ainakaan ajokortissa lue mutta tuntuu tää tyyppi näkevän Maireja muuallakin. Vaarallisuudesta en tiedä mutta jos ihminen valvoo yökausia netissä vain vastailemassa ja sepittelemässä tarinoita, voi sillä päässä liikkua ihan mitä vaan. Pitäiskö kysyä siltä Mairelta? Kuulemma töissä Lt:llä, Myyrmäessä :) Tarpeeks kun alkaa ärsyttämään niin varmasti soitan.
Musta kyl tuntuu et mä tunnen tän typylin entuudestaan. Se oli just se toinen niist jotka mä tunnen ja jotka alotti muutama vuos sitten Lt:llä. Sillä ei ollu ihan kaikki päässään kondiksessa sillonkaan ja muutenkin tää tyyli että: "Ei mussa oo mitään vikaa vaan laatutakuussa" tuntuu harvinaisen tutulta. Sil oli kovasti ongelmia työpaikallaan silloin ennenkuin tajusi sanoutua itse irti... Mahtaako olla sama.... - sulla
Hellu kirjoitti:
Kovasti kyseinen ihminen kuvittelee että mun nimeni on Maire tai vastaava. Ei niin ainakaan ajokortissa lue mutta tuntuu tää tyyppi näkevän Maireja muuallakin. Vaarallisuudesta en tiedä mutta jos ihminen valvoo yökausia netissä vain vastailemassa ja sepittelemässä tarinoita, voi sillä päässä liikkua ihan mitä vaan. Pitäiskö kysyä siltä Mairelta? Kuulemma töissä Lt:llä, Myyrmäessä :) Tarpeeks kun alkaa ärsyttämään niin varmasti soitan.
Musta kyl tuntuu et mä tunnen tän typylin entuudestaan. Se oli just se toinen niist jotka mä tunnen ja jotka alotti muutama vuos sitten Lt:llä. Sillä ei ollu ihan kaikki päässään kondiksessa sillonkaan ja muutenkin tää tyyli että: "Ei mussa oo mitään vikaa vaan laatutakuussa" tuntuu harvinaisen tutulta. Sil oli kovasti ongelmia työpaikallaan silloin ennenkuin tajusi sanoutua itse irti... Mahtaako olla sama....viiraa ja tosi pahasti, ei kukaan ole puhunut Mairesta, tilaa aika lääkäristä mitä pikimmiten.
- kommenttia
ja niistäkin 8 Hellun omia, säälittävää...
- monta
sivua. Hoitoon!
- Hellu
Et vaan osaa laskea... Mut hei, mun pitää alkaa pakkaamaan kun tossa on lähtö lentokentälle... lomalle nääs. Ei jouda nyt taittamaan peistä sun sivupersoonien kanssa.
Jatketaan keskustelua sitte parin viikon päästä. - monta
monta kirjoitti:
sivua. Hoitoon!
pärsoonaa, ja viel oot mielkuvissais matkalle lähössä. Nooh, kyl se piipaa-auto tulee hakee "matkalle", paranemisii.
- jo pitkälläkin
Hellu kirjoitti:
Et vaan osaa laskea... Mut hei, mun pitää alkaa pakkaamaan kun tossa on lähtö lentokentälle... lomalle nääs. Ei jouda nyt taittamaan peistä sun sivupersoonien kanssa.
Jatketaan keskustelua sitte parin viikon päästä."ulkomaan matkalla".. vilaseppa ulos, nin sielä on talavipakkanen. Voe sinnuu reppanaa, et sitte tienny mihi päin matkalaukkujas pakkasit, sen paikan nimi taitaapi olla hespeeria, viiden tähden hotelli, pidä hauskaa.
- kenties minä
pyrin olemaan välitön ja oman mielipiteen saa tuoda julki..(sananvapaus olemassa)
-kuitenkin niin ettei se loukkais ketään!
-en esitä asiantuntijaa asioissa joissa en sitä ole.
-pyrin siihen että ohjeen mukaan käyttäydyn!
etiketin.Hyvä kirjoittaja on kysyvä ja kirjoittaa asiasta,ja asian vierestäkin..kevennys ns.
Otan kantaa moneen eriasiaan eripalstoille olen aktiivinen myös kirjotan muuallekkin.
Osaa antaa pautetta sekä hyvää ja huonoa!
kiitos!
nimim:välitön kannanottaja- edelllinennn
jäi kysymättä muuten minkä palstan?????
nimi:välitön kannanottaja - Kalakkuna
Asiallinen palaute on aina paikallaan, mikäli se pohjautuu TIETOON JA TOSIASIOIHIN! (muutenhan se ei voi asiallinen ollakaan?) Normaalisti en tälle palstalle vastaile, vaikka lukemassa käynkin. Mutta mielestäni kirjoituksesi ansaitsi vastauksen! Ja kevennykset on mielestäni aina paikallaan. Samoin tyylitaju. Hyvää loppuiltaa sinulle.
- se sinä.
Noin...Ja taas aloitin sanomiseni jo heti otsikosta. Sekin nääs on ihan luvallista täällä, vaikkei se sinun käytäntösi oliskaan! Mutta ilman muuta, tosi tärkee asiahan se on kommentoitavaksi. Kerroit myös ottavasi kantaa moneen asiaan eri palstoilla! Se on kyllä huomattu ja harmistuneena pantu merkille !! Siis että sekaannut asioihin, joista sinulla ei ole tuon taivaallista tietoa?! Mutta omaat silti niistä vankat mielipiteet!!? Vähän on outoa mielestäni. Ja vaikka sananvapaus Suomessa vallitseekin, niin eikö nyt olisi viisaampaa kuitenkin pysytellä aihepiireissä jotka sinulle olisivat tutumpia? Vai eikö niitä ole? Onko elämäsi tosiaankin niin tyhjää ja merkityksetöntä, että väkisin tunget itsesi sinne, missä sinua ei kaivata?! Ja tässä messagessa saattoi olla osa sinulle ja osa hellulle ym. kaltaisillesi. Itse tietänet, mikä niistä omaan nilkkaasi kolahtaa!!
Terveisin Kalkkunakerhon puheenjohtaja. - just niin
se sinä. kirjoitti:
Noin...Ja taas aloitin sanomiseni jo heti otsikosta. Sekin nääs on ihan luvallista täällä, vaikkei se sinun käytäntösi oliskaan! Mutta ilman muuta, tosi tärkee asiahan se on kommentoitavaksi. Kerroit myös ottavasi kantaa moneen asiaan eri palstoilla! Se on kyllä huomattu ja harmistuneena pantu merkille !! Siis että sekaannut asioihin, joista sinulla ei ole tuon taivaallista tietoa?! Mutta omaat silti niistä vankat mielipiteet!!? Vähän on outoa mielestäni. Ja vaikka sananvapaus Suomessa vallitseekin, niin eikö nyt olisi viisaampaa kuitenkin pysytellä aihepiireissä jotka sinulle olisivat tutumpia? Vai eikö niitä ole? Onko elämäsi tosiaankin niin tyhjää ja merkityksetöntä, että väkisin tunget itsesi sinne, missä sinua ei kaivata?! Ja tässä messagessa saattoi olla osa sinulle ja osa hellulle ym. kaltaisillesi. Itse tietänet, mikä niistä omaan nilkkaasi kolahtaa!!
Terveisin Kalkkunakerhon puheenjohtaja.ku ite teet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1464906Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa183537Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1583347Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss322818Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu952578Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181853Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky81488Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo101472Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1381402Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut111267