Perän nostaminen

80-luvun tyyliin

Katselin tossa pihalla omistamaani S60 Volvoa, jonka perä hieman koholla Nivomat-iskarien takia.
Sopii muuten tautisen hyvin S60 "lookkiin" hieman kohollaan oleva perä.
Onko Tuning-piireissä vielä muodissa kohotella menopelien "periä"...Toyota Cocolla, Dodge Charger, Morris Marina, Ford Taunus -tyyliin kuten 1980 luvulla

-S60 2.5T-

10

1406

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuplaperä

      sillä perän nostolla mäkilähdön tasaisellakin? Ainakin ajo-ominaisuudet sillä saa tuhottua.

    • sillon haettiin pelkästään ulkonäköö,
      eli ku auto oli etukenossa,ni näytti et on tejoo niin maan p***eleesti.

      nykyään haetaan ajo-ominaisuuksii eli jäykempi ja matalampi alusta.

    • Nykyvään

      Lähinnä vitsiltä vaikuttaa nykyään, jos on nostettu perä. Tokihan noi jenkit taitaa olla erikseen, niistä en kyl tiiä...

      • "nykyään haetaan ajo-ominaisuuksii eli jäykempi ja matalampi alusta."
        No ei kyllä sillä tavalla ajo-ominaisuuksia löydy! Menee ne entisetkin.


      • TOTTA.
        sitroen kirjoitti:

        "nykyään haetaan ajo-ominaisuuksii eli jäykempi ja matalampi alusta."
        No ei kyllä sillä tavalla ajo-ominaisuuksia löydy! Menee ne entisetkin.

        "nykyään haetaan ajo-ominaisuuksii eli jäykempi ja matalampi alusta."
        No ei kyllä sillä tavalla ajo-ominaisuuksia löydy! Menee ne entisetkin.


      • molemmat
        TOTTA. kirjoitti:

        "nykyään haetaan ajo-ominaisuuksii eli jäykempi ja matalampi alusta."
        No ei kyllä sillä tavalla ajo-ominaisuuksia löydy! Menee ne entisetkin.

        kyllä alustan laitolla saa paremmin hallittavan auton ja myöskin, kun pysyy kohtuudessa ja järki tallella niin helpompi tuommoisella on ylittää noita töyssyja hiljentämättä niin eiköhän se kokanaisuudessan ole silloin parempi ajella, kun ei tarvi kiihdyttää ja hidastaa edestakaisin vaan voi huoletta ajaa tasakaasulla ja vielä kaarrenopeudetkin voi pitää tiukemmassakin mutkassa samana!


      • sitroen kirjoitti:

        "nykyään haetaan ajo-ominaisuuksii eli jäykempi ja matalampi alusta."
        No ei kyllä sillä tavalla ajo-ominaisuuksia löydy! Menee ne entisetkin.

        tuu kesällä käymään alastarolla ku o ratapäivät,
        jos meil on tehon/painon suhteen suht samantasoset autot, ni kokeillaan et kumpi kiertää radan nopeemmin.


    • Igor

      Oli nuorisomuotia nostaa Corollan perää. Perännosto koski vain takavetoisia.

      • Mä vuan

        Sitten perämurikka maalattiin kirkkaanpunaseksi nissä corolloissa ja carinoissa.


    • volvo gay

      kaikki volvomiehet nostelee aina perää

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      784
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      24
      447
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      417
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      406
    Aihe