Minulla on erinäisiä nivelvaivoja ja olen alkanut tohtoroida itse, kun olen aika hidas menemään lääkäriin.
Kysyisin nyt onko vaarallista/turhaa käyttää näitä tuotteita yhtä aikaa:
Vitaplex monivitamiini
Inkivääri ravintolisä
Möllerin Omega 3
MSM -jauhe
Ja sitten joskus käytän vielä Burana kuussatasta.
Tää MSM- rikkijauhe on nyt uusi tuote minulle. Otin sitä teelusikallisen ruokailun jälkeen ja join lasillisen vettä päälle. Aika pahan makuista. Voisko sitä sekoittaa johonkin mehuun yms. Sitten tässä MSM-jauheen ohjeissa oli, että tulee käyttää Molybdeeniä MSM:n kanssa yhdessä jos MSM:n säännöllinen käyttö jatkuu yli kk:n n. 50-250 ug päivässä, riippuen MSM:n annoksesta.
Mitä on tää Molybdeeni ja mistä sitä saa? Ja todellakin tuo oli "ug". Painovirhepaholainen. Onkohan tarkotettu mg ?
käytänkö liikaa
10
1921
Vastaukset 10
- ainakaan
mg! kyllä se on ug jos niin sanotaan.
En kyllä tiedä, mikä funktio molybdeenillä on ihmisessä - kasveissa kyllä, mutta ihmisissä hmmm...- vielä...
että kyllähän molybdeenin vetäminen tulee kalliiksi.
- jjjuuu
Molybdeeni on kyllä ihan välttämätön hivenaine ihmiselle. Se on osana eräissä metalloproteiineissa, usein raudan ohella (esim. ksantiinioksidaasi, aldehydioksidaasi, nitraattireduktaasit ja nitrogenaasi).
Ja tarve on tosiaan mikrogrammoja (ug), ei milligrammoja (mg).
Molybdeenia sisältäviä ruokia ovat esim. vihreät herneet, kokojyvävehnä, soija, ruis, sisäelimet ym.
- vmw
Et käytä liikaa yhtään mitään. Paitsi jos yksilöt eivät ole tuttuja.......
- Kolikärrynakseli
Et käytä mitään liikaa, vaan kaikkea liian vähän, ETUPÄÄSSÄ JÄRKEÄSI. LUULETKO SINÄ, OPPIMATON IHMINEN, ETTÄ LÄÄKKEISTÄ NOIN VAIN SUMMASSA VALITAAN SE, MIKÄ MAINOSTEN PUOLESTA TEPSII. SINUA RESSUA HUIJATAAN.
- derva
vmw varmaankin tarkoitti sanoa "yksiköt". Mikrogramma on tosiaan tuhannesosa milligrammasta.
- RAL-
Mikrogramma kirjoitetaan kreikkalaisella pienellä myy kirjaimella μg
Molybdeeniä on joissain monivitamiini hivenainetableteissa. Esim tässä:
https://www.sinunapteekki.fi/catalog/aboa-medica/aboa-medica-multivitamin-multi-complex-p-5822.html - RAL-
Muuten sinun käyttämässä vitaplex monivitamiinissa on molybdeeniä 50 μg tabletissa.
https://www.hyvinvoinnin.fi/vitaplex-monivitamiini-50-plus - RAL-
Vielä lisää edelliseen, kun unohtui:
https://kauppa.luontaistuntijat.fi/molybdeeni-60-tabl-natura-media
Molybdeenitablettejakin on luontaistuotekaupoissa jos haluat vain pelkästään sitä lisää. - nivelrikkoko
Jos ravintoaineiden saanti syystä tai toisesta heikkenee, kudoksen hajoaminen voittaa uudistumisen ja kudos alkaa haurastua. Kansanomaisesti tätä kutsutaan elimistön "kulumiseksi".
http://personal.inet.fi/koti/remeli/skolioosi.htm#Nivelrikko
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa751699- 241196
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as341092Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu135923Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64704
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192619On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79608- 73590
- 49571
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32528- 55517
- 57502
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457- 36454
Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 16409
- 82398