Miehen pikku-veikka

Huolestunut tyttöystävä

Vietin muuten ihanan viikonlopun uuden poikaystäväni kanssa, ja kun tuli aika harrastaa seksiä,(emme siis olleet aikaisemmin harrasteneet seksiä yhdessä) niin miehen kalu lopahti, tosin se oli sellainen puoli lerppa koko ajan... ei siinä mitään, mutta, tämä jatkui kolme päivää. ja kun kysyin mieheltä tähän syytä, hän väitti sen johtuvan tunteista minua kohtaan, kun ne ovat niin voimakkaat ja ihan erilaiset kuin hänen aikaisemmissa suhteissaan, ja se vaikutti aika hämmästyttävältä kuulla. Välillämme ei ole mitään salaisuuksia ja puhumme kaikesta,silti mietityttää, että voivatko voimakkaat tunteet todella vaikuttaa tuolla lailla?

Voiko se tosiaan olla mahdollista, että miehen löysä lerppu johtuu siitä? Toivon asiallisia vastauksia.

11

3996

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MN69

Saattaa tuo miehesi selitys olla ihan tottakin.

Minulla kävi vastaava kun tapasin nykyisen vaimoni ensimmäisen kerran yli kymmenen vuotta sitten. Tosin se oli hetkellistä, muutamia kertoja ilmennyttä "ramppikuumetta" joka meni kyllä sitten itsestään ohi.

Aikaisempien tyttöystävien kanssa ei minulla moista ollut koskaan ilmennyt. Itse tulkitsin sen johtuneen siitä että tällä kertaa oli enemmän ja erilaista tunnetta pelisssä. Ja ehkä vastapuoli oli "vaativampi" josta seurasi suorituspaineita ja lopulta tuo "ramppikuume".

Jos on kyse samaisesta vaivasta, siihen auttaa rentoutuminen ja yhdessäolo lähekkäin ilman suorituspaineita. Vaivan pitäisi helpottaa kun vain rentoutuu, niin huomaa kuinka kalu kovenee ja samalla haihtuu huoli suorituspaineista kun huomaa onnistuvansa.

Niin - eipä ole ollut tuota vaivaa sitten alkuaikojen.

• Man

on totta. Jos on rakastumistunteita, silloin on tuollaisia vaikeuksia. Pelkästään haluttava nainen lähettää toisenlaisia signaaleja.

• tulevaGYNEGOLOKI

Yksinkertaista mutta totta, se ei halua sua sillain!

• otusolento

sulla papereita mukana. Täällä on ikäraja.

• skientoloKi

Voishan tuo tuleva kynekolookki opetella tulevan ammattinimikkeensä oikein edes kirjoittamaan. Toivottavsti osaat ainakin lukea kun et kirjoittaa osaa? Ai niin, eihän kynekolookkien tarvii osata kun kopeloida. Eikö?

• kävi

juu kyllä totta että mies ei tunne seksuaalista vetoa muuten tätä ei selitä

• auttaa

Otat aluksi suihin jonku aikaa, niin kyl se siitä kovoo. Jätkä voi olla jopa tottunu aikasempien misujen kanssa siihen, että suuseksillä alotetaan ja pelkkä hiplailu ei tunnu paljo miltään.

• mossman

Kyllä voi. Olin itse noin 8 vuotta sitten kuollakseni rakastunut yhteen nuoreen naiseen (minua melkein 20 vuotta nuorempaan, olin tietenkin naimisissa ja olen vieläkin muuten...). Tunne oli kumma kyllä molemminpuolinen. Varasimme hotellista päivähuoneen rakastelua varten mutta aika nihkeää oli, koska tunnetta oli liikaa pelissä. No, kyllä me molemmat loppujen lopuksi saimme eli tulimme, mutta tutun vaimon kanssa on paljon kuumempaa. Kummallista mutta totta.

• aadolf

joo,kyllä voi.rakastunut kuollakseen ja hermostuttaa ,jännittää pirusti.naisiakin usein jännittää,mutta sepä ei näy samanlailla.

tohon auttaa vain aika ja kunnolla tutustuminen
      sitten se kyllä lähtee siitä kulkemaan.tsemppiä teille ja harjoittelua.

ps ei kannata ottaa vakavasti kaikkien urpojen kommentteja näillä palstoilla.

• tarina

tuntuu uskottavalta. Olitte viettämässä yhteistä viikonloppua yhteisesti sovittuna aikana ja ilmiselvä yhteinen sanaton sopimus/ajatus oli siitäkin, että seksi kuuluu ohjelmaan. Ei ole mitenkään ainutkertaista, että pikkuveli ei ko. tilanteessa ole yhteisten sopimusten "takana". Esim. pikahoito baarista mukaanotettuna on helppo, kun voi vedota känniin, jos ei seiso. Tarkoituksella rakennetuissa olosuhteissa sitten onkin suorituspaineet täysillä päällänsä.

Katselkaa tilannetta vähän aikaan, extempore seksikin voisi auttaa. Aamu on hyvää aikaa. Ja jos ei pelaa muuten, niin helpottaa tietää, että lääkkeitä löytyy, eikö.

Tsemppiä !

t.Mies40

• ellu77

Kyllä siinä voi noin käydä. Kannatta tosiaan jutella asiasta. Meillä nyt kohta puoltoista vuotta yritelty tehdä asialle jotain. Lääkärissä käyty ja pillereitä koiteltu. Toivottavasti pääset helpommalla.....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia?

Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?
      Arvot ja etiikka
      5
      12376
    2. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      4
      11153
    3. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      175
      5075
    4. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      28
      3689
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      196
      3534
    6. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      46
      3060
    7. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      108
      2789
    8. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      13
      2178
    9. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      37
      2127
    10. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      19
      1935
    Aihe