Kirjoitin tästä jo aikaisemminkin, mutta poistin sen, koska inhoan, että samasta jutusta on kaksi keskustelua.. ;>
Mutta kuitenkin..
Yritetään saada mahdollisimman moni habbo mukaan noudattamaan ykdeksi päiväksi seuraavanlaista pukeutumiskoodia;
>>>Jos olet vapaa, pukeudu VIHREÄÄN.
>>>Jos sinulla on jotakin säpinää tai juttua, josta et ole aivan varma, pukeudu KELTAISEEN.
>>>Jos taas olet varattu, pukeudu sen kunniaksi PUNAISEEN!
Helppoa! Ja kenenkään ei ole pakko näyttää banaanilta, sillä koko asukokonaisuuden EI tarvitse olla vihreä/keltainen/punainen.
Päivä on siis JO HUOMENNA, joten nyt äkkiä valistamaan kavereitakin!
Ohhoh :/
PS. Sitten käytän tilaisuutta hyväksi & mainostan. Avaan huomenna illan aikana uuden aiheeseen liittyvän huoneen, ja olette lähes kaikki tervetulleita. x>
-kiitos!-
LIIKENNEVALOPÄIVÄ huomenna ti! Mistä on kyse?
12
857
Vastaukset
- Viveka, habbossa Wiweca :)
Tarkoittaako tämä seurustelu nyt IRL vai kiihkeitä habbo seurusteluja :D
- pritnii
Mä pohdiskelin eilen illalla tota itekkin, mutta tulin siihen tulokseen, että jokainen päättäköön itse, kumpaa se on, ja se vähän riippuu tilanteestakin..
Mutta oletan, että jos joku IRL seurustelee, häntä tuskin mitkään Habbo-romanssit kiinnostavat, eli hän luultavasti pukeutuu punaiseen..
Mutta jos taas IRL olet vapaa, ja Habbo seurustelut on "sun juttus," niin varmaankin sitten valitset värin Habbon mukaan..
Äääh menisi niin sekavaksi jos alkaisin lisää selittämään, mutta juu.. :> - Wiw
Taasko se peelo on täällä. Voin kertoa sinulle, ettet ole habbossa wiweca, kun et näytä sitä itse tajuavan.
Pritniille:
Tuo liikennevalopäivä kuullostaa mielenkiintoiselta. :> - Viveka, habbossa Wiweca :)
Wiw kirjoitti:
Taasko se peelo on täällä. Voin kertoa sinulle, ettet ole habbossa wiweca, kun et näytä sitä itse tajuavan.
Pritniille:
Tuo liikennevalopäivä kuullostaa mielenkiintoiselta. :>Jos kerran et tätä nimimerkkiä käytä, niin se on silloin vapaata riistaa. Lisäksi en ole ainoa joka tämän nimimerkin takana kirjoittaa!
- Wiw
Viveka, habbossa Wiweca :) kirjoitti:
Jos kerran et tätä nimimerkkiä käytä, niin se on silloin vapaata riistaa. Lisäksi en ole ainoa joka tämän nimimerkin takana kirjoittaa!
Nimimerkki on kyllä vapaa, mutta nimimerkistä saattaa joku saada sen käsityksen, että olisit Habbossa wiweca, vaikka et suinkaan ole. Joten miksi käytät sitä?
- Viveka, habbossa Wiweca :)
Wiw kirjoitti:
Nimimerkki on kyllä vapaa, mutta nimimerkistä saattaa joku saada sen käsityksen, että olisit Habbossa wiweca, vaikka et suinkaan ole. Joten miksi käytät sitä?
Käytän nimimerkkiä, koska olen habossa Wiweca
- Wiw
Käytän nimimerkkiä, koska olen habossa Wiweca
Ja mitenköhän sinä, pieni peeloilija todistat sen?
Et mitenkään. - Viveka, habbossa Wiweca :)
Wiw kirjoitti:
Ja mitenköhän sinä, pieni peeloilija todistat sen?
Et mitenkään."Ja mitenköhän sinä, pieni peeloilija todistat sen?"
Kuinka niin pieni? En ole mikään pieni kakara, mutta jos peeloilua tarkoitat niin olen aika "suuri" siinä! - Habbo Hackeri
"Ja mitenköhän sinä, pieni peeloilija todistat sen?"
Kuinka niin pieni? En ole mikään pieni kakara, mutta jos peeloilua tarkoitat niin olen aika "suuri" siinä!...eli siis aika noob olet peeloilussa.
Ei ikinä saa peeloilussa olla "suuri", vaan pitää olla suuri (ilman lainausmerkkejä)! - Viveka, habbossa Wiweca :)
Habbo Hackeri kirjoitti:
...eli siis aika noob olet peeloilussa.
Ei ikinä saa peeloilussa olla "suuri", vaan pitää olla suuri (ilman lainausmerkkejä)!Tarkoitin sillä suurella vertauskuvauksellisesti taitavaa, josta sinä et tajua sitten mitään!
Kun käyttää jotain vertausta niin on korrektia käyttää lanausmerkkejä. Luulin suakin vähän vanhemmaksi ja viisaammaksi Habbo Hackeri. - kol|enpalatsi
Tarkoitin sillä suurella vertauskuvauksellisesti taitavaa, josta sinä et tajua sitten mitään!
Kun käyttää jotain vertausta niin on korrektia käyttää lanausmerkkejä. Luulin suakin vähän vanhemmaksi ja viisaammaksi Habbo Hackeri.Lapsoset perkele!
- kollenpalatsi
kol|enpalatsi kirjoitti:
Lapsoset perkele!
kol|enpalatsi sanoo.
Etkö edes olisi voinut laittaa kol1enpalatsi.
Hyi hyi sinua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 164662
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial21625Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1061587Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2281096Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221068- 126889
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2846Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29817- 10815
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks47807