Room. 10:8 "Sana on sinua lähellä, sinun suussasi ja sinun sydämessäsi"

Esa-T

Room. 10:8 "Sana on sinua lähellä, sinun suussasi ja sinun sydämessäsi"

Ne Sanat joka ovat Jumalasta, tunnistaa siitä että ne julistavat Lihaksi tullutta Kristusta, eli julistavat Sanan lihaksi tulemista, niin että teot seuraavat Sanaa.

Jos sana ei muutu elämäksi, niin silloin antikristus on päässyt väliin, estämään Sanan lihaksi tulemista.

Siksi onkin kirjoitettu, "älkää jokaista henkeä uskoko," tai, "jokainen Henki joka tunnustaa Jeesuksen Kristuksen Lihaksi tulleena on Jumalasta."

"Alussa oli Sana, Sana oli Herran tykönä, ja Sana oli Jumala."

Ja heti jatko selittää tätä itse, "Niin kuin oli alussa, kaikki luotiin Sanan voimalla."

Etsimme Jumalaa usein liian kaukaa, sillä oma suumme joko siunaa tai kiroaa meitä itseämme ja lähimmäisiämme. Myös oma suu muokkaa kaiken ympäristömme, sillä olemme Jumalan kuvaksi luotuja, ja luomme sanoilla niin kuin Jumala alussa.

Raamattu selittää paljon, mitä tämä tarkoittaa. "Kieli on kuin laivan peräsin, joka ohjaa suurta laivaa." "Suu puhuu sydämen kyllyydestä." "Joka hallitsee kielensä on täydellinen." "Julistettua Sanaa seuraa ihmeet ja merkit."

Rukouksessa keskitymme enemmän Sanoihin, jolloin pyydämme sitä mitä tarvitsemme, ja taas normaali elämässä puhumme helposti sanoja jotka luovat päinvastaista. Siksi raamattu opettaa, "rukoilkaa lakkaamatta."

Ilman Jeesusta emme osaa pyytää oikeita asioita, ja siksi on kirjoitettu, "suun tunnustuksella pelastutaan." Sanomalla, tule Jeesus elämääni, ja täytä suuni sinun Sanoillasi, ja varjele minua kylvämästä vääriä Sanoja. Anna Pyhä Henki ohjaamaan elämääni oikeaan suuntaan, ja silloin näiden Sanojen ihmeet ja merkit seuraavat. Eli Pyhä Henki opettaa koko ajan, kunhan vain rukoilee lakkaamatta, ja pyytää, auta minua pysymään sinussa Jeesus Kristus.

58

2128

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jeesksenusko

Me Jeesukseen uskovat julistamme KRISTUSTA
      emme ITSEÄMME!!!!!

Room. 10:6-7   Mutta se vanhurskaus, joka uskosta tulee, sanoo näin: "Älä sano sydämessäsi: Kuka nousee taivaaseen?" se on: tuomaan Kristusta alas, tahi: "Kuka astuu alas syvyyteen?" se on: nostamaan Kristusta kuolleista.

Room. 10:8   Mutta mitä se sanoo?

"Sana on sinua lähellä, sinun suussasi ja sinun sydämessäsi";

*) se on se *uskon sana*, jota me saarnaamme.

Room. 10:9-10   Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut; sillä sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan.

Room. 10:11   Sanoohan Raamattu: "Ei yksikään, joka häneen uskoo, joudu häpeään."

• Jeesuksenusko

... vaan yksinomaan uskosta Kristukseen!

• Esa T

>Me Jeesukseen uskovat julistamme KRISTUSTA
        emme ITSEÄMME!!!!! <

Totisesti totisesti aamen, ja samoin muukin mitä kirjoitit.

• tämä oon

mitä tämä on??

Pitäisikö Jumalan sana jättää sitten uskomatta, jos se ei julistajassaan tai kuulijassaan ole
      "tullut teoiksi", parannukseksi tai hedelmiksi??

Kai on sentään syytä uskoa, että Jumalan sana on ikuinen, vaikka maan lajit ovat erilaiset.

• Esa T

>Pitäisikö Jumalan sana jättää sitten uskomatta, jos se ei julistajassaan tai kuulijassaan ole
        "tullut teoiksi", parannukseksi tai hedelmiksi?<

Ei pitäisi jättää uskomatta, mutta se kertoo silloin ettet oikeasti usko. Sana on silloin sinun huulillasi, mutta sydän on vielä kaukana Herrasta.

Siksi julistammekin Lihaksi tullutta Kristusta, sillä Lihaksi tullut Kristus on Jumalan voima.

Antikristus piti tunnistaa juuri tästä, onko Sana myös muuttunut lihaksi.

Jokainen henki joka tunnustaa Jeesuksen Kristuksen Lihaksi tulleen on Jumalasta.

Tunnet kyllä Lihaksi tulleen Kristuksen vaikka se olisi vasta matkalla, sillä Elävä Jumala antaa ensin synnintunnon, jolloin poistetaan esteet pois edestä, ja sen jälkeen teot seuraavat Hengen hedelminä.

Silloin kun Saatana ei voi ottaa enää Jumalan Sanoja pois, niin hän yrittää lähettää antikristuksen hengen, ettei nämä Sanat muuttuisi koskaan elämäksi. Tunnistat kuitenkin Antikristuksen silloin kun Sana ei ole muuttunut elämäksi, ja voit silloin pyytää Kristusta avaamaan uudelleen silmät.

Vain Lihaksi tullut Kristus vapauttaa. Tätä Jumalan voimaa Fariseukset eivät tunteneet,ja siksi myös Jumalan Sanat joita he julistivat jäivät hyödyttömiksi.

• PPPPPPPPPPP
        Esa T kirjoitti:

>Pitäisikö Jumalan sana jättää sitten uskomatta, jos se ei julistajassaan tai kuulijassaan ole
        "tullut teoiksi", parannukseksi tai hedelmiksi?<

Ei pitäisi jättää uskomatta, mutta se kertoo silloin ettet oikeasti usko. Sana on silloin sinun huulillasi, mutta sydän on vielä kaukana Herrasta.

Siksi julistammekin Lihaksi tullutta Kristusta, sillä Lihaksi tullut Kristus on Jumalan voima.

Antikristus piti tunnistaa juuri tästä, onko Sana myös muuttunut lihaksi.

Jokainen henki joka tunnustaa Jeesuksen Kristuksen Lihaksi tulleen on Jumalasta.

Tunnet kyllä Lihaksi tulleen Kristuksen vaikka se olisi vasta matkalla, sillä Elävä Jumala antaa ensin synnintunnon, jolloin poistetaan esteet pois edestä, ja sen jälkeen teot seuraavat Hengen hedelminä.

Silloin kun Saatana ei voi ottaa enää Jumalan Sanoja pois, niin hän yrittää lähettää antikristuksen hengen, ettei nämä Sanat muuttuisi koskaan elämäksi. Tunnistat kuitenkin Antikristuksen silloin kun Sana ei ole muuttunut elämäksi, ja voit silloin pyytää Kristusta avaamaan uudelleen silmät.

Vain Lihaksi tullut Kristus vapauttaa. Tätä Jumalan voimaa Fariseukset eivät tunteneet,ja siksi myös Jumalan Sanat joita he julistivat jäivät hyödyttömiksi.

On se merkillinen "antikristus" kun paljastaa sinun lihallisen oppisi, joka on Kristuksen oppia vastaan.
        Sinähän olet täällä ollut sen peilistä voiman etsijä

• Esa T
        PPPPPPPPPPP kirjoitti:

On se merkillinen "antikristus" kun paljastaa sinun lihallisen oppisi, joka on Kristuksen oppia vastaan.
        Sinähän olet täällä ollut sen peilistä voiman etsijä

>Sinähän olet täällä ollut sen peilistä voiman etsijä.<

Peili on ihan hyvä työkalu näyttämään onko Kristus saanut tulla lihaksi.

Vai onko antikristus tullut lihaksi, niin että pysyn edelleen syntisenä, niin kuin ennen uskoontuloanikin. Muuttumattomuus julistaa lihaksi tulematonta kristusta, eli antikristusta.

Jokainen Henki joka tunnustaa Jeesuksen Kristuksen Lihaksi tulleena, on Jumalasta.

• Sanaan uskova
        Esa T kirjoitti:

>Sinähän olet täällä ollut sen peilistä voiman etsijä.<

Peili on ihan hyvä työkalu näyttämään onko Kristus saanut tulla lihaksi.

Vai onko antikristus tullut lihaksi, niin että pysyn edelleen syntisenä, niin kuin ennen uskoontuloanikin. Muuttumattomuus julistaa lihaksi tulematonta kristusta, eli antikristusta.

Jokainen Henki joka tunnustaa Jeesuksen Kristuksen Lihaksi tulleena, on Jumalasta.

"Peili on ihan hyvä työkalu näyttämään onko Kristus saanut tulla lihaksi."

Ei suinkaan!!!

Joh. 1:14   Ja Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme, ja

- me katselimme hänen kirkkauttansa,
        - senkaltaista kirkkautta, kuin ainokaisella Pojalla on Isältä;
        - ja hän oli täynnä armoa ja totuutta.

Joh. 1:15   Johannes todisti hänestä ja huusi sanoen:
        "Tämä on se, josta minä sanoin: se, joka minun jälkeeni tulee, on ollut minun edelläni, sillä hän on ollut ennen kuin minä."
        Joh. 1:16   
        **********Ja hänen täyteydestään**********

me kaikki olemme *saaneet*, ja armoa armon päälle.

• toi kylmä kiihko
        Sanaan uskova kirjoitti:

Ei suinkaan!!!

"Tämä on se, josta minä sanoin: se, joka minun jälkeeni tulee, on ollut minun edelläni, sillä hän on ollut ennen kuin minä."

Oikeassa olet, se on sitä Nivea-teologiaa, rypyt suoraksi.
        Omin eväin eteenpäin.
        Lopussa voi tulla yllätys, kun häissä tarvitaan puhtaat vaatteet, eikä putsattua peilikuvaa.

• Esa T
        Sanaan uskova kirjoitti:

Ei suinkaan!!!

>"Peili on ihan hyvä työkalu näyttämään onko Kristus saanut tulla lihaksi."
        Ei suinkaan!!! <

Ymmärrätkö. turha sinun on kaivella sitä omaa napaasi, sillä sieltä et löydä kuin heikkoutta voimattomuutta ja sokeutta. Siksi tarvitset työkalun millä näet, elääkö sinussa oma itsesi tai Jeesus kristus Lihaksi tulleena.

Tunnistat kyllä hedelmistä, kumpi on saanut tulla lihaksi sinussa.

>Joh. 1:14 Ja Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme,<

Juuri tästä peilistä näet, onko Sana tullut lihaksi sinussa, ja asuuko Kristus sinun keskelläsi, sinun sydämessäsi.

>- me katselimme hänen kirkkauttansa,<

Jos katsot Kristuksen kirkkautta kasvot peittämättömänä, niin muutut saman kirkkauden kaltaiseksi, kirkkaudesta kirkkauteen. 2 Kor 3:18

Katsomalla vihollisen kuvaa,muutut vihollisen kuvan kaltaiseksi.
        Katsomalla vajaata muutut itsekkin vajaaksi.
        Katsomalla Kristusta muutut itsekkin Hänen kuvansa kaltaiseksi.

Samasta peilistäsi näet mitä kuvaa olet katsellut, sillä ne kasvot heijastuvat takaisin.

>- senkaltaista kirkkautta, kuin ainokaisella Pojalla on Isältä;<

Katso vaan peilistäsi, sillä rima on kyllä riittävän korkealla.

Ja jos sanot mahdotonta, niin julistat antikristusta, sillä Jumalalle kaikki on mahdollista. Minä vähenen ja Kristus kasvaa, en elä enää minä vaan Kristus Elää minussa.

>- ja hän oli täynnä armoa ja totuutta.<

Armoa on sekin että Kristus Elää meissä, ja totuus on siinä, että tämän maailman ruhtinas on jo voitettu.

>Joh. 1:15 Johannes todisti hänestä ja huusi sanoen: "Tämä on se, josta minä sanoin: se, joka minun jälkeeni tulee, on ollut minun edelläni, sillä hän on ollut ennen kuin minä." <

Tämä mistä Johannes todistaa, tulee lihaksi meissä, ja sen näet myös peilistäsi,jos Hän on saanut tulla lihaksi sinussa.

Jeesus kulkee myös sinun edelläsi, valmistaen tilaa itselleen, ja myös tulee sinun jälkeesi, kun vaan itse poistut pois edestä. Ota siis opiksi mitä Johannes kertoo Jeesuksesta.

Peilistäsi näet myös onko Jeesus tullut sinun jälkeesi. Heijastuuko edelleen oma kuva, vai heijastuuko jo Kristuksen kasvot.

• Sanaan uskova
        Esa T kirjoitti:

>"Peili on ihan hyvä työkalu näyttämään onko Kristus saanut tulla lihaksi."
        Ei suinkaan!!! <

Ymmärrätkö. turha sinun on kaivella sitä omaa napaasi, sillä sieltä et löydä kuin heikkoutta voimattomuutta ja sokeutta. Siksi tarvitset työkalun millä näet, elääkö sinussa oma itsesi tai Jeesus kristus Lihaksi tulleena.

Tunnistat kyllä hedelmistä, kumpi on saanut tulla lihaksi sinussa.

>Joh. 1:14 Ja Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme,<

Juuri tästä peilistä näet, onko Sana tullut lihaksi sinussa, ja asuuko Kristus sinun keskelläsi, sinun sydämessäsi.

>- me katselimme hänen kirkkauttansa,<

Jos katsot Kristuksen kirkkautta kasvot peittämättömänä, niin muutut saman kirkkauden kaltaiseksi, kirkkaudesta kirkkauteen. 2 Kor 3:18

Katsomalla vihollisen kuvaa,muutut vihollisen kuvan kaltaiseksi.
        Katsomalla vajaata muutut itsekkin vajaaksi.
        Katsomalla Kristusta muutut itsekkin Hänen kuvansa kaltaiseksi.

Samasta peilistäsi näet mitä kuvaa olet katsellut, sillä ne kasvot heijastuvat takaisin.

>- senkaltaista kirkkautta, kuin ainokaisella Pojalla on Isältä;<

Katso vaan peilistäsi, sillä rima on kyllä riittävän korkealla.

Ja jos sanot mahdotonta, niin julistat antikristusta, sillä Jumalalle kaikki on mahdollista. Minä vähenen ja Kristus kasvaa, en elä enää minä vaan Kristus Elää minussa.

>- ja hän oli täynnä armoa ja totuutta.<

Armoa on sekin että Kristus Elää meissä, ja totuus on siinä, että tämän maailman ruhtinas on jo voitettu.

>Joh. 1:15 Johannes todisti hänestä ja huusi sanoen: "Tämä on se, josta minä sanoin: se, joka minun jälkeeni tulee, on ollut minun edelläni, sillä hän on ollut ennen kuin minä." <

Tämä mistä Johannes todistaa, tulee lihaksi meissä, ja sen näet myös peilistäsi,jos Hän on saanut tulla lihaksi sinussa.

Jeesus kulkee myös sinun edelläsi, valmistaen tilaa itselleen, ja myös tulee sinun jälkeesi, kun vaan itse poistut pois edestä. Ota siis opiksi mitä Johannes kertoo Jeesuksesta.

Peilistäsi näet myös onko Jeesus tullut sinun jälkeesi. Heijastuuko edelleen oma kuva, vai heijastuuko jo Kristuksen kasvot.

Miksi kaivat napaasi, kun itsekin toteat (aivan oikein) että se on turhaa? Sinä etsit täällä omaa kunniaasi, suosittelen vaihtamaan sen katoavan kunnian Kristuksen kunniaan.

• Esa T
        toi kylmä kiihko kirjoitti:

Oikeassa olet, se on sitä Nivea-teologiaa, rypyt suoraksi.
        Omin eväin eteenpäin.
        Lopussa voi tulla yllätys, kun häissä tarvitaan puhtaat vaatteet, eikä putsattua peilikuvaa.

>Lopussa voi tulla yllätys, kun häissä tarvitaan puhtaat vaatteet, eikä putsattua peilikuvaa.<

Sai Aadam ja Eevakin Jumalalta nahasta tehdyt vaatteet, jolloin heidän alastomuutensa ei enää näkynyt. Heidät silti ajettiin pois paratiisista, kirottuun maahan, jossa kasvoi ohdaketta ja orjantappuraa.

Jumala kuitenkin antoi lupauksen, vaimon siemenestä joka rikki polkee käärmeen pään. Enkö siis saa kertoa myös käärmeen tappamisesta?

Voit iloita näistä vaatteista, mutta se ei palauta sinua vielä paratiisiin, mutta käärmeen tappaminen palauttaa sinut.

Siksi Jaakop on kirjoittanut, "vastustakaa Saatanaa, niin hän jättää teidät rauhaan." Ala polkemaan näitä käärmeitä, Hengen avulla, niin jonain päivänä viimeinenkin käärme on tallattu.

"Hengen avulla voitetaan lihan työt."

• Esa T
        Sanaan uskova kirjoitti:

Miksi kaivat napaasi, kun itsekin toteat (aivan oikein) että se on turhaa? Sinä etsit täällä omaa kunniaasi, suosittelen vaihtamaan sen katoavan kunnian Kristuksen kunniaan.

>Miksi kaivat napaasi, kun itsekin toteat (aivan oikein) että se on turhaa? Sinä etsit täällä omaa kunniaasi, suosittelen vaihtamaan sen katoavan kunnian Kristuksen kunniaan.<

Mieti olenko julistanut täällä oman napani tuotetta. En minä täydellinen ole, mutta Kristus on!

Julistanko täällä heikkoutta ja voimattomuutta? Joka tulee itsestä, en sanallakaan.

• tuota veljeä
        Esa T kirjoitti:

>Miksi kaivat napaasi, kun itsekin toteat (aivan oikein) että se on turhaa? Sinä etsit täällä omaa kunniaasi, suosittelen vaihtamaan sen katoavan kunnian Kristuksen kunniaan.<

Mieti olenko julistanut täällä oman napani tuotetta. En minä täydellinen ole, mutta Kristus on!

Julistanko täällä heikkoutta ja voimattomuutta? Joka tulee itsestä, en sanallakaan.

Sanaan uskova lienee kyllästynyt järkiperäiseen tehouskoosi, jossa armolla ei ole mitään sijaa, eikä myöskään todellisella Kristus-uskolla, joka on Jumalan lahja, Jumalan työ ihmisessä evankeliumin sanan ja sakramenttien kautta.
        Se ei ole mikään peilikuvasta saatu itsevarmuus. Sellainen on pelkkää psyyken tuotetta oleva sarasvuolainen rohkaisu ja positiivinen minäkuva.

• Feeniks-seminaarista
        Esa T kirjoitti:

>Lopussa voi tulla yllätys, kun häissä tarvitaan puhtaat vaatteet, eikä putsattua peilikuvaa.<

Sai Aadam ja Eevakin Jumalalta nahasta tehdyt vaatteet, jolloin heidän alastomuutensa ei enää näkynyt. Heidät silti ajettiin pois paratiisista, kirottuun maahan, jossa kasvoi ohdaketta ja orjantappuraa.

Jumala kuitenkin antoi lupauksen, vaimon siemenestä joka rikki polkee käärmeen pään. Enkö siis saa kertoa myös käärmeen tappamisesta?

Voit iloita näistä vaatteista, mutta se ei palauta sinua vielä paratiisiin, mutta käärmeen tappaminen palauttaa sinut.

Siksi Jaakop on kirjoittanut, "vastustakaa Saatanaa, niin hän jättää teidät rauhaan." Ala polkemaan näitä käärmeitä, Hengen avulla, niin jonain päivänä viimeinenkin käärme on tallattu.

"Hengen avulla voitetaan lihan työt."

Ala polkemaan...
        Rupea bodaamaan...
        Usko itseesi...
        Sisäinen sankarisi...

Pelkkää psykologiaa.

• siltä, että
        tuota veljeä kirjoitti:

Sanaan uskova lienee kyllästynyt järkiperäiseen tehouskoosi, jossa armolla ei ole mitään sijaa, eikä myöskään todellisella Kristus-uskolla, joka on Jumalan lahja, Jumalan työ ihmisessä evankeliumin sanan ja sakramenttien kautta.
        Se ei ole mikään peilikuvasta saatu itsevarmuus. Sellainen on pelkkää psyyken tuotetta oleva sarasvuolainen rohkaisu ja positiivinen minäkuva.

useimmat eivät tajua sitä elävää sanaa, jota Esa-T täällä julistaa. Sanoja Jumalan sydämmeltä meille kaikille. Onko tämä sitä, mistä raamatussa puhutaan, että Jumala sulkee silmät ja korvat, etteivät he korvin kuulisi ja nähden näkisi. Jos ihminen on ylpeydessään omaksunut itselleen "oikeassa olemisen armolahjan", niin Jumala ei häntä väkisin väännä ymmärtämään. Ensin täytyisi tulla todella pieneksi, jotta Jeesus mahtuisi sydämen valtaistuimelle ja Pyhä Henki saisi opettaa. Me olemme vain ämpärillinen tomua. Se pitäisi muistaa niin, ettei rupeisi luulemaan, että tomu on toista tomua jalompaa ja kykenevä tuomitsemaan. Tuomiovalta on Jeesuksella, jolle Isä sen antoi. "Hänellä on kaikki valta taivaassa ja maan päällä". Siitä ei ole jäänyt mitään ylitse kenellekkään, ei edes sille tomulle, joka on kerätty muka vähän hienommasta paikasta ja luulee tietävänsä paremmin.

• Sanaan uskova
        Esa T kirjoitti:

Miksi Hän ei RIITÄ sinulle?

• Sanaan uskova
        siltä, että kirjoitti:

useimmat eivät tajua sitä elävää sanaa, jota Esa-T täällä julistaa. Sanoja Jumalan sydämmeltä meille kaikille. Onko tämä sitä, mistä raamatussa puhutaan, että Jumala sulkee silmät ja korvat, etteivät he korvin kuulisi ja nähden näkisi. Jos ihminen on ylpeydessään omaksunut itselleen "oikeassa olemisen armolahjan", niin Jumala ei häntä väkisin väännä ymmärtämään. Ensin täytyisi tulla todella pieneksi, jotta Jeesus mahtuisi sydämen valtaistuimelle ja Pyhä Henki saisi opettaa. Me olemme vain ämpärillinen tomua. Se pitäisi muistaa niin, ettei rupeisi luulemaan, että tomu on toista tomua jalompaa ja kykenevä tuomitsemaan. Tuomiovalta on Jeesuksella, jolle Isä sen antoi. "Hänellä on kaikki valta taivaassa ja maan päällä". Siitä ei ole jäänyt mitään ylitse kenellekkään, ei edes sille tomulle, joka on kerätty muka vähän hienommasta paikasta ja luulee tietävänsä paremmin.

Edelleen kysyn miksi Kristus ei riitä teille?
        Hän lahjoittaa täydellisen vanhuraskautensa meille, mutta ei Hän taatusti myy sitä, ei mistään hinnasta.

Ihminen vanhurskautetaan Kristuksen tähden, uskon kautta, ja ilman omia töitä Aamen!!!

• Esa T
        Feeniks-seminaarista kirjoitti:

Ala polkemaan...
        Rupea bodaamaan...
        Usko itseesi...
        Sisäinen sankarisi...

Pelkkää psykologiaa.

>Ala polkemaan...
        Rupea bodaamaan...
        Usko itseesi...
        Sisäinen sankarisi...
        Pelkkää psykologiaa. <

ALA ITSE VÄHENEMÄÄN, niin Kristus saa kasvaa sinussa.

Tunnet kyllä Kristuksen, sillä heikkous ja voimattomuus kertoo aina itsestämme. On turha kaivella sitä omaa napaasi, sillä sieltä et löydäkuin itseäsi. Ala mielummin itse vähenemään.

Podaus ja heikkous julistaa molemmat omaa minää. Nämä molemmat ovat saman asian kaksi ääripäätä.

Vähene itse, ja anna Kristuksen kasvaa sinussa, niin silloin saat sitä mikä pysyy.

• Sanaan luottava
        Esa T kirjoitti:

>Ala polkemaan...
        Rupea bodaamaan...
        Usko itseesi...
        Sisäinen sankarisi...
        Pelkkää psykologiaa. <

ALA ITSE VÄHENEMÄÄN, niin Kristus saa kasvaa sinussa.

Tunnet kyllä Kristuksen, sillä heikkous ja voimattomuus kertoo aina itsestämme. On turha kaivella sitä omaa napaasi, sillä sieltä et löydäkuin itseäsi. Ala mielummin itse vähenemään.

Podaus ja heikkous julistaa molemmat omaa minää. Nämä molemmat ovat saman asian kaksi ääripäätä.

Vähene itse, ja anna Kristuksen kasvaa sinussa, niin silloin saat sitä mikä pysyy.

Otsikko on kopio Esa T:n tekstiä.

Etkö Esa vieläkään tajua, mistä sinä voimasi ammennat???

"Ala itse...". Siinä on tuo karu vastaus kysymykseeni, et ole vieläkään itse sitä huomannut.

• Esa T
        siltä, että kirjoitti:

>Se pitäisi muistaa niin, ettei rupeisi luulemaan, että tomu on toista tomua jalompaa ja kykenevä tuomitsemaan.<

Onneksi Jumala on laittanut riman niin korkealle, ettei tähän ole kenelläkään varaa, sillä päämääränä on kasvaa Kristuksen kaltaisuuteen saakka. Niin että Kristus itse saa muodon meissä.

On myös kirjoitettu, "kuuliaisuus on enemmän kuin uhri." Jeesus on uhrina välttämätön, silloin kun ollaan rikottu, mutta enemmän on olla rikkomatta. Ja tämä onnistuu käytännössä, kun Kristus itse tulee lihaksi meissä, minä vähenen ja Kristus kasvaa.

"En minä uhria halua vaan laupeutta" Vain Jeesus itse Lihaksi tulleena voi toteuttaa tämän, sillä oma minämme tarvitsee aina uhrin, niin kauan kunnes Kristus itse meissä tekee niitä laupeuden tekoja.

• Esa T
        Sanaan uskova kirjoitti:

Edelleen kysyn miksi Kristus ei riitä teille?
        Hän lahjoittaa täydellisen vanhuraskautensa meille, mutta ei Hän taatusti myy sitä, ei mistään hinnasta.

Ihminen vanhurskautetaan Kristuksen tähden, uskon kautta, ja ilman omia töitä Aamen!!!

>Ihminen vanhurskautetaan Kristuksen tähden, uskon kautta, ja ilman omia töitä Aamen!!! <

Omat työt ei kelpaakkaan, mutta usko ilman töitä on kuollut. Työt tulevat uskon hedelminä, ja jos näitä hedelmiä ei tule, niin silloin antikristus on päässyt väliin.

Uskosta seuraavat työt tulevat samalla sekunnilla myös näkyviin, alkaen synnintunnosta, ja heti kun Kristus on puhdistanut, Hän itse tulee lihaksi tilalle.

Kun tunnet katumusta ja tarvetta parannukseen, on Kristuksen lihaksi tullut työ alkanut, jossa kristus itse tekee kaiken. Ja Hän tekee aina työnsä loppuun asti.

Jäljelle ei jää muuta kuin parannus ja hyvät työt joita Kristus itse tekee kauttasi. Parannus loppuu kun et enää riko, eli Kristus elää kokonaan sinussa.

Tällainen on uskon kautta vanhurskautettu, lihaksi tulleen Jeesuksen Kristuksen ansiosta.

Uskoa voimme myös antikristukseen, joka näkyy siinä ettei Sana muutu lihaksi. Tutki siis itseäsi mihin uskot.

Jokainen Henki joka tunnustaa Jeesuksen Kristuksen Lihaksi tulleen on Jumalasta.

• Esa T
        Sanaan luottava kirjoitti:

Otsikko on kopio Esa T:n tekstiä.

Etkö Esa vieläkään tajua, mistä sinä voimasi ammennat???

"Ala itse...". Siinä on tuo karu vastaus kysymykseeni, et ole vieläkään itse sitä huomannut.

>"Ala itse vähenemään"<

Vaikea on tästä vähetä, sillä en ole puhunut muusta kuin täydellisestä, ja silloin en ainakaan julista itseäni.

Täydellisestä en löydä itseäni vaikka suurennuslasilla etsisin.

Muuten väheneminen on kyllä rukoukseni, että Kristus saisi kasvaa minussa. Ja uskon että jonain päivänä on jäljellä enää, pyhyys kirkkaus ja Jumalan voima, täydellinen Kristuksen kuva, jossa ei ole jäljellä edes muistoa itsestäni.

• Sanaan uskova
        Esa T kirjoitti:

>Se pitäisi muistaa niin, ettei rupeisi luulemaan, että tomu on toista tomua jalompaa ja kykenevä tuomitsemaan.<

Onneksi Jumala on laittanut riman niin korkealle, ettei tähän ole kenelläkään varaa, sillä päämääränä on kasvaa Kristuksen kaltaisuuteen saakka. Niin että Kristus itse saa muodon meissä.

On myös kirjoitettu, "kuuliaisuus on enemmän kuin uhri." Jeesus on uhrina välttämätön, silloin kun ollaan rikottu, mutta enemmän on olla rikkomatta. Ja tämä onnistuu käytännössä, kun Kristus itse tulee lihaksi meissä, minä vähenen ja Kristus kasvaa.

"En minä uhria halua vaan laupeutta" Vain Jeesus itse Lihaksi tulleena voi toteuttaa tämän, sillä oma minämme tarvitsee aina uhrin, niin kauan kunnes Kristus itse meissä tekee niitä laupeuden tekoja.

".... sillä päämääränä on kasvaa Kristuksen kaltaisuuteen saakka .."

Vosiko syntinen ihminen enää tuon typerämmin sanoa! Voi Esa parkaa!!!

Luepa mitä Jumalan sanan sanoo meidän päämäärästämme, se on OIKEA päämäärä!

1. Piet. 1:6-9   Sentähden te riemuitsette, vaikka te nyt, jos se on tarpeellista, vähän aikaa kärsittekin murhetta moninaisissa kiusauksissa, että teidän uskonne kestäväisyys koetuksissa havaittaisiin paljoa kallisarvoisemmaksi kuin katoava kulta, joka kuitenkin tulessa koetellaan, ja koituisi kiitokseksi, ylistykseksi ja kunniaksi Jeesuksen Kristuksen ilmestyessä.

Häntä te rakastatte,
        - vaikka ette ole häntä nähneet,
        - häneen te uskotte, vaikka ette nyt häntä näe,
        -ja riemuitsette sanomattomalla ja kirkastuneella ilolla,

sillä te saavutatte

!!!!!*uskon päämäärän*, sielujen pelastuksen.!!!!

• Sanaan luottava
        Esa T kirjoitti:

>"Ala itse vähenemään"<

Vaikea on tästä vähetä, sillä en ole puhunut muusta kuin täydellisestä, ja silloin en ainakaan julista itseäni.

Täydellisestä en löydä itseäni vaikka suurennuslasilla etsisin.

Muuten väheneminen on kyllä rukoukseni, että Kristus saisi kasvaa minussa. Ja uskon että jonain päivänä on jäljellä enää, pyhyys kirkkaus ja Jumalan voima, täydellinen Kristuksen kuva, jossa ei ole jäljellä edes muistoa itsestäni.

Herra isoherra Esan henskelien pauke kuuluu ympäri maapalloa, ja vaikea on siitä vähetä!

On jo tullut selväksi että hengellisesti rikkaan tie Jumalan valtakuntaan on äärettömän vaikea.

Neuvot kuitenkin muita: "Ala itse vähenemään"!

Minä neuvon sinua, anna Jumalan vaativan lain tyhjentää sinut ensin kaikesta omasta hyvästäsi tyhjäksi.

Kun sitten siellä kaivon pohjalla rukoilet ettei kaivon suuta tukittaisi, niin tiedät sen mitä Jumalan armo syntiselle ihmiselle tarkoittaa!!!

• Sanaan luottava

Herra isoherra Esan henskelien pauke kuuluu ympäri maapalloa, ja vaikea on siitä vähetä!

On jo tullut selväksi että hengellisesti rikkaan tie Jumalan valtakuntaan on äärettömän vaikea.

Neuvot kuitenkin muita: "Ala itse vähenemään"!

Minä neuvon sinua, anna Jumalan vaativan lain tyhjentää sinut ensin kaikesta omasta hyvästäsi tyhjäksi.

Kun sitten siellä kaivon pohjalla rukoilet ettei kaivon suuta tukittaisi, niin tiedät sen mitä Jumalan armo syntiselle ihmiselle tarkoittaa!!!

!!!!!!YKSIN KRISTUKSESTA!!!!!

• Armonkerjäläinen
        siltä, että kirjoitti:

EsaT ei julista Sanaa.
        Mutta järjestä se lähtee.

Sana kirkastaa Kristusta, opettaa turvaamaan Isään Jumalaan, kaiken antajaan, armossa.

EsaT puhuu psykologiaa, pirullisen hienovaraisesti, niin että valitutkin eksytettäisiin, jos olisi sallittua.

"Voi, jospa he ilmi tulisivat"

• Lasse-setä
        Sanaan uskova kirjoitti:

".... sillä päämääränä on kasvaa Kristuksen kaltaisuuteen saakka .."

Vosiko syntinen ihminen enää tuon typerämmin sanoa! Voi Esa parkaa!!!

Luepa mitä Jumalan sanan sanoo meidän päämäärästämme, se on OIKEA päämäärä!

1. Piet. 1:6-9   Sentähden te riemuitsette, vaikka te nyt, jos se on tarpeellista, vähän aikaa kärsittekin murhetta moninaisissa kiusauksissa, että teidän uskonne kestäväisyys koetuksissa havaittaisiin paljoa kallisarvoisemmaksi kuin katoava kulta, joka kuitenkin tulessa koetellaan, ja koituisi kiitokseksi, ylistykseksi ja kunniaksi Jeesuksen Kristuksen ilmestyessä.

Häntä te rakastatte,
        - vaikka ette ole häntä nähneet,
        - häneen te uskotte, vaikka ette nyt häntä näe,
        -ja riemuitsette sanomattomalla ja kirkastuneella ilolla,

sillä te saavutatte

!!!!!*uskon päämäärän*, sielujen pelastuksen.!!!!

29. Ne, jotka hän edeltäkäsin on valinnut, hän on myös edeltä määrännyt oman Poikansa kaltaisiksi, niin että hänen Poikansa olisi esikoinen suuressa veljesjoukossa.

18. Me kaikki, jotka kasvot peittämättöminä katselemme Herran kirkkautta kuin kuvastimesta, muutumme saman kirkkauden kaltaisiksi, kirkkaudesta kirkkauteen. Tämän saa aikaan Herra, joka on Henki.

10. Minä tahdon tuntea Kristuksen ja hänen ylösnousemisensa voiman ja tulla hänen kaltaisekseen osallistumalla hänen kärsimyksiinsä ja kuolemaansa.
        11. Ehkä silloin saan myös nousta kuolleista.

9. Älkää valehdelko toisillenne. Olettehan riisuneet yltänne vanhan minänne kaikkine tekoineen
        10. ja pukeutuneet uuteen, joka jatkuvasti uudistuu oppiakseen yhä paremmin tuntemaan Luojansa ja tullakseen hänen kaltaisekseen.
        11. Silloin ei ole enää kreikkalaista eikä juutalaista, ei ympärileikattua eikä ympärileikkaamatonta, ei barbaaria, skyyttalaista, orjaa eikä vapaata, vaan Kristus on kaikki, hän on kaikissa.

• Sanaan luottava
        Lasse-setä kirjoitti:

29. Ne, jotka hän edeltäkäsin on valinnut, hän on myös edeltä määrännyt oman Poikansa kaltaisiksi, niin että hänen Poikansa olisi esikoinen suuressa veljesjoukossa.

18. Me kaikki, jotka kasvot peittämättöminä katselemme Herran kirkkautta kuin kuvastimesta, muutumme saman kirkkauden kaltaisiksi, kirkkaudesta kirkkauteen. Tämän saa aikaan Herra, joka on Henki.

10. Minä tahdon tuntea Kristuksen ja hänen ylösnousemisensa voiman ja tulla hänen kaltaisekseen osallistumalla hänen kärsimyksiinsä ja kuolemaansa.
        11. Ehkä silloin saan myös nousta kuolleista.

9. Älkää valehdelko toisillenne. Olettehan riisuneet yltänne vanhan minänne kaikkine tekoineen
        10. ja pukeutuneet uuteen, joka jatkuvasti uudistuu oppiakseen yhä paremmin tuntemaan Luojansa ja tullakseen hänen kaltaisekseen.
        11. Silloin ei ole enää kreikkalaista eikä juutalaista, ei ympärileikattua eikä ympärileikkaamatonta, ei barbaaria, skyyttalaista, orjaa eikä vapaata, vaan Kristus on kaikki, hän on kaikissa.

Vain Kristuksessa, siis uskon ja Kasteen kautta Kristuksen vanhurskaudella puettuna ihminen on Kristuksen kaltainen.

Lihassamme ei sen sijaan tapahdu Kristuksen kaltaiseksi muuttumista. Kristus on Kaikkivaltia Jumala. En todellakaan huolisi syntistä ihmistä lunastajakseni en mistään hinnasta.

• Lasse-setä

Vain Kristuksessa, siis uskon ja Kasteen kautta Kristuksen vanhurskaudella puettuna ihminen on Kristuksen kaltainen.

Lihassamme ei sen sijaan tapahdu Kristuksen kaltaiseksi muuttumista. Kristus on Kaikkivaltia Jumala. En todellakaan huolisi syntistä ihmistä lunastajakseni en mistään hinnasta.

Jos Jeesus oli sataprosenttisesti ihminen, Hän oli inhimillisen olemuksensa puolesta samanlainen, kuin kuka tahansa ihminen.

Hänen tunnistamiseensa tarvittiin kavaltaja.

• Sanaan luottava
        Lasse-setä kirjoitti:

Jos Jeesus oli sataprosenttisesti ihminen, Hän oli inhimillisen olemuksensa puolesta samanlainen, kuin kuka tahansa ihminen.

Hänen tunnistamiseensa tarvittiin kavaltaja.

Jeesuksen ulkomuoto oli samanlainen kun meillä muillakin on.

Muistamme kuinka opetuslapset pelästyivät kun hän lähestyi heitä, kävellen veden päällä. He luulivat häntä aaveeksi.

Jeesus ei ollut kuitenkaan hedelmöittynyt miehen spermasta. Miksi????

Miksi hedelmöitys tapahtui Pyhästä Hengestä?

*) Kukaan miehestä ja naisesta syntynyt kun ei synny viattomana, vaikka usein niin väitetään, siksi Jeesus sikisi Pyhästä Hengestä.

Syntiuhrimme Kristus, joka on toinen Aadam, syntyi maailmaan viattomana, hän eli viattomana ja hän kuoli koko maailman synnit harteillaan.

Pinnallinen syntikäsitys, jonka mukaan ihminen tulee syntiseksi vasta tehtyään tietoisesti teon joka on syntiä, on ihmiskeksintöä.

Totuus on se että ihminen tekee syntiä siksi koska hän jo hedelmöittyy synnissä ja syntyy syntisenä.

Jokainen ihminen tarvitsee Jumalan viattoman uhrin Kristuksen, pelastuakseen helvetistä.

Miksijokainen? Siksi koska hän ON syntinen.

• sinivuokko

Hieno avaus!

• Sanaan uskova

- Jumala ITSE tuli ihmiseksi,
        - sovitti ihmisen lihassa ollen ihmisten syntivelan, kärsimällä, vuodattamalla oman verensä syntisten syntiuhriksi
        - ja nousemalla ylös kuolleista Isän Jumalan voiman kautta.

Jumala lahjoittaa meille OMAN vanhurskautensa USKON KAUTTA.

Jos Kristuksen lihaksitulemista aletaan opettamaan niin, että ihmislihasta alkaa vähitellen sikistä Jumalan kaltaista lihaa, niin se on ihmisoppia ja harhaoppia. Liha on lihaa ja lihana se pysyykin, kunnes se hautaan kannetaan.
        Kuolema on synnin palkka.

Joh. 6:63   Henki on se, joka eläväksi tekee; ei liha mitään hyödytä. Ne sanat, jotka minä olen teille puhunut, ovat henki ja ovat elämä.

Joh. 6:64   Mutta teissä on muutamia, jotka eivät usko." Sillä Jeesus tiesi alusta asti, ketkä ne olivat, jotka eivät uskoneet, ja kuka se oli, joka oli kavaltava hänet.
        Joh. 6:65   Ja hän sanoi: "Sentähden minä olen sanonut teille, ettei kukaan voi tulla minun tyköni, ellei minun Isäni sitä hänelle anna."

• Sanaan uskova
        Sanaan uskova kirjoitti:

- sovitti ihmisen lihassa ollen ihmisten syntivelan, kärsimällä, vuodattamalla oman verensä syntisten syntiuhriksi

Jos Kristuksen lihaksitulemista aletaan opettamaan niin, että ihmislihasta alkaa vähitellen sikistä Jumalan kaltaista lihaa, niin se on ihmisoppia ja harhaoppia. Liha on lihaa ja lihana se pysyykin, kunnes se hautaan kannetaan.

Joh. 6:63   Henki on se, joka eläväksi tekee; ei liha mitään hyödytä. Ne sanat, jotka minä olen teille puhunut, ovat henki ja ovat elämä.

Joh. 6:64   Mutta teissä on muutamia, jotka eivät usko." Sillä Jeesus tiesi alusta asti, ketkä ne olivat, jotka eivät uskoneet, ja kuka se oli, joka oli kavaltava hänet.
        Joh. 6:65   Ja hän sanoi: "Sentähden minä olen sanonut teille, ettei kukaan voi tulla minun tyköni, ellei minun Isäni sitä hänelle anna."

Puheet ihmisen vapaasta tahdosta valita iankaikkinen elämä, ovat vain tuulesta
        temmattua ihmisoppia.

• Esa T
        Sanaan uskova kirjoitti:

>Etkö ymmärrä mitä inkarnaatio tarkoittaa
        - Jumala ITSE tuli ihmiseksi,<

Eikö silloin Jumala itse tule näkyväksi meissä? Peilistä voit katsoa kuinka paljon Jumala on inkarnoitunut sinuun.

Älkää jokaista henkeä uskoko. Ja jokainen Henki joka tunnustaa kristuksen lihaksi tulleena on Jumalasta.

Tunnistat kyllä antikristuksen inkarnoitumisen juuri sillä ettei sana ole tullut elämäksi.

Ja lihaksi tullen Kristuksen inkarnoitumisen siitä, että Hän on tullut itse lihaksi sinussa. Ja tämä näkyy myös peilistäsi.

• Sanaan uskova
        Esa T kirjoitti:

>Etkö ymmärrä mitä inkarnaatio tarkoittaa
        - Jumala ITSE tuli ihmiseksi,<

Eikö silloin Jumala itse tule näkyväksi meissä? Peilistä voit katsoa kuinka paljon Jumala on inkarnoitunut sinuun.

Älkää jokaista henkeä uskoko. Ja jokainen Henki joka tunnustaa kristuksen lihaksi tulleena on Jumalasta.

Tunnistat kyllä antikristuksen inkarnoitumisen juuri sillä ettei sana ole tullut elämäksi.

Ja lihaksi tullen Kristuksen inkarnoitumisen siitä, että Hän on tullut itse lihaksi sinussa. Ja tämä näkyy myös peilistäsi.

Peilistä voi peilata ainoastaan sen, mitä itse uskoo itsestään.

Sinuun sopii mainiosti kuin hansikas tämä Paavalin Galatalaiskirjeen kohta:

Gal. 6:3 Sillä jos joku luulee itsensä jotakin olevan, joka ei kuitenkaan mitään ole, hän viettelee itsensä.

Hän viettelee itsensä joka luulee jotakin olevansa. Nän on valitettavasti päässyt käymään Esallekin.

Moni on vietellyt itsensä luulemaan itsestään paljon. Siksi Jumala haluaa Sanansa kautta tyhjentää meidät KOKONAAN kaikesta omastamme.
        Ja kehottaa tyhjänä ottamaan vastaan Jumalan kokonaisen armon Jeesuksessa Kristuksessa.

1. Piet. 2:2   ja halatkaa niinkuin vastasyntyneet lapset sanan väärentämätöntä maitoa,

... että te sen kautta kasvaisitte pelastukseen,

1. Piet. 2:3   jos "olette maistaneet, että Herra on hyvä."

1. Piet. 2:4-6   Ja tulkaa hänen tykönsä, elävän kiven tykö, jonka ihmiset tosin ovat hyljänneet, mutta joka Jumalan edessä on valittu, kallis,
        ja rakentukaa itsekin elävinä kivinä hengelliseksi huoneeksi, pyhäksi papistoksi, uhraamaan hengellisiä uhreja, jotka Jeesuksen Kristuksen kautta ovat Jumalalle mieluisia.

Sillä Raamatussa sanotaan: "Katso, minä lasken Siioniin valitun kiven, kalliin kulmakiven; ja joka häneen uskoo, ei ole häpeään joutuva."

• Esa T
        Sanaan uskova kirjoitti:

Peilistä voi peilata ainoastaan sen, mitä itse uskoo itsestään.

Sinuun sopii mainiosti kuin hansikas tämä Paavalin Galatalaiskirjeen kohta:

Gal. 6:3 Sillä jos joku luulee itsensä jotakin olevan, joka ei kuitenkaan mitään ole, hän viettelee itsensä.

Hän viettelee itsensä joka luulee jotakin olevansa. Nän on valitettavasti päässyt käymään Esallekin.

Moni on vietellyt itsensä luulemaan itsestään paljon. Siksi Jumala haluaa Sanansa kautta tyhjentää meidät KOKONAAN kaikesta omastamme.
        Ja kehottaa tyhjänä ottamaan vastaan Jumalan kokonaisen armon Jeesuksessa Kristuksessa.

1. Piet. 2:2   ja halatkaa niinkuin vastasyntyneet lapset sanan väärentämätöntä maitoa,

... että te sen kautta kasvaisitte pelastukseen,

1. Piet. 2:3   jos "olette maistaneet, että Herra on hyvä."

1. Piet. 2:4-6   Ja tulkaa hänen tykönsä, elävän kiven tykö, jonka ihmiset tosin ovat hyljänneet, mutta joka Jumalan edessä on valittu, kallis,
        ja rakentukaa itsekin elävinä kivinä hengelliseksi huoneeksi, pyhäksi papistoksi, uhraamaan hengellisiä uhreja, jotka Jeesuksen Kristuksen kautta ovat Jumalalle mieluisia.

Sillä Raamatussa sanotaan: "Katso, minä lasken Siioniin valitun kiven, kalliin kulmakiven; ja joka häneen uskoo, ei ole häpeään joutuva."

>Gal. 6:3 Sillä jos joku luulee itsensä jotakin olevan, joka ei kuitenkaan mitään ole, hän viettelee itsensä.

Hän viettelee itsensä joka luulee jotakin olevansa. Nän on valitettavasti päässyt käymään Esallekin.<

Kopioi minulle yksikin paikka malliksi missä julistan itseäni.

Näytä missä julistan vajaata, sillä olen ainoastaan julistanut täydellisestä.

Kyllä minä itsestä lähtevän tunnistan, vajauden ja heikkouden yms. Ja tunnistan myös Kristuksen, täydellisen, pyhyyden, kirkkauden, voiman, yms.

Sinun sanaan uskova nimimerkin käyttäjän pitäisi perustaa uusi antikristuslaisuus keskustelupalsta. Sinne voisi kirjoittaa kaikki ne jotka julistavat tätä omaa minää.

Minä minä minä minä minä. Kyllä sinä tunnistat mitä minästä lähtee, heikkoutta ja ylpeyttä, ja kaikkea sen väliltä.

Eikö Paavali kerro sinulle millainen tämä minä on. "Sitä hyvää mitä minä tahdon en tee, ja sitä
        pahaa mitä minä en tahdo teen. Kuka päästää minut tästä kuoleman ruumiista. KIITOS JEESUS KRISTUS......

>1. Piet. 2:2 ja halatkaa niinkuin vastasyntyneet lapset sanan väärentämätöntä maitoa,
        ... että te sen kautta kasvaisitte pelastukseen,<

Sinä kuitenkin kehoitat kasvua kasvamattomuuteen, joten voisit oikeasti perustaa sen antikristuslaisuuden, ja olla siellä vaikka seriffinä, karsimassa kaikki jotka puhuvat kasvamisesta pelastukseen pois.

Ja sitten voisit kirjoittaa omalle kalleriasivullesi, julistan lihaksi tulematonta kristusta, joten se ei maksa sinulle mitään. Ja voisit haukkua siellä rauhassa ne jotka puhuvat lihan kuolemisesta. Voisit julistaa ihan rauhassa armoa loputtomiin koska ketään ei muuttuisi. Voisit käyttää jopa samaa raamattua, kunhan vain rukoilisit joka päivä antikristusta, pitämään huolen ettei sana vaan muuttuisi lihaksi.

Mieti mitä tarkoittaa Sanat, "Jokainen henki joka tunnustaa Jeesuksen Kristuksen Lihaksi tulleena, on Jumalasta." Ei siis ole turhaan kirjoitettu, "älkää jokaista henkeä uskoko, sillä monta väärää henkeä on maailmassa."

Olet joko Saatanan lähettämänä estämässä Kristuksen Lihaksi tulemista, tai Olet Saatanan eksyttämänä, ja luulet tekeväsi Jumalalle palveluksen.

• Sanaan uskova
        Esa T kirjoitti:

>Gal. 6:3 Sillä jos joku luulee itsensä jotakin olevan, joka ei kuitenkaan mitään ole, hän viettelee itsensä.

Hän viettelee itsensä joka luulee jotakin olevansa. Nän on valitettavasti päässyt käymään Esallekin.<

Kopioi minulle yksikin paikka malliksi missä julistan itseäni.

Näytä missä julistan vajaata, sillä olen ainoastaan julistanut täydellisestä.

Kyllä minä itsestä lähtevän tunnistan, vajauden ja heikkouden yms. Ja tunnistan myös Kristuksen, täydellisen, pyhyyden, kirkkauden, voiman, yms.

Sinun sanaan uskova nimimerkin käyttäjän pitäisi perustaa uusi antikristuslaisuus keskustelupalsta. Sinne voisi kirjoittaa kaikki ne jotka julistavat tätä omaa minää.

Minä minä minä minä minä. Kyllä sinä tunnistat mitä minästä lähtee, heikkoutta ja ylpeyttä, ja kaikkea sen väliltä.

Eikö Paavali kerro sinulle millainen tämä minä on. "Sitä hyvää mitä minä tahdon en tee, ja sitä
        pahaa mitä minä en tahdo teen. Kuka päästää minut tästä kuoleman ruumiista. KIITOS JEESUS KRISTUS......

>1. Piet. 2:2 ja halatkaa niinkuin vastasyntyneet lapset sanan väärentämätöntä maitoa,
        ... että te sen kautta kasvaisitte pelastukseen,<

Sinä kuitenkin kehoitat kasvua kasvamattomuuteen, joten voisit oikeasti perustaa sen antikristuslaisuuden, ja olla siellä vaikka seriffinä, karsimassa kaikki jotka puhuvat kasvamisesta pelastukseen pois.

Ja sitten voisit kirjoittaa omalle kalleriasivullesi, julistan lihaksi tulematonta kristusta, joten se ei maksa sinulle mitään. Ja voisit haukkua siellä rauhassa ne jotka puhuvat lihan kuolemisesta. Voisit julistaa ihan rauhassa armoa loputtomiin koska ketään ei muuttuisi. Voisit käyttää jopa samaa raamattua, kunhan vain rukoilisit joka päivä antikristusta, pitämään huolen ettei sana vaan muuttuisi lihaksi.

Mieti mitä tarkoittaa Sanat, "Jokainen henki joka tunnustaa Jeesuksen Kristuksen Lihaksi tulleena, on Jumalasta." Ei siis ole turhaan kirjoitettu, "älkää jokaista henkeä uskoko, sillä monta väärää henkeä on maailmassa."

Olet joko Saatanan lähettämänä estämässä Kristuksen Lihaksi tulemista, tai Olet Saatanan eksyttämänä, ja luulet tekeväsi Jumalalle palveluksen.

Valitettavasti Esakaan ei muutu Kristuksen kaltaiseksi. Ellet sinä sellaisena syntisenä kun nyt olet, suostu uskomaan Kristuksen tähden itseäsi vanhurskaaksi, niin se on matka kadotukseen.

• huonoja aikoja kohti
        Sanaan uskova kirjoitti:

Valitettavasti Esakaan ei muutu Kristuksen kaltaiseksi. Ellet sinä sellaisena syntisenä kun nyt olet, suostu uskomaan Kristuksen tähden itseäsi vanhurskaaksi, niin se on matka kadotukseen.

Kamalaa olis kuolinvuoteella joutua EsaT:n kaltaisten kynsiin. Sanon ihan tosissani.
        Toivottavasti ei sellaista kohtaloa tule, sairaalassa tai vanhainkodissa.
        Herra, Armahda!!!

"Katsó, peilin olen minä sinulle valmistaniut..".

"Minä nostan silmäni ylös Mirroriin, peilistä on minulle tuleva apu.."

"Apuasi huuda peilille, ja hän on auttava sinua"

• Sanaan uskova
        huonoja aikoja kohti kirjoitti:

Kamalaa olis kuolinvuoteella joutua EsaT:n kaltaisten kynsiin. Sanon ihan tosissani.
        Toivottavasti ei sellaista kohtaloa tule, sairaalassa tai vanhainkodissa.
        Herra, Armahda!!!

"Katsó, peilin olen minä sinulle valmistaniut..".

"Minä nostan silmäni ylös Mirroriin, peilistä on minulle tuleva apu.."

"Apuasi huuda peilille, ja hän on auttava sinua"

On valtava asia että me saamme uskoa juuri sellaisena kun me olemme. Hän joka antaa päivän antaa myöskin voiman.

• Esa T
        Sanaan uskova kirjoitti:

>Esasta emme saa Kristusta<

Jos minä vähenen, ja kristus saa kasvaa, niin miten Esasta voi tulla Kristus. Eikö silloin Esa lopulta häviä kokonaan ja pelkkä Kristus jää jäljelle.

"Ne, jotka hän edeltäkäsin on valinnut, hän on myös edeltä määrännyt OMAN POIKANSA KALTAISIKSI, niin että hänen Poikansa olisi esikoinen suuressa veljesjoukossa."

"Me kaikki, jotka kasvot peittämättöminä katselemme Herran kirkkautta kuin kuvastimesta, MUUTUMME saman kirkkauden kaltaisiksi, kirkkaudesta kirkkauteen. Tämän saa aikaan Herra, joka on Henki."

"Minä tahdon tuntea Kristuksen ja hänen ylösnousemisensa voiman ja TULLA HÄNEN KALTAISEKSEEN osallistumalla hänen kärsimyksiinsä ja kuolemaansa."

Oliko Jeesus syntinen?
        Oliko Jeesus heikko ja voimaton?
        Oliko Jeesus jostain vajaa?

Mieti mitä on tulla Hänen kaltaisekseen. Ymmärrätkö tämä on kasvun päämäärä, ja kaikki tapahtuu silti uskon kautta.

• viettelysten aikoja
        Esa T kirjoitti:

>Esasta emme saa Kristusta<

Jos minä vähenen, ja kristus saa kasvaa, niin miten Esasta voi tulla Kristus. Eikö silloin Esa lopulta häviä kokonaan ja pelkkä Kristus jää jäljelle.

"Ne, jotka hän edeltäkäsin on valinnut, hän on myös edeltä määrännyt OMAN POIKANSA KALTAISIKSI, niin että hänen Poikansa olisi esikoinen suuressa veljesjoukossa."

"Me kaikki, jotka kasvot peittämättöminä katselemme Herran kirkkautta kuin kuvastimesta, MUUTUMME saman kirkkauden kaltaisiksi, kirkkaudesta kirkkauteen. Tämän saa aikaan Herra, joka on Henki."

"Minä tahdon tuntea Kristuksen ja hänen ylösnousemisensa voiman ja TULLA HÄNEN KALTAISEKSEEN osallistumalla hänen kärsimyksiinsä ja kuolemaansa."

Oliko Jeesus syntinen?
        Oliko Jeesus heikko ja voimaton?
        Oliko Jeesus jostain vajaa?

Mieti mitä on tulla Hänen kaltaisekseen. Ymmärrätkö tämä on kasvun päämäärä, ja kaikki tapahtuu silti uskon kautta.

Kiitos ei EsaT

Siitä sinun lihan viisaudesta nousseesta psyyke-uskosta ei milloinkaan kasva Kristuksen kaltaisuutta, sillä Hänen kaltaisuutensa

"on ottaa orjan muoto päällensä"
        "ottaa ristinsä ja vaeltaa läpi pilkkakaupungin
        Getsemansesta Golgatalle".

Sillä tiellä Kristus ei pysähtynyt peiliin
        ihailemaan lihaksiaan.

• Esa T
        viettelysten aikoja kirjoitti:

Kiitos ei EsaT

Siitä sinun lihan viisaudesta nousseesta psyyke-uskosta ei milloinkaan kasva Kristuksen kaltaisuutta, sillä Hänen kaltaisuutensa

"on ottaa orjan muoto päällensä"
        "ottaa ristinsä ja vaeltaa läpi pilkkakaupungin
        Getsemansesta Golgatalle".

Sillä tiellä Kristus ei pysähtynyt peiliin
        ihailemaan lihaksiaan.

Perusta uusi keskustelusivu antikristuslaisuus, niin voit jatkaa tällaisia kirjoituksia siellä, sillä sinne ne kuuluu.

Siellä voit julistaa lihaksi tulematonta kristusta ihan rauhassa.

Jeesus sanoisi sinulle itse tänään, ette ole Aaprahamin jälkeläisiä, vaan isänne on itse Perkele, ja jos te olisitte Aaprahamin jälkeläisiä, niin te tekisitte Aaprahamin tekoja.

Jeesus Kristus oli Aaprahamissa lihaksi tulleena, ja siksi näitä tekoja ei voi tehdä kukaan muu, kuin toinen jossa Jeesus Kristus on saanut tulla lihaksi.

• viha, tottakai
        Esa T kirjoitti:

Perusta uusi keskustelusivu antikristuslaisuus, niin voit jatkaa tällaisia kirjoituksia siellä, sillä sinne ne kuuluu.

Jeesus sanoisi sinulle itse tänään, ette ole Aaprahamin jälkeläisiä, vaan isänne on itse Perkele, ja jos te olisitte Aaprahamin jälkeläisiä, niin te tekisitte Aaprahamin tekoja.

Jeesus Kristus oli Aaprahamissa lihaksi tulleena, ja siksi näitä tekoja ei voi tehdä kukaan muu, kuin toinen jossa Jeesus Kristus on saanut tulla lihaksi.

Minä olen puhunut lihaksi tulleesta Kristuksesta,

- joka otti orjan muodon päällensä
        - vaelsi ristiään kantaen verisenä ja syljettynä.

Hän on se Kristus, jonka Isä meille antoi uskottavaksi.

SINULLE TÄMÄ ESIKUVA EI KELPAA, siksi
        olet keksinyt uuden, EsaT.

Se on tätä sinun peiliuskoasi

• Sanaan luottava
        Esa T kirjoitti:

Kristus otti nimenomaan orja muodon, eikä hän lukenut saaliikseen, siis hyödykseen sitä vaikka HÄN oli, ihmisenäkin ollessaan, Jumalan kaltainen.

Hän oli kaikessa kiusattu samoin kun mekin, niin että hän voi kiusattuja auttaa. Kuitenkin hän oli ilman syntiä, ei siis langennut kuisausten keskellä.

Et vain ole rehellinen Esa, et muista aamulla mitä seksuaalista illalla mietit (ehkä jopa teitkin) peittojesi välissä.

Et vain muista mielikuvia joita sinulle tulee katsellessasi päivälehdistä kauniita naisten kuvia. Voit jopa omistaa televisionkin, jossa nuo naisenkuvat vielä liikkuvat. Mitä lie sivuja olet katsellut netissä? Muistamattomuudestakin voi tulla pyhityksen perusta, samoin välinpitämättömyydestä.

Omatunto voi nukkua syvää synnin unta, eihän se estä jeesustelemasta kuviteltu sädekehä pään päällä muille netissä.

Mutta jos ihminen herää synnin unesta lain kautta, niin armohan se on, jota hän tarvitsee juka päivä ja joka hetki, kuolemaansa asti.

• Sanaan luottava
        viha, tottakai kirjoitti:

Minä olen puhunut lihaksi tulleesta Kristuksesta,

- joka otti orjan muodon päällensä
        - vaelsi ristiään kantaen verisenä ja syljettynä.

Hän on se Kristus, jonka Isä meille antoi uskottavaksi.

SINULLE TÄMÄ ESIKUVA EI KELPAA, siksi
        olet keksinyt uuden, EsaT.

Se on tätä sinun peiliuskoasi

Ihminen viettelee silloin itsensä helposti, luulemaan paljon itsestään.

Yhtäältä EsaT puhuu ihan oikein itsen vähenemisestä, mutta toisaalta aivan järisyttän ristiriitaisesti hän kuvaa lihansa muuttumista Kristuksen kuvan kaltaiseksi. Sen osuuden jonka hän sanoo vähenevän itsessään, hän kuitenkin kuvaa kasvavan kohisten. Ei voi enää tämän ristiriitaisempi ihminen olla.

Mehän emme tiedä sitä kuinka paljon hän luonnossa hohtaa ja loistaa pyhyyttä, kun emme ole häntä nähneet. Mutta ei hänellä ole ollut ainakaan kirjallisessa muodossa muuta esittää, kun mitä raadollinen ihminen voi esittää.

• Armonpenikka X.

Kristus otti nimenomaan orja muodon, eikä hän lukenut saaliikseen, siis hyödykseen sitä vaikka HÄN oli, ihmisenäkin ollessaan, Jumalan kaltainen.

Hän oli kaikessa kiusattu samoin kun mekin, niin että hän voi kiusattuja auttaa. Kuitenkin hän oli ilman syntiä, ei siis langennut kuisausten keskellä.

Et vain ole rehellinen Esa, et muista aamulla mitä seksuaalista illalla mietit (ehkä jopa teitkin) peittojesi välissä.

Et vain muista mielikuvia joita sinulle tulee katsellessasi päivälehdistä kauniita naisten kuvia. Voit jopa omistaa televisionkin, jossa nuo naisenkuvat vielä liikkuvat. Mitä lie sivuja olet katsellut netissä? Muistamattomuudestakin voi tulla pyhityksen perusta, samoin välinpitämättömyydestä.

Omatunto voi nukkua syvää synnin unta, eihän se estä jeesustelemasta kuviteltu sädekehä pään päällä muille netissä.

Mutta jos ihminen herää synnin unesta lain kautta, niin armohan se on, jota hän tarvitsee juka päivä ja joka hetki, kuolemaansa asti.

Pelottavaa on minustakin tuo turbo-usko.
        Se on kuin jotain scientologiaa, kylmää ja laskelmoivaa, pelkkää psykologiaa.

onko tämä sitä antikristuksen oppia, joka tulee ahdistuksen päivinä vallalle, muka avuksi?
        siinä on ulkonainen muoto, Kristuksesta puhutaan..

vai onko se sitä kunnian teologiaa,
        jossa unohdetaan pitkäperjantai ja pääsiäinen kokonaan..

• Uskosta vanhurskas
        Armonpenikka X. kirjoitti:

onko tämä sitä antikristuksen oppia, joka tulee ahdistuksen päivinä vallalle, muka avuksi?

Se on ihmiskunnian pyyntöä, sanan varsinaisessa mielessä.

Joh. 7:18   Joka omiaan puhuu, se pyytää omaa kunniaansa, mutta joka pyytää lähettäjänsä kunniaa, se on totinen, eikä hänessä ole vääryyttä.

• Lasse-setä
        Armonpenikka X. kirjoitti:

Onko teille lihan ristiinnaullitseminen täysin tuntematonta?

Jos liha on ristiinnaulittu, eikö tilalle ole tullut elävä Jeesus Kristus?

Hänet anntettu alttiiksi, että me saamme elää vapaina.

• Armonkerjäläinen
        Lasse-setä kirjoitti:

Voi näitä kysymyksiä

• Uskosta vanhurskas
        Lasse-setä kirjoitti:

Paitsi pahuuteen, niin myöskin "pyhyyteen" saatana meitä pyrkii eksyttämään.

Ensimmäinen parannus tapahtuukin pahuudesta.

Mutta varsinainen iso parannus tapahtuu vasta silloin, kun ihmiseltä riisutaan kaikki oma pyhyys ja vanhurskaus, (siis ylpeys ja omahyväisyys) ja vedellään koko kiiltävä sontakasa kummenen tuuman rautanauloilla kiinni aivan liikkumattomaksi ristinpuuhun. Tapetaan siis ja haudataan yhdessä Kristuksen kanssa.

Vasta sieltä mustasta haudasta nousee se uusi ihminen, Hengestä syntynyt, joka antaa kaikesta mitä tehnyt on, kunnian Jumalalle.

• Esa T
        Lasse-setä kirjoitti:

>Onko teille lihan ristiinnaullitseminen täysin tuntematonta?
        Jos liha on ristiinnaulittu, eikö tilalle ole tullut elävä Jeesus Kristus?<

Hyviä kysymyksiä, ja tässä on syy miksi Jumala tunnetaan vain säälittävänä puu-ukkona josta kenellekkään ei ole mitään uhkaa.

Tunnetaan niin vähän ihmisiä jotka olisivat suostuneet itse vähenemään, jolloin Kristus olisi saanut kasvaa.

Näitä uskovia jotka suostuvat lihan ristiinnaulitsemiseen, ja antavat tilalle tulla Jeesuksen Kristuksen, on tulossa. Ja silloin Jumala ei enää leiki, vaan antikristus kärvennetään ulos.

Jumala on Pyhä Jumala jonka edessä ei kestä se mikä ei ole Hänestä. Ja tämä Pyhä Jumala tulee itse keskellemme näiden ihmisten kautta, joihin Pyhä Henki on vuodatettu, ja Hän itse on tullut lihaksi.

• Sanaan luottava
        Esa T kirjoitti:

Hyviä kysymyksiä, ja tässä on syy miksi Jumala tunnetaan vain säälittävänä puu-ukkona josta kenellekkään ei ole mitään uhkaa.

Tunnetaan niin vähän ihmisiä jotka olisivat suostuneet itse vähenemään, jolloin Kristus olisi saanut kasvaa.

Näitä uskovia jotka suostuvat lihan ristiinnaulitsemiseen, ja antavat tilalle tulla Jeesuksen Kristuksen, on tulossa. Ja silloin Jumala ei enää leiki, vaan antikristus kärvennetään ulos.

Jumala on Pyhä Jumala jonka edessä ei kestä se mikä ei ole Hänestä. Ja tämä Pyhä Jumala tulee itse keskellemme näiden ihmisten kautta, joihin Pyhä Henki on vuodatettu, ja Hän itse on tullut lihaksi.

Jeesus tuli tosiaan lihaksi hän kärsi ja kuoli syntiemme vuoksi, mutta ei hän ole enää haudassa taikka lihan ruumiissa, vaan hän on kuolleista ylösnoussut Isän Jumalan voiman kautta.

Jeesus istuu Isän oikealla puolella ja ON sieltä tuleva kunniassaan tuomitsemaan eläviä ja kuolleita. Niitäkin jotka lihamsa puolesta luulevat muuttuneensa, mutta kuolevat ja kuopataan kuitenkin, yllätyskö heille lie, synnin palkkana.

• Sanaan luottava
        Esa T kirjoitti:

Matt. 26:41   Valvokaa ja rukoilkaa, ettette joutuisi kiusaukseen; henki tosin on altis, mutta liha on heikko."

Joh. 3:5   Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: jos joku ei synny vedestä ja Hengestä, ei hän voi päästä sisälle Jumalan valtakuntaan.
        Joh. 3:6   Mikä lihasta on syntynyt, on liha; ja mikä Hengestä on syntynyt, on henki.
        Joh. 3:7   Älä ihmettele, että minä sanoin sinulle: teidän täytyy syntyä uudesti, ylhäältä.

• Esa T

Jeesus tuli tosiaan lihaksi hän kärsi ja kuoli syntiemme vuoksi, mutta ei hän ole enää haudassa taikka lihan ruumiissa, vaan hän on kuolleista ylösnoussut Isän Jumalan voiman kautta.

Jeesus istuu Isän oikealla puolella ja ON sieltä tuleva kunniassaan tuomitsemaan eläviä ja kuolleita. Niitäkin jotka lihamsa puolesta luulevat muuttuneensa, mutta kuolevat ja kuopataan kuitenkin, yllätyskö heille lie, synnin palkkana.

>Jeesus tuli tosiaan lihaksi hän kärsi ja kuoli syntiemme vuoksi, mutta ei hän ole enää haudassa taikka lihan ruumiissa, vaan hän on kuolleista ylösnoussut Isän Jumalan voiman kautta.<

Ei Hän olekkaan lihan ruumiissa, ja siksi kirjoitinkin, minun tulee vähettä, että kristus saa kasvaa. Liha kuuluu ristille, ja risti tappaa, ja kun liha on kuollut ei sitä enää ole, ja silloin Kristus voi tulla asumaan meihin.

Kristus tulee lihaksi, sillä muutenhan minän vähetessä kulkisin täällä ilman jäseniä.

• Esa T

Matt. 26:41   Valvokaa ja rukoilkaa, ettette joutuisi kiusaukseen; henki tosin on altis, mutta liha on heikko."

Joh. 3:5   Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: jos joku ei synny vedestä ja Hengestä, ei hän voi päästä sisälle Jumalan valtakuntaan.
        Joh. 3:6   Mikä lihasta on syntynyt, on liha; ja mikä Hengestä on syntynyt, on henki.
        Joh. 3:7   Älä ihmettele, että minä sanoin sinulle: teidän täytyy syntyä uudesti, ylhäältä.

>Matt. 26:41 Valvokaa ja rukoilkaa, ettette joutuisi kiusaukseen; henki tosin on altis, mutta liha on heikko." <

Siksi tämän heikon paikka on kuolla ristillä.

>Joh. 3:5 Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: jos joku ei synny vedestä ja Hengestä, ei hän voi päästä sisälle Jumalan valtakuntaan.<

Tässä tulee Kristus itse meihin lihaksi.

>Joh. 3:6 Mikä lihasta on syntynyt, on liha; ja mikä Hengestä on syntynyt, on henki.<

Tämä liha kuolee, ja Henki tulee tilalle.

>Joh. 3:7 Älä ihmettele, että minä sanoin sinulle: teidän täytyy syntyä uudesti, ylhäältä.<

Vain se mikä syntyy ylhäältä, eli Jeesus Kristus itse tulee lihaksi, osaa elää synnittömänä.

Kaikki itsestä lähtevä on kompostikasaa, eikä se siksi kelpaa kuin ristille, ja siksi en julistakkaan kuin ainoastaan täydellistä, sillä se julistaa kristuksesta lihaksi tulleena.

• LLLL?LU
        Esa T kirjoitti:

>Matt. 26:41 Valvokaa ja rukoilkaa, ettette joutuisi kiusaukseen; henki tosin on altis, mutta liha on heikko." <

Siksi tämän heikon paikka on kuolla ristillä.

>Joh. 3:5 Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: jos joku ei synny vedestä ja Hengestä, ei hän voi päästä sisälle Jumalan valtakuntaan.<

Tässä tulee Kristus itse meihin lihaksi.

>Joh. 3:6 Mikä lihasta on syntynyt, on liha; ja mikä Hengestä on syntynyt, on henki.<

Tämä liha kuolee, ja Henki tulee tilalle.

>Joh. 3:7 Älä ihmettele, että minä sanoin sinulle: teidän täytyy syntyä uudesti, ylhäältä.<

Vain se mikä syntyy ylhäältä, eli Jeesus Kristus itse tulee lihaksi, osaa elää synnittömänä.

Kaikki itsestä lähtevä on kompostikasaa, eikä se siksi kelpaa kuin ristille, ja siksi en julistakkaan kuin ainoastaan täydellistä, sillä se julistaa kristuksesta lihaksi tulleena.

Se lihan kuoleminen pitäisi tapahtua joka päivä, ja uskossa nousta uuden ihmisen.
        Mutta todellisten kristittyjen kokemus ei ole teoriaa on/off.
        Koska usko, on Jumalan lahja. Se ei tosi kristityillä ole mikään päätös; nyt vahvistun, nyt pistän Kristuksen kasvamaan.
        Tosiasiassa vanha osuus taistelee koko ajan uutta vastaan.

• Esa T
        LLLL?LU kirjoitti:

Se lihan kuoleminen pitäisi tapahtua joka päivä, ja uskossa nousta uuden ihmisen.
        Mutta todellisten kristittyjen kokemus ei ole teoriaa on/off.
        Koska usko, on Jumalan lahja. Se ei tosi kristityillä ole mikään päätös; nyt vahvistun, nyt pistän Kristuksen kasvamaan.
        Tosiasiassa vanha osuus taistelee koko ajan uutta vastaan.

>Se lihan kuoleminen pitäisi tapahtua joka päivä, ja uskossa nousta uuden ihmisen.
        Mutta todellisten kristittyjen kokemus ei ole teoriaa on/off.<

On/off teorialla ei ole mitään merkitystä, koska kaikki pitää muuttua myös käytäntöön, mutta joskus pitää vääntää rautalangasta, mitä lähtee edes tavoittelemaan.

>Koska usko, on Jumalan lahja. Se ei tosi kristityillä ole mikään päätös; nyt vahvistun, nyt pistän Kristuksen kasvamaan.<

Oma päätös tämä on silti, sillä raamattu käskee valitsemaan hyvän tai pahan, siunauksen tai kirouksen.

Anokaa niin teille annetaan, ja omaa vähenemistä, ja kristuksen kasvamista tulee myös anoa. Joten tämä on oma päätös joka tapauksessa.

>Tosiasiassa vanha osuus taistelee koko ajan uutta vastaan.<

Näin on, ja siksi myös oma väheneminen onnistuu vain Hengen avulla. "Kuolettakaa lihan työt Hengen avulla."

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
      Ikävä
      200
      4363
    2. Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?

Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!
      Huittinen
      42
      2006
    3. Haluan sua ihan vtullisen paljon

Kokonaan ja seksuaalisesti. Pää räjähtää kohta
      Ikävä
      61
      1667
    4. Ymmärrätköhän nainen

Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi
      Ikävä
      133
      1353
    5. Martina on käynyt puhumassa viisauksia

Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      358
      1337
    6. Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin

Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss
      Ihastuminen
      93
      959
    7. SDP:läinen lähettiläs Titta Maja-Luoto RAIVOAA lähetystössä -?

SDP:n puolueen Maja-Luoto on Portugalissa noussut Median otsikoihin, koska RAIVOAA työntekijöille ja pitää Heitä lähinnä
      Yhteiskunta
      26
      913
    8. Mitä alkoholijuomaa on myyty sekä Linda Lampeniuksen että Matti Nykäsen nimellä? Testaa tietosi!

Mikähän alkoholijuoma se mahtoi olla…? Tule pelaamaan kivaa Testerin Juomavisaa! Kuinka monta saat oikein? Tästä pääse
      Juomat
      10
      889
    9. Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus

Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte
      Sinkut
      170
      818
    10. Voiko vauva uskoa ?

Lohkoissa väitetään ettei vauva voi uskoa. Tässä näet vauvan uskon. https://youtube.com/shorts/QhFbPSdjpnA?si=Zb2BCRST9
      Helluntailaisuus
      186
      696
    Aihe