AUK I ja AUK II

dffgpoah

Mitäs ero noilla on oppisisältönsä suhteen?

2

10523

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiv alik

erona AUK1:Ssä ja 2:ssa on se että kakosessa erikoistutaan omaan lajiin, eli siihen mihin on lähteny omasta komppniasta. Esim itse olin kiv:aukissa ja kun kakonen alkoi lähti semmoiset jotka siirty RUK:iin tai Lääkintä AUK:iin tai MOTO AUK:iin ja me jotka jäätiin jatkettiin sitä kivääri koulutusta ja me erikoistuttiin aseisiin ja miinoihin ja hyökkäyksiin ja puolustuksiin jne.
      Hmm melko sekavaa selitystä, eli perus idea kolutuksen puolittamisessa on se että kaikki alijohtajat ja ylemmät saavat samanlaiset perus tiedot ja valmiudet toimia ryhmän/joukkueen jne johtajana ja että koulutus olisi yhtenevää jolloin osaa esim moottorialiupseeri tarvittaessa johtaa kivääriryhmää. Ja AUK1 oli lähinnä syväjohtamisen opettelua ja ylipäätänsä toimiminen johtajana jne.

• Herra Oppilas

Palvelen tällä hetkellä Spol-Aukissa ja eroina 1 ja 2 Aukilla on se että oman koulutushaaran hommia opetellaan 1:n aikana, mutta 2:n aikana ne pitää oppia hallitsemaan. Plus nuo jotka menevät Talous-au:ksi yms.

AUK 1 kestää noin about 6vko ja kakkonen noin about 10vko.

Mutta RUK:n valinnat tehdään jo ennen Aukia, Morttikauden lopussa. Joten RUKiin mielivän on jo tehtävä kaikkensa P-kaudella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4351
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      503
      2380
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      142
      1931
    4. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      77
      1525
    5. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      16
      1490
    6. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      159
      1483
    7. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      10
      881
    8. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      34
      798
    9. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      106
      767
    10. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      64