Tapetoidaan rakkaus
laitetaan uusiin kehyksiin
vanha pohja revitään
uusi tilalle levitetään
kauniisti päällystetään
huolella myös viimeistellään
Menneet pois pyyhitään
kuin ei koskaan ois ollutkaan
uusi sivu käännetään
kaikki alusta aloitetaan
niin kodikasta ja viihtyisää
kun rakkautta käy remontoimaan
Joskus rakkauskin kaipaa remonttia ja uuden sinvun kääntämistä, eikös?
Remontoidaan rakkaus
4
263
Vastaukset
- Elax
Hieno vertauskuva. :)
- meri-tuuli
Kiva jos pidit, kaikkea sitä tulee välillä mieleen tässä elämässä :)
- eerikka
Olikos tämä nyt 'remonttireiskoille' tehty tarjouspyyntö ? :)) Itse asiassa puhut täyttä totta. Joskus tuntuu siltä, että pieni 'pintaremontti' ei riitä. Ei yksistään tapettien tai verhojen vaihtoa vaan tarttis tehdä koko juttu perustuksia myöten uusiksi.
- meri-tuuli
Ei ollut remonttireiskoille tehty tarjouspyyntö ei.
Tuli vain mieleeni, että kyllä rakkaudenkin voisi joskus remontoida,
yrittää unohtaa menneet ja rakentaa uutta kauniimpaa tilalle.
Enhän minä tarkoittanutkaan pelkkiä tapettien ja verhojen vaihtoa,
vaan ihan oikein kunnon remonttia, kuinka sen niin ymmärsit? :))
Toisaaltaan onhan se tapauskohtaista kuka tarvitsee perusteellisempaa
remonttia ja kenelle taas riittää vähempi, vaikka pienempi pintaremontti. :)
Kaunis kiitos kuitenkin että luit ja kommentoit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1534948Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa193575Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1603381Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss382877Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu982621Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie212026Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181873Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky101665Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1521486Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo111482