Kirjoittakaa nimenne tänne jos olette samaa mieltä!
Foorumille uusi seriffi!!
9
1215
Vastaukset
Ihan mielenkiinnosta kysyisin, että miksi? Oletko sinä valmis ryhtymään uudeksi sheriffiksi? Kuten olen useaan otteeseen jo sanonut niin ei minua harmittaisi yhtään jos luopuisin paikastani sheriffinä, mutta harvat ovat valmiita ottamaan jatkuvia haukkuja niskaansa, päivystämään koneen ääressä jatkuvasti (ja jos et päivystä niin saat lisää haukkuja) jne.
- ..............................
Tänne tarvittaisiin ehdottomasti seriffi jolla ei ole mitään kytköksiä porilaiset.comin ylläpitoon. Tällä palstalla kun saa olla mitä tahansa muuta paskaa ihan rauhassa, mutta kirjoitapa vähän kriittisempään sävyyn porilaiset.comista niin johan viuhuu delete. Tätä ongelmaa korostaa porilaiset.comin natsistinen moderointilinja. Nyt kun meillä on porilaiset.comille alisteinen seriffi täällä niin se tarkoittaa sitä, että Pori keskustelut ovat tietynlaisen monopolin hallussa, eikä esimerkiksi reippaalle porilaiset.comiin kohdistuvalle kritiikille jää mitään kanavaa. Meno on kuin pahemmassakin diktatuurissa. Ja vielä jaksetaan murehtia, että aletaanko nettiä sensuroida viranomaisvoimin. Voin sanoa, että huoli on turha koska sensuuri puree jo nyt paikka paikoin kovempaa kuin olisi tarve.
.............................. kirjoitti:
Tänne tarvittaisiin ehdottomasti seriffi jolla ei ole mitään kytköksiä porilaiset.comin ylläpitoon. Tällä palstalla kun saa olla mitä tahansa muuta paskaa ihan rauhassa, mutta kirjoitapa vähän kriittisempään sävyyn porilaiset.comista niin johan viuhuu delete. Tätä ongelmaa korostaa porilaiset.comin natsistinen moderointilinja. Nyt kun meillä on porilaiset.comille alisteinen seriffi täällä niin se tarkoittaa sitä, että Pori keskustelut ovat tietynlaisen monopolin hallussa, eikä esimerkiksi reippaalle porilaiset.comiin kohdistuvalle kritiikille jää mitään kanavaa. Meno on kuin pahemmassakin diktatuurissa. Ja vielä jaksetaan murehtia, että aletaanko nettiä sensuroida viranomaisvoimin. Voin sanoa, että huoli on turha koska sensuuri puree jo nyt paikka paikoin kovempaa kuin olisi tarve.
En ole millään tavoin kytköksissä porilaiset.comiin, en edes ole koskaan sinne mitään kirjoitellut. Asia nyt vain on niin, että jos minulle tulee ilmoitus asiattomasta viestistä, perustelut ovat hyvät ja katson viestin olevan vähänkään asiaton niin viestin poistan. Asiallista kritiikkiä saa esittää lähes mistä tahansa, kunhan muistetaan se asiallisuus.
- minkä mukaan poistelet
riina00 kirjoitti:
En ole millään tavoin kytköksissä porilaiset.comiin, en edes ole koskaan sinne mitään kirjoitellut. Asia nyt vain on niin, että jos minulle tulee ilmoitus asiattomasta viestistä, perustelut ovat hyvät ja katson viestin olevan vähänkään asiaton niin viestin poistan. Asiallista kritiikkiä saa esittää lähes mistä tahansa, kunhan muistetaan se asiallisuus.
viestejä? Jos joku ilmoittaa ja perustelee niin ovatko perustelut vedenpitäviä?
Siinä voi olla kysymyksessä jonkun intressit ja sitten valitetaan.
Parasta olisi antaa asioiden olla aikansa ja jos kritiiki kasvaa voi sitten tietysti poistaa.
Mutta anna nyt olla muutaman päivän.
Jos joku haukkuu jotakin niin toinen on muuta mieltä.
Tämän kun muistat niin kiitämme sinua ja hyvin menee. - ettei tänne voi laittaa
minkä mukaan poistelet kirjoitti:
viestejä? Jos joku ilmoittaa ja perustelee niin ovatko perustelut vedenpitäviä?
Siinä voi olla kysymyksessä jonkun intressit ja sitten valitetaan.
Parasta olisi antaa asioiden olla aikansa ja jos kritiiki kasvaa voi sitten tietysti poistaa.
Mutta anna nyt olla muutaman päivän.
Jos joku haukkuu jotakin niin toinen on muuta mieltä.
Tämän kun muistat niin kiitämme sinua ja hyvin menee.pilapiirroksia.
- Valvoja myös
Ei kun linja tiukemmaksi, se on ainoa oikea tie saattaa palsta asiallisemmaksi ja häiriköt ruotuun.
Poistettavat heti pois, eikä "viidestoista päivä". - eino
riina00 kirjoitti:
En ole millään tavoin kytköksissä porilaiset.comiin, en edes ole koskaan sinne mitään kirjoitellut. Asia nyt vain on niin, että jos minulle tulee ilmoitus asiattomasta viestistä, perustelut ovat hyvät ja katson viestin olevan vähänkään asiaton niin viestin poistan. Asiallista kritiikkiä saa esittää lähes mistä tahansa, kunhan muistetaan se asiallisuus.
Älä nyt vaan ota tuommoisia vakavasti, sinä olet tässä ollut niin hyvä sheriffi että oksat pois, ihmettelen edelleen että joku viitsii jaksaa tätä mitä täältäkin joutuu seuraamaan... vetoomukseni Riinan puolesta laitan vaikka kaikilla nikeillä joilla tänne noin vuoden aikana joskus silloin tällöin on tullut jotain heiteltyä :D Eläköön Riina :D:D
.............................. kirjoitti:
Tänne tarvittaisiin ehdottomasti seriffi jolla ei ole mitään kytköksiä porilaiset.comin ylläpitoon. Tällä palstalla kun saa olla mitä tahansa muuta paskaa ihan rauhassa, mutta kirjoitapa vähän kriittisempään sävyyn porilaiset.comista niin johan viuhuu delete. Tätä ongelmaa korostaa porilaiset.comin natsistinen moderointilinja. Nyt kun meillä on porilaiset.comille alisteinen seriffi täällä niin se tarkoittaa sitä, että Pori keskustelut ovat tietynlaisen monopolin hallussa, eikä esimerkiksi reippaalle porilaiset.comiin kohdistuvalle kritiikille jää mitään kanavaa. Meno on kuin pahemmassakin diktatuurissa. Ja vielä jaksetaan murehtia, että aletaanko nettiä sensuroida viranomaisvoimin. Voin sanoa, että huoli on turha koska sensuuri puree jo nyt paikka paikoin kovempaa kuin olisi tarve.
yp:tä ja modeja haukutaa siitä että yrittävät pitää foorumin puhtaampana kuin tämä, tottakai riinakin on tervetullut sinne, jahka saadaan vaan netti toimimaan..
eino kirjoitti:
Älä nyt vaan ota tuommoisia vakavasti, sinä olet tässä ollut niin hyvä sheriffi että oksat pois, ihmettelen edelleen että joku viitsii jaksaa tätä mitä täältäkin joutuu seuraamaan... vetoomukseni Riinan puolesta laitan vaikka kaikilla nikeillä joilla tänne noin vuoden aikana joskus silloin tällöin on tullut jotain heiteltyä :D Eläköön Riina :D:D
kannatusta riinan puolesta..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091185
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171004- 125906
- 94761
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten286713Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504