Mitä mieltä ihmiset on Haven Yhtymän porukasta?
Haven Yhtymä
41
12218
Vastaukset
- km-,ö
...pitkätukkia vääntämässä yhtä tai kahta namiskaa (20jätkää per nappi) ja kaikilla samanlaiset paidat :)
- Rampe__
Ihan ammattitaitoisen oloisia hemmoja.
Oispa hienoa olla yhtä hyvä miksaaja kuin Porkka on.
Ehkäpä joskus.
- MM*
Hyvä, et joku yrittää ja toivotaan onnea jatkossakin porukoille! SALOSSA, jossa jaksetaan etsiä mollaamista, jos mistäkin.. eli tsempiä jätkät!..tukat heilumaan!
- tSalo
Havenin toiminta todistaa vain sen ettei kavereita kannata ottaa töihin ellei ne ole rautaisia ammattilaisia.
Porkka itse pärjää tiskin takana ihan ok. Mut lähes kaikki muut osaa vain siksi edes kytkeä tiskin kun siellä lukee littimessä ja kaapelissa sama asia.
KYllä havenilla kalustoakin taitaa olla, toivottavasti ei vain mene hukkaan ammattitaidottomuuden ja huonon maineen takia.
Ota Porkka ammattilaisia töihin!- Dj_Cira
Tervetuloa vaan tänne työhaastatteluun ja näyttämään ammattitaitosi.
Muista myös et mailman isoimmatkin äänentoistofirmat ovat aloittaneet pienestä. - Olen...
Voisi opetella ensin kirjoittamaan, ennen kuin puhuu täällä kenenkään ammattitaidosta mitään. Kun ei näköjään mistään edes mitään tiedä.
- Dj_Cira
Olen... kirjoitti:
Voisi opetella ensin kirjoittamaan, ennen kuin puhuu täällä kenenkään ammattitaidosta mitään. Kun ei näköjään mistään edes mitään tiedä.
Puhuu heebo joka ei osoita edes ketä on... Mahatkohan edes oikeesti tietää mistä puhut...
- Olen...
Dj_Cira kirjoitti:
Puhuu heebo joka ei osoita edes ketä on... Mahatkohan edes oikeesti tietää mistä puhut...
Vastasin nimimerkin tSalo viestiin. En sinulle.
- Dj_Cira
Olen... kirjoitti:
Vastasin nimimerkin tSalo viestiin. En sinulle.
Pydettäköön anteeksi sekaannusta. Työkiireissäni vilkaisin van nopeasti.
- tSalo
Olen... kirjoitti:
Olen todella pahoillani tuosta pienestä kirjoitusvirheestä toivottavasti silti kaiken ohella ymmärsit että kyseessä oli liitin.
- Herr Haven
Havenin teknikot ovat olleet hoitamassa mm. The Ark, D.A.D, Sentenced, Rammstein, Korn, Cannibal Corpse, Zyclon B, Susperia, Centinex, Kotiteollisuus, Teräsbetoni, Sonata Arctica, Finntroll, Flaming Sideburns, 22.pirkko, The Posies, Absoluuttinen 0. , Maj Karma, Melody Club, Neljä Ruusua, Peer Gynt, Stam1na, Mokoma, Turmion Kätilöt, Tuomari Nurmio, Diablo ja Ajattaran keikkoja. Tuon tasoisia konsertteja ei hoideta peukalo keskellä kämmentä, joten mitä se kertoo ammattitaidottomuudesta tai huonosta maineesta jos kerran pyytävät uudelleen kerta toisensa jälkeen?
- MM*
Tuossa toistakymmentävuotta seurattuani jo Salon musiikkijuttuja on tasoo jäänyt sinne sarjaan Vaavi? "harva nykynuori on edes kuullut bändistä"
Yhä kuulin, miten väkisin yhä vanhat ne toisilleen soittelee jossain ja haikailevat mennyttä aikaa.. Ihan hienoa, mutta ..
Täällä on niin pienet kuviot ja mahdollisuudet olla jotain ja siksi suosittelen Salosta kauaskatseista toimintaa, jos meinaa jotain saada aikaseksi.
Nuo kavereiden kanssa pyöritettävät jutut on niin surkeaa, että mielummin hakee juttunsa muualta ja sitä kautta Salossa saa jonkin moista mainetta, jos on tarvetta..muuten bändi tms on täysin ja sisäpiirihommia täynnä, eli soitellaan kavereille jne..
Itse liityin viimeksi bändiin, joka on Salon ulkopuolella ja eipä ole valittamista..bändi lähtee keikkailujen myötä seuraavaksi studioon ja keikkoja aikalailla takataskussa pitkälle syksyyn..kuten entinen bändikaverini sanoi kerran varsin osuvasti "kukaan ei ole profeetta omallamaallaan" pitänee paikkansa..vaikka on viimekeikat Salossa läpsytelty takas lavalle soittamaan, eli onhan edistystä tullut itse kuuliakuntaan..tai bändeihin?
Saloon kaivattaisiin joku megabändi, joka todella olisi suosiollinen ja paikkakunnankin arvostama.
Toki TG hevipoppoo on jossain?
Älkä mollatko Havenia ja muuta.. se vaan saa Salon jutut huonompaan valoon!
Kehukaa kaikkia, sillä jokainen tekee parhaansa taatusti omalla sarallaan..
Itse kuullut toisen äänifirman mollauksista ja sellainen ei ole tervettä nuoriltamiehiltä..Oppikaa arvostamaan toisia, nin pärjäätte itsekkin paremmin jatkossa..
Nyt juuri postista tullut erään bändin cd soimaan, jossa itsekkin soittelemassa, kun pyydettiin .. Long live rock'n roll
Tsemppiä kaikille!
MM*- DaiDaiDai
Haven Yhtymähän ei ole bändi kuitenkaan vaan äänentoistoon yms keskittyvä firma.
Ja äänentoistoa ne hoitaa ympäri suomea, ei vain Salossa. Isoja tapahtumia... Isoja nimiä...
Nokat pystyyn vaan ja paskat välittäkö ihmisten puheista. Ne on vaan kateellisia ja tietämättömiä jotka haluavat päteä. - epäkelvokas
DaiDaiDai kirjoitti:
Haven Yhtymähän ei ole bändi kuitenkaan vaan äänentoistoon yms keskittyvä firma.
Ja äänentoistoa ne hoitaa ympäri suomea, ei vain Salossa. Isoja tapahtumia... Isoja nimiä...
Nokat pystyyn vaan ja paskat välittäkö ihmisten puheista. Ne on vaan kateellisia ja tietämättömiä jotka haluavat päteä.ne sai sen Aarnion pois sieltä huseeraamasta. Se heppu kun ei oikein muuta osaa kun elvistellä. Hän se huonon maineen sai aikaankin. 10 pistettä!
- Mixman
epäkelvokas kirjoitti:
ne sai sen Aarnion pois sieltä huseeraamasta. Se heppu kun ei oikein muuta osaa kun elvistellä. Hän se huonon maineen sai aikaankin. 10 pistettä!
Kyllä Big-A "Pig-A"on tuttu ja jos jotenkinkin kytkeytyy siihen heppuun niin kusetetuksi tulee aivan varnmasti, sillä sen se osaa ja niin luotettavanoloinen. kun onkin... Jos jonku laittais Salon mustallelistalle, niin BigA ois ihan top 10 listalla..
No onneksi maine pienessä kaupungissa leviää nopeasti..helpottaa kummasti erehtymästä siihen heppuun..
- Jake
Pakko heittää tähän oma mielipiteeni sekä haven yhtymästä ja Aarniosta..
Olen kuluneen viiden vuoden aikana järjestänyt/Ollut järjestämässä Salossa/Salon seudulla noin 20-30 erikokoista tapahtumaa...mm.viime vuonna venetsialaisia.tänä vuonna olavi uusivirta&Soma Relassa/seuraavana päivänä Someron seurahuone..
Näihin edellä mainittuihin tapahtumiin olen tilannut palvelut joko havenilta tai Aarnion kautta..
ja olen kummankin tuotteisiin ja palveluihin ollut erittäin tyytyväinen..
mielestäni voidaan jälleen kerran laittaa piste tälläiselle keskustelulle,ja antaa kaikkien kukkien kukkia,Eikö???
-Jake /Semy.ry
Venetsialaiset -06-- onkohan
onkohan se Aarnio nyt kuitenkaan ihan yksin järjestänyt niitä Venetsialaisia...
- Jake
onkohan kirjoitti:
onkohan se Aarnio nyt kuitenkaan ihan yksin järjestänyt niitä Venetsialaisia...
1.Aarnio tuotti Venetsialaisten tekniikan(suom.vastasi teknisestä toteutuksesta)
Toteutuksessa ei ollut valittamista.
kuten ei myöskään olavin 3 keikan teknisessä toteutuksessa.
2.Antti/Haven on hoitanut viimeisen 4 vuoden ajan jokaisen semyn tapahtuman tekniikan.
Toteutuksessa ei valittamista.
3.Kumpikaan ei ilmaiseksi tee töitä..
halpa ei ole ilmainen.
4.Molemmat henkilöt ovat menneet huimasti eteenpäin tässä viiden vuoden aikana.
kehittyneet miksaajina ym ym..
minusta jos täällä foorumilla tarvitsee henkilökohtaisuuksiin mennä niin pitäisi olla pokkaa tehdä se omalla nimellä?? - Igor
Uusien sivujen takia, vanhat meni kiinni mut kuvat tulee kyllä viime vuodesta uusillekin sivuille koittakaa kestää.
- Lapset mukana
Viime syksyinen HMW oli tosi hyvin järjestetty ja jokaista lavaa pystyi seuraamaan ilman että toisen lavan musa häiritsi liiemmilti. Joten kai se olis sitä Havenjätkien ammattitaitoa?! Hevikansa tosiaan tuli kuuntelemaan musiikkia sinne eikä örveltämään kuten ne lökäpöksyt siellä teki ja deekut päivällä kun poliisi kävi hakemassa pari tapa juoppoa putkaan.
Itselläni oli lapset mukana illalla ja meinaan ottaa tänäkin vuonna, tykkäävät hekin meinaan sen verran hevistä ja on ainoita tilaisuuksia jonne voi heidät viedä. kiitos Havenille!- merkitön
Hmm..
Haven ei ole yhtäkuin Aarnio.
Tietääkseni Venetsialaisten takan oli isohko ryhmä tyyppejä, joista Aarnio astui kuvaan vasta myöhäisessä vaiheessa.
Aarnio ei tehnyt kyllä tekniikkaa minkään Havenin kautta,vaan ihan muunnimisen valaistusfirman kautta.
(opislighting)
Aarnio siis ei ole myöskään yhtäkuin Venetsialaiset.
Aarnio ei myöskään muutama vuosi sitten osannut käyttää edes Studiomasteria, joten on kyllä harvinaisen nopeasti edennyt Mestarimiksaajaksi.
Tämän perusteella Salon kokoisen kaupungin jokainen Karaokeisäntä on Mestarimiksaaja.
Aarnio ei todellakaan ole Suomen mittakaavassa mikään iso ja mahtava nimi.Jos hän olisi NIIN hyvä kuin suurin osa antaa ymmärtää, miksi ihmeessä taitaa ajaa vielä sitä rehurekkaa??
Tai sitten vaan täällä ei kummalliset nimimerkit tiedä soundeista yhtään mitään. - merkitön
merkitön kirjoitti:
Hmm..
Haven ei ole yhtäkuin Aarnio.
Tietääkseni Venetsialaisten takan oli isohko ryhmä tyyppejä, joista Aarnio astui kuvaan vasta myöhäisessä vaiheessa.
Aarnio ei tehnyt kyllä tekniikkaa minkään Havenin kautta,vaan ihan muunnimisen valaistusfirman kautta.
(opislighting)
Aarnio siis ei ole myöskään yhtäkuin Venetsialaiset.
Aarnio ei myöskään muutama vuosi sitten osannut käyttää edes Studiomasteria, joten on kyllä harvinaisen nopeasti edennyt Mestarimiksaajaksi.
Tämän perusteella Salon kokoisen kaupungin jokainen Karaokeisäntä on Mestarimiksaaja.
Aarnio ei todellakaan ole Suomen mittakaavassa mikään iso ja mahtava nimi.Jos hän olisi NIIN hyvä kuin suurin osa antaa ymmärtää, miksi ihmeessä taitaa ajaa vielä sitä rehurekkaa??
Tai sitten vaan täällä ei kummalliset nimimerkit tiedä soundeista yhtään mitään.että ei mulla tyyppinä ole häntä mitään vastaan, kommentti oli tarkoitettu oikeastaan vain kaikille täällä päätään aukoville.
- arvoitus?
merkitön kirjoitti:
että ei mulla tyyppinä ole häntä mitään vastaan, kommentti oli tarkoitettu oikeastaan vain kaikille täällä päätään aukoville.
Minun puolestani voidaan sitten viheltää peli poikki kokonaan, kun joku on mennyt poistamaan viestiketjusta viestejä. Ketjusta ei saa nyt realistista kuvaa keskustelun kulusta.
Ter. M.A - -------------
arvoitus? kirjoitti:
Minun puolestani voidaan sitten viheltää peli poikki kokonaan, kun joku on mennyt poistamaan viestiketjusta viestejä. Ketjusta ei saa nyt realistista kuvaa keskustelun kulusta.
Ter. M.AEi tässä muutenkaan mitään järkeä ole..
- temp
arvoitus? kirjoitti:
Ter. M.AMiten niin peli voidaan viheltää poikki, mikä peli - kyseessä ei ole mikän peli joka noin vain vihelletään poikki ???
Erätauko.
Tämä on elämää ja nykyaikaa. Ken leikkiin ryhtyy se leikin myös kestäköön!! Ilmeisesti ketjussa on ollut asiattomuuksia ja mauttomuuksia jotka on jouduttu siivoamaan, mutta nythän on hyvä jatkaa - asialinjalla! - mikä avuksi
temp kirjoitti:
Miten niin peli voidaan viheltää poikki, mikä peli - kyseessä ei ole mikän peli joka noin vain vihelletään poikki ???
Erätauko.
Tämä on elämää ja nykyaikaa. Ken leikkiin ryhtyy se leikin myös kestäköön!! Ilmeisesti ketjussa on ollut asiattomuuksia ja mauttomuuksia jotka on jouduttu siivoamaan, mutta nythän on hyvä jatkaa - asialinjalla!Miten nii ei saa realistista kuvaa, kaik o kuiteskin suhteellista, riippuu tietenkin miltä suunnalta katselee. Asiattomuuksia heittelemällä asia näyttää joltai kantilta katsottuna kivalta, mutta kun asioilla pitää myös olla jonkinlainen pohja. Mielipide ja mielikuvitus kandee pitää erillään toisistaan. Mielikuvitusta on hyvä olla olemassa, mutta mielikuvitustuotteiden heittely totuuksina nimimerkin takaa kannataa unohtaa.
- aiwo
niin et näin.Havenil kasa gyntereit melonit kainalos.Osa tietää mitä tekee ja osa vaan luulee tietäväs ja olevas jotain rocktähtiä...
- googlauslöytö
Hehee. Joko nää kateudesta vihreät lapsoset ovat kasvaneet aikuisiksi?
- dgasg
Minun mielestäni Haveni saisi ennemmin pysyä ihan tuolla ääni/videointialalla kun se näyttäisi toimivan niillä parhaiten.
- sossavainen
Olis ollut hauskaa nähdä poistetut kommentit. Ite oon huomannut yhden jutun kun Youtubessa oli Havenin lataamana erään bändin keikkataltiointi. Bändillä oli myös Havenin treenikämppä. Jotain kränää taisi tulla, treenis vaihtui ym. Ilmeisesti vastavetona oltiin sitten Havenin puolelta poistettu Youtubesta keikkataltiointi. Kaikki muut samassa yhteydessä kuvatut keikkataltionnit Youtubesta vielä löytyy.
- AmmattiMuusikko79
Mä en tiedä yhtäkään bändisälliä, joka olisi sanonut Havenista mitään hyvää. En sanoisi itsekään.
- Anonyymi
Tämä firma on vastuussa Somerniemen musiikkiteatterin tämän kesän valtaisasta "Täällä Pohjantähden alla" musiikkinäytelmän äänentoistosta tai oikeastaan sen pilaamisesta ! Surkeaa ja alkeellistakin ammattitaitoa osoittamatonta sekoilua! Katsomossa istuneena oli ihme, että esiintyjäjoukko sai pidettyä tavattoman vaativan esityksen kasassa mikkien mykistymisestä, kiertämisestä, ylimääräisistä paukahduksista ja näin usean kohtausten piloille menosta, äänitasojen heittelystä ym. huolimatta! Perkele, että kävi vihaksi esiintyjien mutta ennen kaikkea lippunsa maksaneiden puolesta. Hävetkää ja vaihtakaa alaa!
- Anonyymi
Ovat saaman tiedon mukaan hoitamassa tämän kesän Somerniemen Musiikkiteatterin massiivista 20-vuotisproduktiota "Täällä Pohjantähden alla".
Tai itse asiassa pilaamassa! Katsomossa istuneena on ihme, että torstaina 8.7. mikkien pimenemisen, ylimääräisten paukahdusten. äänitasojen heittelyn ym. ym. pilaamien kohtausten ketjusta huolimatta kolmen tunnin esitys pysyi kasassa. Joka toinen mikki oli päällä ja joka toinen ei.
Eräs lavalle loppukiitosten jälkeen jääneistä esiintyjistä kertoi, että "meno on ollut äänentoistofirman ja sen miksaajan kanssa koko ajan samanlainen. Kuin heinäpaalille puhuisi. Ammattitaidotonta avutonta söhellystä ja piittaamattomuutta."
Perkele että otti päähän esiintyjien mutta ennen kaikkea meidän lipun maksaneiden kannalta. Lopettakaa Haven koko pisnes, jos kerran ette sitä osaa ja vastuustanne elämyksistä pätkäkään piittaa! Hävetkää!!
Ketjusta on poistettu 43 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236819Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää401221Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271032- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47824Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61817Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93784Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38781Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14726- 43723