noniin ihmiset mitä mieltä olette nyky ajan punkkareista?
puhutaan punkista!
23
1972
Vastaukset
- hmmmm
Miksei punkista voi puhua sille kuuluvalla palstalla, eikä täällä punkin raiskaus-palstalla?
Vai tarkoituksellisestiko trollaat? - urho kekkonen
Jep, silkkaa provoa. Popista (á la Green Day) ei saa punkkia tekemälläkään, ne ovat toistensa vastakohdat.
- Tumppi-82
Green Daylla on punkimpia kappaleita ja sitten "ei niin punk"-kappaleita.
Itse lasken Green Dayn punk-popiksi. - Niitti1
GD ei ainakaan oo poppia. onks pop musiikissa edes sähkökitaroita?
- urho kekkonen
Niitti1 kirjoitti:
GD ei ainakaan oo poppia. onks pop musiikissa edes sähkökitaroita?
No, käyttikö esimerkiksi Beatles sähkökitaroita?
Pop-musiikissa on kyse valtavirrasta, tarttuvuudesta, julkisuudesta ja nk. rahanteosta. Muotoilipa sen miten vain tahtoi, Green Day täyttää nuo vaatimukset. Enkä tarkoita tätä pahalla, popissa ei ole mitään pahaa. Mutta popin kutsumisessa punkiksi on.... koska jos punk itsessään on vastalause popille (ja progelle) eli valtavirralle, kuinka se itsessään voisi olla sitä? - justme89
urho kekkonen kirjoitti:
No, käyttikö esimerkiksi Beatles sähkökitaroita?
Pop-musiikissa on kyse valtavirrasta, tarttuvuudesta, julkisuudesta ja nk. rahanteosta. Muotoilipa sen miten vain tahtoi, Green Day täyttää nuo vaatimukset. Enkä tarkoita tätä pahalla, popissa ei ole mitään pahaa. Mutta popin kutsumisessa punkiksi on.... koska jos punk itsessään on vastalause popille (ja progelle) eli valtavirralle, kuinka se itsessään voisi olla sitä?Okei, mun on pakko osallistua tähän keskusteluun. Yks kysymys kaikille jotka pidätte Green Daysta: Onks sill niin paljon väliä onko niiden musiikki punkkia, rokkia, poppia vai hiphoppia? Sill on vaa mun mielestä välii et ne tekee pirun hyvää musaa, enkä lähe miettimää mihin gengreen niiden musa kuuluu. Eihän kukaan päätä, että nyt mä pidän vaa popista, koska britney on niin hyvä!!!! Tai mä tykkään vaa rokista, joten mä en sais tykätä Jennifer Lopezista. Ei ole mitään lapsellisempaa, ku siitä riiteleminen, onko jonkin bändin tuottama musa punkkia vai poppia! Älkää nyt hyvät ihmiset ottako paineita siitä, onko Green Day:n musa punkkia vai poppia vaan nauttikaa niiden tekemäst hyväst musasta. It's about the music and the pleasure we get of it!!!! So enjoy it while you can.
- siljuska
justme89 kirjoitti:
Okei, mun on pakko osallistua tähän keskusteluun. Yks kysymys kaikille jotka pidätte Green Daysta: Onks sill niin paljon väliä onko niiden musiikki punkkia, rokkia, poppia vai hiphoppia? Sill on vaa mun mielestä välii et ne tekee pirun hyvää musaa, enkä lähe miettimää mihin gengreen niiden musa kuuluu. Eihän kukaan päätä, että nyt mä pidän vaa popista, koska britney on niin hyvä!!!! Tai mä tykkään vaa rokista, joten mä en sais tykätä Jennifer Lopezista. Ei ole mitään lapsellisempaa, ku siitä riiteleminen, onko jonkin bändin tuottama musa punkkia vai poppia! Älkää nyt hyvät ihmiset ottako paineita siitä, onko Green Day:n musa punkkia vai poppia vaan nauttikaa niiden tekemäst hyväst musasta. It's about the music and the pleasure we get of it!!!! So enjoy it while you can.
niin just ja se siitä.
- hoimoli
siljuska kirjoitti:
niin just ja se siitä.
ahaa sor mä en oikeen osaa käyttää viel näit keskustelu juttuja ;D tarkoitukseni ei siis ollut millään tavalla ilmaista että green day olisi punkkia laittamalla keskustelu tästä aiheesta tänne! Ja nyt te ihmiset olette menneet aivan väärään suuntaan keskustelussa, sehän kääntyi green dayhin eikä itse punkiin!! haluan siis kuula mieli piteitä punkista jooko :)
- hehah
hoimoli kirjoitti:
ahaa sor mä en oikeen osaa käyttää viel näit keskustelu juttuja ;D tarkoitukseni ei siis ollut millään tavalla ilmaista että green day olisi punkkia laittamalla keskustelu tästä aiheesta tänne! Ja nyt te ihmiset olette menneet aivan väärään suuntaan keskustelussa, sehän kääntyi green dayhin eikä itse punkiin!! haluan siis kuula mieli piteitä punkista jooko :)
..kääntyy Green Dayhin, täähän on GD:n oma keskustelualue! Toope.
- hömppä
justme89 kirjoitti:
Okei, mun on pakko osallistua tähän keskusteluun. Yks kysymys kaikille jotka pidätte Green Daysta: Onks sill niin paljon väliä onko niiden musiikki punkkia, rokkia, poppia vai hiphoppia? Sill on vaa mun mielestä välii et ne tekee pirun hyvää musaa, enkä lähe miettimää mihin gengreen niiden musa kuuluu. Eihän kukaan päätä, että nyt mä pidän vaa popista, koska britney on niin hyvä!!!! Tai mä tykkään vaa rokista, joten mä en sais tykätä Jennifer Lopezista. Ei ole mitään lapsellisempaa, ku siitä riiteleminen, onko jonkin bändin tuottama musa punkkia vai poppia! Älkää nyt hyvät ihmiset ottako paineita siitä, onko Green Day:n musa punkkia vai poppia vaan nauttikaa niiden tekemäst hyväst musasta. It's about the music and the pleasure we get of it!!!! So enjoy it while you can.
justme89 oot AIVAN oikeassa, mä en ainakaan jaksa koskaan vastata kellekkään joka tulee kysyyn: "Onko Green Day punkkia vai poppia?" Mie sanon: Mie en rupia tosta asiasta riiteleen, ja mulle on ihan sama mitä genreä ne tekee kuhan se musa on hyvää!!
Joten eiköhän jo lopeteta nää turhat..
- aivan turhaa
Musiikin genretys on niin turhaa touhua! Mitä väliä mihin genreen musiikki kuuluu jos vaan itse siitä tykkää?!
- justme89
Tuota minäkin yritän sanoa. Ajanhukkaa koko homma.
- DarkLucy
...aivokääpiöt, että kun joku kysyy minkälaisesta musiikista tykkää niin voi nimetä jonkun tyylisuunnan. Esim. punk, rock, pop, heavy jne.jne. Vähän hyökkäävää sanoa "mitä väliä se on sellaista musiikkia josta pidän."
- pisssssssis
DarkLucy kirjoitti:
...aivokääpiöt, että kun joku kysyy minkälaisesta musiikista tykkää niin voi nimetä jonkun tyylisuunnan. Esim. punk, rock, pop, heavy jne.jne. Vähän hyökkäävää sanoa "mitä väliä se on sellaista musiikkia josta pidän."
tai sitten voi nimetä jonkun laulajan jonka ulkonäöstä pitää.xD
- St. Jimmy
pisssssssis kirjoitti:
tai sitten voi nimetä jonkun laulajan jonka ulkonäöstä pitää.xD
Hei Haloo ihmiset täällä piti puhua PUNKISTA ei alottaa taas tätä hemmetin typerää keskustelua siitä onko Green Day punkkia vai ei...
- justme89
DarkLucy kirjoitti:
Vaikka sanomasi pitää tosiaan paikkaansa , ei siitä silti tarvitse suurta numeroa tehdä. Se on eri asia jos ihmiset kysyy sulta, jolloin olisi tietysti hyvä tietää gengre. Mutta tässä minun mainitsemassani tapauksessa, fanit oikein suuttuu erimielisyyksistä, joka on turhaa. Ihan niin ku, Green Day olisi jotenkin parempi jos se olisi punk-bändi ku pop-bändi.
- hämytin
Kaikki nyt rupes höpöttään tosta onko se green day punkkia vai ei.. (en ilmaise tuosta mielipiettäni kuhan tekevät hyvää musiikkia)
Joten, Minä päätin nyt sitte puhua niistä punkkareista!
Noh, mitäs mieltä niistä ois..
Hyvää musaa ne tekee ^^ mut (ainaki joillaki) bändeillä on menny periaatteet hukkaan :/ pitäs muistutella niitä niistä :)- hmmmmh
eihän kaikki punkkarit tee musiikkia. Eikä kaikki punk-musiikkia soittavat ole automaattisesti punkkareita.
- griin dei
eikös se asenne ole tärkeintä? green daylla on ainakin tehty selväksi asiat mitä bändi vastustaa....
- tehnyt selväksi kyl
Ja asiat mitkä on tärkeitä, nimittäin raha.
- Green Day rokkaa
tehnyt selväksi kyl kirjoitti:
Ja asiat mitkä on tärkeitä, nimittäin raha.
Punkin kriteereitähän on mm. kannanotto yhteiskuntaan(usein negatiivisesti :) )
Green Day 1, Valittajat 0.
Sitten erottuminen massasta,
Green Day 2, valittajat nolla.
Tärkeimpänä on tietty se, että on ihan oma ittensä eikä mee muitten mukana. Tekee niinku ite haluu. Ja tästäkin pisteet GD:lle:
Green Day 3, valittajat 0.
3-0 Green Dayn hyväks!
Eli eiköhän se Green Day oo punkkia... Ainakin mielipiteellisesti, ja sehän tässä tärkeintä on, meinaan jos luokittelemaan lähetään. Oikeestaan ne tekee niin älyttömän hyvää musaa, että sitä ei voi luokitella. - just punk
Green Day rokkaa kirjoitti:
Punkin kriteereitähän on mm. kannanotto yhteiskuntaan(usein negatiivisesti :) )
Green Day 1, Valittajat 0.
Sitten erottuminen massasta,
Green Day 2, valittajat nolla.
Tärkeimpänä on tietty se, että on ihan oma ittensä eikä mee muitten mukana. Tekee niinku ite haluu. Ja tästäkin pisteet GD:lle:
Green Day 3, valittajat 0.
3-0 Green Dayn hyväks!
Eli eiköhän se Green Day oo punkkia... Ainakin mielipiteellisesti, ja sehän tässä tärkeintä on, meinaan jos luokittelemaan lähetään. Oikeestaan ne tekee niin älyttömän hyvää musaa, että sitä ei voi luokitella.Juu oon samaaa mielt tossa.. et, ihasama mitä musiikkia on ku vaan tykkää siit.. mut pakko kuitenkiii puuttuu et green day ei todellakaan ole mitään poppii.. koska, poppi on osaksee sitä mis tehää tehosteet tietokoneel, joissain biiseis rumpujen komppi ki o tehty jollaa tietokoneel, mut en miä sill.. mut sanoimpahan vaa et ei se todellakaan mtn POPPII ole! o; mut en kyll väitä et ois punkkiakaan.
- Cato Sr.
Green Day on itse sanonut että "Punk is dead, it's been dead since we got into it", eli he eivät omastakaan mielestä ole punkkia nii mitä tästä koko ajan jauhetaan...
Muuten, olen sitä mieltä että Karthago on tuhottava.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559