Sain "kiertotietä" kuulla, että pomoni on homo. Hän ei sitä mainosta, ilmeisesti on ns. kaapissa. Pitäisikö minun kertoa, että tiedän asioiden laidan ? Vai onko parempi olla kuin ei mitään ? Ei se minua häiritse mutta hänen takiaan sanoa jotain jos asia häntä vaivaa.
Pomoni on homo
6
2384
Vastaukset
- kun tulit tänne kertomaan
vai?
- olla hyvin varovainen
saa nähdä miten tässä vielä edetään, onhan se sentään aivan erityisen hämmästyttävä asia, uskomatonta että pomokin voisi olla homo. Varmaan on parasta, että otat itse nyt aivan rauhallisesti, varaat tarpeeksi aikaa nukkumista varten ja syöt jo aamulla ravitsevan aamiaisen, niin jaksat paremmin kaiken stressin keskellä.
Jos vielä enemmän tarkkailet, saat varmasti selville muitakin epäilyttäviä asioita. Joku pomoista tai työkavereista voi olla vasenkätinen mutta ei silti tuo sitä esille joka paikassa, tai joku heistä ei juo maitoa niin kuin me muut pellervolaiset,tai joku heistä voi olla oikeasti punatukkainen vaikka salaakin asian kaikilta. Pidä heitä silmällä, sillä eihän sitä koskaan tiedä, mitä he tekevät seuraavaksi. Ainoa lohtu tässä on nyt se, että ainakin yksi heterokin taitaa olla siellä töissä. - haluaisin
Musta ois kivaa kun firmassa ihmiset tulis päivittäin kertomaan mulle että "sä oon muuten homo"
- Perheenisä
Yksi oli oikein oivaltanut nämä asiat kun vertasi vasenkätisyyttä tai punatukkaisuutta tähän asiaan. AIVAN OIKEIN!
Asia ei ole sen kummempi. Teet aivan saman jutun kaikissa jutuissa; siis et yhtään mitään. Mitä se kenellekään kuuluu onko gay eli bi elikkä hetero vai uskooko ufoihin. Ne työt sujuvat ihan samalla lailla niistä asioista riippumatta. Luultavasti pomosi ei siitä mitään piittaa (JOS tämä nyt pitää paikkansa), eikä niinottaen sinunkaan pitäisi. Vai onko se mielestäsi niin kauhea asia että sinun täytyy siellä heti lopettaa jos näin tosiaan on asianlaita? - Varoittaja
Sano pomollesi ettet voi mennä saunailtaan sen kanssa. Muutenhan se voi himoita sua.
- ---------
Mitä teen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia?
Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?2012498Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä1011254Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1815158Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa373793Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1963594Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss543267Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1092954Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky132678Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie712240Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy192015