... jos laittaa altakasteluruukkuun ihan tavallista kukkamultaa kun luin eilen että altakastelu ruukuille on ihan erikseen siihen tarkoitettua multaa. Pitääkö minun nyt sitten ottaa juuri istuttamani peikonlehti pois ja istuttaa se uudelleen siihen altakasteluruukkuun tarkoitettuun multaan. Sopiiko peikonlehedelle muuten edes altakasteluruukku vai tavallinen???
Vastaukset 6
- maija
minulla on ollut peikonlehti jo pari vuotta altakasteluruukussa ja ihan tavallisessa mullassa.hyvinhän tuo näyttää pärjäävän :)
- Lilla my
...VALLAN HYVIN KÄYTTÄÄ MULTAA KUIN MULTAA ALTAKASTELURUUKKUUN. OLEN TEHNYT NÄIN AINA. KUKKANI VOIVAT LOISTAVASTI.
- Hibiscus
Kannattaa kuitenkin kastella kuin normaaliin ruukkuun. Altakastelumulta on tarkoitettu kyseisille ruukuille juuri sen takia, että sen veden kapillaarinen nousu tapahtuu mullan koostumuksen takia paremmin.
- query
Hibiscus kirjoitti:
Kannattaa kuitenkin kastella kuin normaaliin ruukkuun. Altakastelumulta on tarkoitettu kyseisille ruukuille juuri sen takia, että sen veden kapillaarinen nousu tapahtuu mullan koostumuksen takia paremmin.
on sitten istuttaa niitä altakasteluruukkuihin, jos päältä kastelee? Tavallinenkin multa menettelee, mutta altakastelumulta on läpäisevämpää, joten vesi imeytyy helpommin multaan eikä se jää liian märäksi kuten tavallista multaa käytettäessä voi käydä.
- Hibiscus
query kirjoitti:
on sitten istuttaa niitä altakasteluruukkuihin, jos päältä kastelee? Tavallinenkin multa menettelee, mutta altakastelumulta on läpäisevämpää, joten vesi imeytyy helpommin multaan eikä se jää liian märäksi kuten tavallista multaa käytettäessä voi käydä.
Ei siinä olekaan järkeä:D mutta tavallisen mullan kanssa en kovasti uskaltaisi täyttää tankkia.
- Anonyymi
Multa kuin multa käy,nykyään tuntuu että pitäisi joka kukkaan ostaa omanlaisensa multa,eihän ennenkään ole ollut useia multalaatuja..myyntikikkoja kaikki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831789
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109923Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo113831En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209684- 135646
- 56621
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 38568