Foorumille uusi seriffi!!

Minä

Kirjoittakaa nimenne tänne jos olette samaa mieltä!

9

1215

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihan mielenkiinnosta kysyisin, että miksi? Oletko sinä valmis ryhtymään uudeksi sheriffiksi? Kuten olen useaan otteeseen jo sanonut niin ei minua harmittaisi yhtään jos luopuisin paikastani sheriffinä, mutta harvat ovat valmiita ottamaan jatkuvia haukkuja niskaansa, päivystämään koneen ääressä jatkuvasti (ja jos et päivystä niin saat lisää haukkuja) jne.

      • ..............................

        Tänne tarvittaisiin ehdottomasti seriffi jolla ei ole mitään kytköksiä porilaiset.comin ylläpitoon. Tällä palstalla kun saa olla mitä tahansa muuta paskaa ihan rauhassa, mutta kirjoitapa vähän kriittisempään sävyyn porilaiset.comista niin johan viuhuu delete. Tätä ongelmaa korostaa porilaiset.comin natsistinen moderointilinja. Nyt kun meillä on porilaiset.comille alisteinen seriffi täällä niin se tarkoittaa sitä, että Pori keskustelut ovat tietynlaisen monopolin hallussa, eikä esimerkiksi reippaalle porilaiset.comiin kohdistuvalle kritiikille jää mitään kanavaa. Meno on kuin pahemmassakin diktatuurissa. Ja vielä jaksetaan murehtia, että aletaanko nettiä sensuroida viranomaisvoimin. Voin sanoa, että huoli on turha koska sensuuri puree jo nyt paikka paikoin kovempaa kuin olisi tarve.


      • .............................. kirjoitti:

        Tänne tarvittaisiin ehdottomasti seriffi jolla ei ole mitään kytköksiä porilaiset.comin ylläpitoon. Tällä palstalla kun saa olla mitä tahansa muuta paskaa ihan rauhassa, mutta kirjoitapa vähän kriittisempään sävyyn porilaiset.comista niin johan viuhuu delete. Tätä ongelmaa korostaa porilaiset.comin natsistinen moderointilinja. Nyt kun meillä on porilaiset.comille alisteinen seriffi täällä niin se tarkoittaa sitä, että Pori keskustelut ovat tietynlaisen monopolin hallussa, eikä esimerkiksi reippaalle porilaiset.comiin kohdistuvalle kritiikille jää mitään kanavaa. Meno on kuin pahemmassakin diktatuurissa. Ja vielä jaksetaan murehtia, että aletaanko nettiä sensuroida viranomaisvoimin. Voin sanoa, että huoli on turha koska sensuuri puree jo nyt paikka paikoin kovempaa kuin olisi tarve.

        En ole millään tavoin kytköksissä porilaiset.comiin, en edes ole koskaan sinne mitään kirjoitellut. Asia nyt vain on niin, että jos minulle tulee ilmoitus asiattomasta viestistä, perustelut ovat hyvät ja katson viestin olevan vähänkään asiaton niin viestin poistan. Asiallista kritiikkiä saa esittää lähes mistä tahansa, kunhan muistetaan se asiallisuus.


      • minkä mukaan poistelet
        riina00 kirjoitti:

        En ole millään tavoin kytköksissä porilaiset.comiin, en edes ole koskaan sinne mitään kirjoitellut. Asia nyt vain on niin, että jos minulle tulee ilmoitus asiattomasta viestistä, perustelut ovat hyvät ja katson viestin olevan vähänkään asiaton niin viestin poistan. Asiallista kritiikkiä saa esittää lähes mistä tahansa, kunhan muistetaan se asiallisuus.

        viestejä? Jos joku ilmoittaa ja perustelee niin ovatko perustelut vedenpitäviä?
        Siinä voi olla kysymyksessä jonkun intressit ja sitten valitetaan.
        Parasta olisi antaa asioiden olla aikansa ja jos kritiiki kasvaa voi sitten tietysti poistaa.
        Mutta anna nyt olla muutaman päivän.
        Jos joku haukkuu jotakin niin toinen on muuta mieltä.
        Tämän kun muistat niin kiitämme sinua ja hyvin menee.


      • ettei tänne voi laittaa
        minkä mukaan poistelet kirjoitti:

        viestejä? Jos joku ilmoittaa ja perustelee niin ovatko perustelut vedenpitäviä?
        Siinä voi olla kysymyksessä jonkun intressit ja sitten valitetaan.
        Parasta olisi antaa asioiden olla aikansa ja jos kritiiki kasvaa voi sitten tietysti poistaa.
        Mutta anna nyt olla muutaman päivän.
        Jos joku haukkuu jotakin niin toinen on muuta mieltä.
        Tämän kun muistat niin kiitämme sinua ja hyvin menee.

        pilapiirroksia.


      • Valvoja myös

        Ei kun linja tiukemmaksi, se on ainoa oikea tie saattaa palsta asiallisemmaksi ja häiriköt ruotuun.
        Poistettavat heti pois, eikä "viidestoista päivä".


      • eino
        riina00 kirjoitti:

        En ole millään tavoin kytköksissä porilaiset.comiin, en edes ole koskaan sinne mitään kirjoitellut. Asia nyt vain on niin, että jos minulle tulee ilmoitus asiattomasta viestistä, perustelut ovat hyvät ja katson viestin olevan vähänkään asiaton niin viestin poistan. Asiallista kritiikkiä saa esittää lähes mistä tahansa, kunhan muistetaan se asiallisuus.

        Älä nyt vaan ota tuommoisia vakavasti, sinä olet tässä ollut niin hyvä sheriffi että oksat pois, ihmettelen edelleen että joku viitsii jaksaa tätä mitä täältäkin joutuu seuraamaan... vetoomukseni Riinan puolesta laitan vaikka kaikilla nikeillä joilla tänne noin vuoden aikana joskus silloin tällöin on tullut jotain heiteltyä :D Eläköön Riina :D:D


      • .............................. kirjoitti:

        Tänne tarvittaisiin ehdottomasti seriffi jolla ei ole mitään kytköksiä porilaiset.comin ylläpitoon. Tällä palstalla kun saa olla mitä tahansa muuta paskaa ihan rauhassa, mutta kirjoitapa vähän kriittisempään sävyyn porilaiset.comista niin johan viuhuu delete. Tätä ongelmaa korostaa porilaiset.comin natsistinen moderointilinja. Nyt kun meillä on porilaiset.comille alisteinen seriffi täällä niin se tarkoittaa sitä, että Pori keskustelut ovat tietynlaisen monopolin hallussa, eikä esimerkiksi reippaalle porilaiset.comiin kohdistuvalle kritiikille jää mitään kanavaa. Meno on kuin pahemmassakin diktatuurissa. Ja vielä jaksetaan murehtia, että aletaanko nettiä sensuroida viranomaisvoimin. Voin sanoa, että huoli on turha koska sensuuri puree jo nyt paikka paikoin kovempaa kuin olisi tarve.

        yp:tä ja modeja haukutaa siitä että yrittävät pitää foorumin puhtaampana kuin tämä, tottakai riinakin on tervetullut sinne, jahka saadaan vaan netti toimimaan..


      • eino kirjoitti:

        Älä nyt vaan ota tuommoisia vakavasti, sinä olet tässä ollut niin hyvä sheriffi että oksat pois, ihmettelen edelleen että joku viitsii jaksaa tätä mitä täältäkin joutuu seuraamaan... vetoomukseni Riinan puolesta laitan vaikka kaikilla nikeillä joilla tänne noin vuoden aikana joskus silloin tällöin on tullut jotain heiteltyä :D Eläköön Riina :D:D

        kannatusta riinan puolesta..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1185
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1004
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      94
      761
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      286
      713
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe