Siis meni ihan lempeästi sanottuna vituralleen koko koe. Tämä on nyyhkytysketju, jossa saa valittaa. Jos koe oli mielestäsi lapsellisen helppo tai jotain sinne päin, niin älä vaivaudu sanomaan mitään. Jos koe oli mielestäsi vaikea, niin kerro ihmeessä. Haluan kohtalotovereita. Varmaan huomenna ruotsissa samanlainen juttu, että d:t on jätetty pois ja kolme jäljellä olevaa vaihtoehtoa ovat äärimmäisen vaikeita ja tulkinnanvaraisia. Koko koe oli mielestäni sellainen, että olisi pitänyt joka kohdassa erikseen sanoa, että lue/älä lue nyt rivien välistä. Sinne meni eet ja ämmät.
Enkun kuuntelu vitulleen...
15
2072
Vastaukset
- mulla
meni kyllä niin vituillee koko koe.. en edes haluu tietää pisteitä ku tulee sellanen masennus.. hyvä jos menee enkku läpi, ja toi kuuntelu ei kyl yhtää edesauttanu läpi pääsyä.. :/
monivalinnat oli kaikki veikkauksii, hyvä jos edes muutama menee tuurilla oikein. ne oli kaikki täysin tulkinnanvarasii ja aivan perseestä suoraan sanottu! avot on ainoot mist voi muutama piste heruu..
että eipä menny täälläkää suunnalla mitenkää parhaasti.. :(- joo-oo
meni ihan perseelleen koko kuuntelu. olin niin paniikissa etten kyennyt kuuntelemaan ja keskittymään ja lähes kaikk ivastaukset oli arvauksia..no, ehkä 3 kohtaa oli varma tieto, mut muut sitten, hmm.. meidän enkunope sano että oli tasoltaan vaikeampi kuin edellisvuoden. saa olla kyllä tyytyväinen jos sais edes 40 pistettä.. ikinä en halua enää tehdä enkun kuunteluita. se kokemus oli tänään ihan HIRVEÄ!!!!
- *Moon*
Sama täällä... Kyllä meni isolla p:llä perseelleen.... pitää torstaina juhlia niin paljon että unohtuu kaikki pahat kuuntelut mielestä...
- ..........................
Kai sen vitutuksen maun saa jollain vettä väkevämmällä huuhdottua kurkusta alas. Hyppään laivasta, jos ajattelen tuolloinkin vielä tuota koetta. Täytyy vain toivoa, että pisterajat rapsahtaa alas.
- toivon
Samaa toivon, toivottavasti pisterajat ovat nyt ihan ennennäkemättömän alhaalla, niin voin vielä saada m:n!!
- mähmäkorva
toivon kirjoitti:
Samaa toivon, toivottavasti pisterajat ovat nyt ihan ennennäkemättömän alhaalla, niin voin vielä saada m:n!!
En minäkään osannut. Kova kallo ei ota signaalia. Ohi meni oikeat vastaukset ja tehokkaasti löysin väärän vastauksen.
- Emelyth
mähmäkorva kirjoitti:
En minäkään osannut. Kova kallo ei ota signaalia. Ohi meni oikeat vastaukset ja tehokkaasti löysin väärän vastauksen.
Meni kyllä perssielleen joo! Paljon hämääviä inhottavia ällöpylly kysymyksiä. En enää ikinä kuuntele enkun kuunteluita! Samaa sano meiän opekin, että normaalia vaikeampi oli. YTL... Jotkut harjoitus kuuntelut oli niin ällöhelppoja, mutta tuo. *suoni sykkii otsassa* Eipä sille voi mitään... pitää koittaa reenata siihen kirjalliseen osaan enempi :S
- abi
Avoista ei napsahda varmaan kun muutama säälittävä piste..eikä ne monivalinnatkaan helppoja ollu..
Ihan kiva jos joku menettää m:n huonon kuuntelun takia, mut mä en todennäkösesti pääse läpi ollenkaan, jos kuuntelusta tulee joku 40p..että kiva..motivaatiota ei oo hirveesti muihinkaan aineisiin.. - Abitus
Mun piti kanssa saada E enkusta. Kunpa ei nyt jäis haaveeksi. Byääh. En tajua, miten se vaan meni niin helvetin huonosti. Oli kyllä tosi vitutus koko eilisen päivän. Perrrrlskele.
- Liisi
Kuuntelusta todennäköisesti tulossa sellaiset 32 pistettä :( Meni yllättävän huonosti. Mites, pääseenköhän edes läpi jos en nyt kovin pahasti sählää kirjallisisessa osuudessa?? :S Paljonkohan pisteitä vaaditaan, että saisi C:n.. Se mulla oli tavoitteena.
- pskaa
No ittelläni meni ihan kohtuu hyvin(monivalinnas vaan 4 väärin) mut kyl pitää sanoo et on noi enkun kuuntelut nykyään ihan täyttä paskaa(samoin b-ruattin ja varmaan kaikkien muidenkin aineiden). Eikö YO-lautakunta mitenkään pystyisi tekemään kysymyksiä jotka eivät ole kiinni pelkästä tulkinnasta, onhan niil sentää melkee vuos aikaa? Kyl pitää sanoo et vittu yhtä hyvin vois arpoo nopal sen arvosanan...
- abi06
Juu siihen meni toiveet taas hyvästä enkun yo-arvosanasta. Kuuntelu oli ihan liian vaikee, en ole muutenkaan ollut hyvä kuunteluissa, mutta olen niistä aina jotain tajunnu... en halua enää ikinä tehdä englannin kuunteluita!!!
Huomenna on ranskan kuuntelu ja sinne menen toiveet korkealla.. jos vaikka jotain pisteitä onnistuis saamaan...- J.J
Huonosti meni mutta menköön, kyllä elämässä on muutenkin tarpeeksi murehdittavaa... Torstai on toivoa täynnä, kuten on tapana sanoa :D
- Z-Man
helpoimmasta päästä toi enkun kuuntelu tai ruotsin kuuntelu...
- Abina2006
Mä kirjotin enkun jo keväällä, mutta nyt ku oon kuullu noita juttuja ja kattonu meijän koulun tuloksia, niin oliko se kuuntelu oikeesti niin vaikee??? Millanen oli yleinen taso? Varmaan laskee pisterajat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä1211286Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa373813Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1092979Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie1042321Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin681964Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1921718Sofia Virralle täydet 12 pistettä!
Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.298979Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?
Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta17760Toisten elämän moralisointi
Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte143705- 53679