Kuulin, että Einiltä tulee kokoelma-levy!!
WAU!
Ilmestyy kuulemma 1.3.2006!!
Olen odottanut ihan hirveästi tuota, kun ei paljon ole Einin musiikkia noin muuten saatavilla!! ¨
Mutta tämäpä oli hienon hieno uutinen!!
Eipä tarvitse enää kauaa odotella..
EINILTÄ kokoelma!
32
990
Vastaukset
- totisesti ihan
ehdottomasti hankittava. Hienoa saada mm. "Tyydytys" cd-tasoisena kun alkaa vinyyli jo vähän liikaa rahisemaan :O)
Ja upea juttu myös tuo, että nämä viime vuoden uutukaiset on mukana!
On muuten totta, että Einiltä ei pahemmin kokoelmia kaupoista löydy! "Hitit" taitaa olla vielä myynnissä, mutta nekin kappaleet on tosiaan uudelleen levytettyjä ja nyt tulee ne vanhat loistoversiot uudelleen masteroituina saataville... (Warner ei mielestäni harrasta uudelleen levyttämisiä?!)
Niin loistavaa!- Sutsisatsisatsaa
tuota Einiä soittaa?
Olen yrittänyt kuunnella vaikka mitä kanavia jo pidemmän aikaa, mutta Einiä en ole kuullut pihaustakaan? - einari
Sutsisatsisatsaa kirjoitti:
tuota Einiä soittaa?
Olen yrittänyt kuunnella vaikka mitä kanavia jo pidemmän aikaa, mutta Einiä en ole kuullut pihaustakaan?Paikallisradiot soittavat hyvin Einiä. "kerro mulle" on soinut siellä muun muassa tosi hyvin jo pari kuukautta. Radio Suomesta kuulee myös. Ja ainahan voi toivoa...
- Jean Topelius
einari kirjoitti:
Paikallisradiot soittavat hyvin Einiä. "kerro mulle" on soinut siellä muun muassa tosi hyvin jo pari kuukautta. Radio Suomesta kuulee myös. Ja ainahan voi toivoa...
Ei Radio Suomen soittolistoilla Einiä ole?
- Jari Peltonen
että mitä biisejä tämä kokoelma tulee sisältämään? Onko mukana vain ne tutuista tutuimmat vai harvinaisempaakin herkkua ja onko ne alkuperäislevytyksiä?
- Sippu^
alkuperäisiä versioita, mikä on toisaalta hyvä, mutta toisaalta huono. Pidän enemmän Einin tän hetkisestä äänestä kuin siitä millä hän on päässyt pinnalle...
Levyllä on mm..
-Kun kosket mua
-Kerro mulle
-Liian pian ilta päättyy
-Tyydytys
-Kesä ja yö
-Nukuitko sä kulta jo
-Yes, sir alkaa polttaa
-Xanadu
-Me kaksi matkalla Tukholmaan??
Muita biisejä en muista täysin varmaksi,joten en lähde arvailemaan, ettei tule mitään sanomista. Siellä on tunnettuja ja hiukan tuntemattomimpia...
Luulen että jokaisen lemppari löytyy levyltä, onhan niillä levyillä 30 biisiä mistä valita...
Että levyä odotellessa... - Sippu^
Sippu^ kirjoitti:
alkuperäisiä versioita, mikä on toisaalta hyvä, mutta toisaalta huono. Pidän enemmän Einin tän hetkisestä äänestä kuin siitä millä hän on päässyt pinnalle...
Levyllä on mm..
-Kun kosket mua
-Kerro mulle
-Liian pian ilta päättyy
-Tyydytys
-Kesä ja yö
-Nukuitko sä kulta jo
-Yes, sir alkaa polttaa
-Xanadu
Muita biisejä en muista täysin varmaksi,joten en lähde arvailemaan, ettei tule mitään sanomista. Siellä on tunnettuja ja hiukan tuntemattomimpia...
Luulen että jokaisen lemppari löytyy levyltä, onhan niillä levyillä 30 biisiä mistä valita...
Että levyä odotellessa...Piti vielä sanoa noista radiokanavista....
Iskelmä ei ainakaan soita Einiä vaikka kuinka toivoisi... Olen sinne muutamaan kertaan lähetänyt RISUJA, kun aina vaan soi samat biisit.... Mutta ei tunnut auttavan...
Ehkä sitten joskus...
Tai sitten ei ollenkaan....
Ei voi tietää... - miumau
Sippu^ kirjoitti:
Levyllä on mm..
-Kun kosket mua
-Kerro mulle
-Liian pian ilta päättyy
-Tyydytys
-Kesä ja yö
-Nukuitko sä kulta jo
-Yes, sir alkaa polttaa
-Xanadu
Että levyä odotellessa...ymmärtääkseni tuolla 30 suosikkia levyllä ei ole Einin 90-luvun tuotantoa eli se tarkoittaisi, että "Nukuitko sä kulta jo" ei tule siihen.
Luulisi, että mukana olisivat myös "Kiitävän hetken hurma" ja "Vielä jossain kohdataan"...
Ja jos kaikki viisucoverit on mukana, niin se tarkoittaa että myös "Juuri sitä minä kaipaankin", mikä on harvinainen, on mukana. - miumau
miumau kirjoitti:
ymmärtääkseni tuolla 30 suosikkia levyllä ei ole Einin 90-luvun tuotantoa eli se tarkoittaisi, että "Nukuitko sä kulta jo" ei tule siihen.
Luulisi, että mukana olisivat myös "Kiitävän hetken hurma" ja "Vielä jossain kohdataan"...
Ja jos kaikki viisucoverit on mukana, niin se tarkoittaa että myös "Juuri sitä minä kaipaankin", mikä on harvinainen, on mukana."Vie vie vie", sitä lauloi keikalla pätkän ja sanoi, että tulee kokoelmalle. Ja sitten "Olen neitsyt".
- Eini-fani
Sippu^ kirjoitti:
Piti vielä sanoa noista radiokanavista....
Iskelmä ei ainakaan soita Einiä vaikka kuinka toivoisi... Olen sinne muutamaan kertaan lähetänyt RISUJA, kun aina vaan soi samat biisit.... Mutta ei tunnut auttavan...
Ehkä sitten joskus...
Ei voi tietää...Tuo on niin totta.. Olen myös itse toivonut sieltä Einiä, laittanut palautetta, yrittänyt ottaa yhteyttä juontajiin ym... kaikkea mahdollista tehnyt, mutta ei tapahdu mitään, ei kommenttia, ei Einiä soittoon, ei mitään!
Tympii tosiaan koko Iskelmä-radio!! - Loviisa
Sippu^ kirjoitti:
Piti vielä sanoa noista radiokanavista....
Ehkä sitten joskus...
Ei voi tietää...Kyllähän Iskelmä soittaa myös Einiä - tosin vain tiettyjä kappaleita, mutta hyvä että edes niitä joitakin!
Melkein joka lauantai iskelmä-discossa soi ainakin yksi vanha Einin hitti ja joskus muulloinkin. Ja se uudempi kappale (Kun kosket mua) soi melko paljonkin silloin kun se oli uusi. Olihan se listallakin mukana!
Toki mielelläni kuulisin vielä enemmänkin Einiä radiosta... - Eini-fani
Loviisa kirjoitti:
Kyllähän Iskelmä soittaa myös Einiä - tosin vain tiettyjä kappaleita, mutta hyvä että edes niitä joitakin!
Melkein joka lauantai iskelmä-discossa soi ainakin yksi vanha Einin hitti ja joskus muulloinkin. Ja se uudempi kappale (Kun kosket mua) soi melko paljonkin silloin kun se oli uusi. Olihan se listallakin mukana!
Toki mielelläni kuulisin vielä enemmänkin Einiä radiosta...Joo, soittavat tosiaan Einin ensimmäisiä biisejä sieltä ihan alkuajoilta..
Silloin viime kesänä soi kyllä tiuhaan "kun kosket mua" ja olihan se listalla mukana miltei puoli vuotta.. Mutta sittemmin sitäkään ei juuri ole kuullut..
Ja aivan uutta Einin sinkkua "kerro mulle" ei Iskelmä ole soittanut ollenkaan! =(
Ja toki minä myös haluaisin kuulla Einiä enemmän ja olisi kiva jos soittaisivat muitakin Einin biisejä kun aina vaan Yes, sir:iä... Vaikka ei biisissä mitään vikaa olekaan.. Vaihtelu virkistää kuitenkin..
Joten voimmehan vielä yhdessä toivoa Iskelmältä Einin muitakin biisejä ;) eikö... tässä pari linkkiä:
http://www.iskelma.fi/?area=toiveita&nd=kahvitukset
http://www.iskelma.fi/?area=toiveita&nd=toiveheratys
http://www.iskelma.fi/?area=toiveita&nd=tyopaikkatoiv
http://www.iskelma.fi/?area=toiveita&nd=pelastaisi
Aivan pakko ostaa toi kokoelma! Itelläni on 20 suosikkia, mutta luulen että uudella kokoelmalla on paljon sellaisia biisejä mitä siinä ei ole. Keikoilla Eini on laulanut ainakin "Xanadu", "Me kaksi matkalla Tukholmaan", "Vielä jossakin kohdataan", "Olen neitsyt", "Vetonaula", "Täysikuu", "Yes sir alkaa polttaa", "Haloo Hela Finland"... ja kyllä siinä kai uusiakin biisejä on...? Livelevy on tosi hyvä. Se kai teiltä kaikilta löytyy jo hyllystä? Mitäs pidätte? Musta se on paras livelevy, joka ollaan ikinä tehty!
90-luvun biisei ei todennäköisesti tule, koska eivät olleet Warnerin aikaa, mutta en sano varmaksi. Entä "Kesä ja yö"??? Mille levy-yhtiölle se kuuluu???- Xanadu, xanaduuuuu!!!
Live on tosi hyvä ja onnistunut levy. Einillä on siinä hyviä potpureita, BoneyM on suosikkini noista.
Saa nähdä, mikä Kesä ja yö sitten tulee... siitähän on tehty kolme eri versiota. Saletisti se kuitenkin on mukana, kun on niin iso hitti! Warnerilla tai silloisella Finnlevyllä on varmasti ainakin se eka Kesä ja yö.
Ja se "Haloo hela Finland"... menestyi aikanaan tosi heinosti ihan myyntilistoillakin tuo sinkku. Täytyyhän sen olla nyt olla kans mukana! - Eini-fani
Tulee tuolle levylle "Kesä ja yö" vuodelta 2005!
Eli tämä uusin versio upeasta kappaleesta!
Ja tuosta levystä tulee kyllä kaikin puolin todella upea! - Kesä ja yö -05-
Eini-fani kirjoitti:
Tulee tuolle levylle "Kesä ja yö" vuodelta 2005!
Eli tämä uusin versio upeasta kappaleesta!
Ja tuosta levystä tulee kyllä kaikin puolin todella upea!Mä Rakastan tuota biisiä!!
Se on huippu!!!
=) =) =) =) =) =) =)
YES YES YES YES !!! - musalefa
Kesä ja yö -05- kirjoitti:
Mä Rakastan tuota biisiä!!
Se on huippu!!!
=) =) =) =) =) =) =)
YES YES YES YES !!!Kesä ja yö on mieletön! Tuolla kokoelmalla on siis kaikki Einin viisukäännökset, mutta toisaalta kun kesä ja yö on mukana ja xanadu, niin myös kaikki Einin elokuvasävelmät!
Xanadu oli aikoinaan katsotuimpia leffojani. Parasta siinä oli juuri musiikki ja Einin versio vetää kyllä vertoja Olivia Newton-Johnille.
- Mister I
Yhteenvetona siis näistä tulevan kokoelman kappaleista täällä ollaan yhtä mieltä seuraavista:
Yes sir, alkaa polttaa
Kun kosket mua
Kerro mulle
Olen neitsyt
Tyydytys
Vie vie vie
Liian pian ilta päättyy
Kesä ja yö (2005)
Kiitävän hetken hurma
Vielä jossain kohdataan
Me kaksi matkalla Tukholmaan
Juuri sitä minä kaipaankin
Täysikuu
Haloo hela Finland
Xanadu
Vetonaula
=16 kpl
ja on lisäksi arveltu, että mukana olisi Nukuitko sä kulta jo? (17)
...eli vielä 13 puuttuisi joka tapauksessa? Onko ehdotelmia, mitä nämä voisivat olla? :)
Katsotaan sitten 1.3., kuinka lähelle päästiin kokoelman todellista sisältöä :D
Tästä tulee hauskaa!- myös...
- Nousen kanssas aurinkoon -
- Luulen niin...
Jos kerta 90-luvun biisejä ei tuolle kokoelmalle tule, niin tuolta listalta pitää poistaa
"Nukuitko sä kulta jo".
Eikös se ole 90-luvun biisi?
Mut olishan se hienoa jos kyseinen kappale levyltä löytyisi.
Muuten tuo runko kuulostaa kaikin puolin erinomaisen hyvältä!
Odottelen ihqa innoissani EININ kokoelmaa!!! - Ainokainen
myös... kirjoitti:
- Nousen kanssas aurinkoon -
Tuo kyseinen laulu on tietojeni mukaan Einin ainoa duetto koskaan tehty. Markku Aron kanssa. Voisi siis hyvinkin olla mukana.
- Sippu^
ovatko nämä?
Rakastua voisit aivan pikkuisen ???
Rajana Taivas???
Monta monta yötä?
Lauantai-illan tyttö?
Laululintunen?
Mitä veikkaatte???
- kansa bailaa
vain sekin ollut hienoa, kun olis 90-luvulta tulleet ne muutama kiva hitti mukaan.
90-luvulta mukaan olis mielestäni pitänyt ottaa Yön jälkeen, Aina sun luonas, Nukuitko sä kulta jo?, Tahdon rakastaa.
Minulle tärkeitä lauluja kaikki...
Pääasia kuitenkin, että lauluja tulee.
Mitkä teistä olis pitänyt ottaa mukaan 90-luvulta?90-luvulta ois pitänyt ottaa:
Sydän lyö
Aina sun luonas
On onnemme yhteinen
Yön jälkeen
Jää viereeni tänne näin
Sinulle vain
Silloin syliin
Ei enää kauaa...9 päivää niin kokoelma tulee!- 90-luvulta!
UnOpened82 kirjoitti:
90-luvulta ois pitänyt ottaa:
Sydän lyö
Aina sun luonas
On onnemme yhteinen
Yön jälkeen
Jää viereeni tänne näin
Sinulle vain
Silloin syliin
Ei enää kauaa...9 päivää niin kokoelma tulee!Mun mielestäni olisi 90-luvulta pitänyt ottaa mukaan:
-YÖN JÄLKEEN
-AINA SUN LUONAS
-NUKUITKO SÄ KULTA JO
-TULE VAIN
-TUO KATSEES KIMALLUS
-SYDÄN LYÖ
Siinäpä noita joitakin suosikkejani!
Mutta olen varmasti tyytyväinen tulevaan kokoelmaan vaikka noita sieltä ei löytyisikään!
Kyllä Einillä on kaikin puolin todella hyviä biisejä!
- Jaako
NYT LOPPUI VEIKKAILUT JA ODOTTELUT!
Katsokaa!!
http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=905- Jaako
Artisti: Eini
Levyn nimi: Tähtisarja - 30 Suosikkia
Levy-yhtiö: Back Catalog
Jakelija: WMS
Media: Albumi
Julkaisupäivä: 22-02-2006
Luettelo tunnus: WMS-5051011-213328
Kappalelista
01: Yes Sir, Alkaa Polttaa - Yes Sir,
02: Vielä Jossain Kohdataan
03: Kellot Käy - Time Goes By -
04: Haloo Hela Finland
05: Xanadu
06: Vetonaula
07: Rakastua Voisit Aivan Pikkuisen
08: Pienet Onnen Hetket
09: Vie, Vie, Vie - Hi -
10: Liian Pian Ilta Päättyy - Halayla
11: Vie Vain - Save Me -
12: Kiitävän Hetken Hurma
13: Tavataanko Taas - Manuel Goodbye -
14: Nousen Kanssas Aurinkoon - When Th
15: Viides Kevät - Do You Wanna -
16: Kun Kosket Mua - Regresa A Mi -
17: Olen Neitsyt - Like A Virgin -
18: Monta Monta Yötä - Ooa Hela Natten
19: Anteeksi Suo - Jag Var Så Skär -
20: Rajana Taivas
21: Täysikuu
22: Pidä Mua Kauan
23: Haaveissain
24: Juuri Sitä Minä Kaipaankin - Det L
25: Je Taime Je Taime - Comment Ca Va
26: Me Kaksi Matkalla Tukholmaan - Mee
27: Tyydytys - Satisfaction -
28: Kesä Ja Yö
29: Mua Kohtelee Näin - Tired Of Toein
30: Kerro Mulle - Dime - - Sippu^
Jaako kirjoitti:
Artisti: Eini
Levyn nimi: Tähtisarja - 30 Suosikkia
Levy-yhtiö: Back Catalog
Jakelija: WMS
Media: Albumi
Julkaisupäivä: 22-02-2006
Luettelo tunnus: WMS-5051011-213328
Kappalelista
01: Yes Sir, Alkaa Polttaa - Yes Sir,
02: Vielä Jossain Kohdataan
03: Kellot Käy - Time Goes By -
04: Haloo Hela Finland
05: Xanadu
06: Vetonaula
07: Rakastua Voisit Aivan Pikkuisen
08: Pienet Onnen Hetket
09: Vie, Vie, Vie - Hi -
10: Liian Pian Ilta Päättyy - Halayla
11: Vie Vain - Save Me -
12: Kiitävän Hetken Hurma
13: Tavataanko Taas - Manuel Goodbye -
14: Nousen Kanssas Aurinkoon - When Th
15: Viides Kevät - Do You Wanna -
16: Kun Kosket Mua - Regresa A Mi -
17: Olen Neitsyt - Like A Virgin -
18: Monta Monta Yötä - Ooa Hela Natten
19: Anteeksi Suo - Jag Var Så Skär -
20: Rajana Taivas
21: Täysikuu
22: Pidä Mua Kauan
23: Haaveissain
24: Juuri Sitä Minä Kaipaankin - Det L
25: Je Taime Je Taime - Comment Ca Va
26: Me Kaksi Matkalla Tukholmaan - Mee
27: Tyydytys - Satisfaction -
28: Kesä Ja Yö
29: Mua Kohtelee Näin - Tired Of Toein
30: Kerro Mulle - Dime -tilasin levyn.... ei tarvi lähteä sitä mistään metsästämään!!!!
Ihanaa!!!!
Sitä odotellessa.... - Matkalla Tukholmaan
Sippu^ kirjoitti:
tilasin levyn.... ei tarvi lähteä sitä mistään metsästämään!!!!
Ihanaa!!!!
Sitä odotellessa....Tuo kokoelma on muuten yllättävän halpa vielä kaiken lisäksi! Jos tuohon cdon.comin hintaan lisää toimituskulut, niin siltikin vain 15,90 €
Tilattu on!
- kirjaimet
Ei millään pahalla,mutta kyllä ihmiset osaa pieniäkin kirjaimia lukea,ei kaikkea Einiin liittyvää tarvitse kirjoittaa ISOILLA kirjaimilla..Aina kun joku kirjoittaa tänne Eini-asiaa,niin aina on ISOT kirjaimet käytössä..
En haluis olla mikään pikkuasioista valittaja,mut oikeesti,kyllä ne Einin levyjen ilmestymiset tulee kaikille selviks pienillä kirjaimillakin:)- Sippu^
No taisin hiukan innostua. SORPPA!
Ajattelin että hiukan huononäköisemmätkin pystyvä lukemaan edes otsikon.... :D
- aurinkokello
niin, mitäs luulette? Oisko sittenkin tulossa vasta 1.3. kauppoihin, sillä ei tänään näkynyt missään. Jos verkkokauppa alkaa myydä sitä aiemmin, että saa tilauksia, jotka kuitenkin saa toimitettua vasta 1.3. niille, jotka tänään onm tilanneet levyn..?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell3337198Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss714398- 2083185
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa242997- 741962
- 1531836
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2151774Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1661587Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1201548- 891448