morjes olen nähnyt muutamassa jenkkiveneen myynti-ilmoituksessa mainittavan veneessä olevan "porta potti" kirjoitettuna jotenkin tolleen .
mistä on kyse?
porta potti
9
1750
Vastaukset
- poonas
sellainen pieni kannettava kemiallinen wc
- tosissas?
Että se on kemssa?
Oon luullu sitä vesi vessaksi.
- tarpeen
porta potti on suomeksi paska pytty
- jheps
huomaat varmaan amerikkalaisten veneiden omistajien olevan niin paljon perillä veneilystä, että he myynti-ilmoitukseenkin kopioivat tekstin veneen mainoksesta ymmärtämättä mitä se tarkoittaa
- Tekemistä
Paskapytylla on itse veneilyn kanssa? No tietysti jos veneilet jollakin Bellanvessalla niin sitten ymmärrän...
Oletko ikinä nähnyt vaikkapa Marinon myynti-ilmoitusta jossa lukee "Wallas 1800". Eipä taida nekään tietää veneilystä mitään... - kuuleppa
Tekemistä kirjoitti:
Paskapytylla on itse veneilyn kanssa? No tietysti jos veneilet jollakin Bellanvessalla niin sitten ymmärrän...
Oletko ikinä nähnyt vaikkapa Marinon myynti-ilmoitusta jossa lukee "Wallas 1800". Eipä taida nekään tietää veneilystä mitään...Asiallisesti: Porta-Potti on kemiallinen irto-VC, johon laitetaan niitä litkuja sisään ja sitten osa se välillä tyhjennetään, ei niin kivaa.
- tarkemmin
kuuleppa kirjoitti:
Asiallisesti: Porta-Potti on kemiallinen irto-VC, johon laitetaan niitä litkuja sisään ja sitten osa se välillä tyhjennetään, ei niin kivaa.
Siis sehän ei ole WC (Water Closet)(VC) vaan pytty. Muutoin kuten edellä ;-)
- vedellä
tarkemmin kirjoitti:
Huuhteluhan tapahtuu kemiallisessakin vedellä, eli eiköhän sitäkin voi WC:ksi sanoa...
- tarkemmin
tarkemmin kirjoitti:
Ruvetaan sanomaan sitä CC :ksi niinkuin Chemical Closet. Ou jee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi403771Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal333364- 692968
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912820- 351828
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no831816- 241659
- 281597
- 291579
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231564