Tietäiskö kukaan milloin olisi seuraava marsu-tai jyrsijänäyttely pirkanmaalla??.....
Marsu ja jyrsijänäyttelyitä
4
417
Vastaukset
- SilverFox
Kannattaa seurata pirkanmaan nakertajien kotisivuja
mutta 27.5 on seuraava näyttely pirkkahallissa
http://www.geocities.com/pirkanmaan_nakertajat/ - Menee samoihin näyttelyihin
Pirkanmaan Nakertajat ry järjestää
KEVÄTNÄYTTELYN
27.5.2006 Pirkkahallin B-hallissa, Ilmailunkatu 20, Tampere
Näyttelyssä ulkomuotoluokat marsuille, sekä pet-luokat marsuille, hiirille, gerbiileille, deguille ja rotille.
Näyttelyssä yhteistyössä mukana Suomen Hamsteriyhdistys, Suomen Chinchillayhdistys ja Suomen Kaniyhdistys.
Viralliset marsut tuomaroi Gerry Harvey, UK
Pet-degut Johanna Parjanen, pet-hiiret Tuire-Sini Tukiainen.
Marsujen sekä muiden pet-luokkien tuomareita ja muita lisätietoja voit tarkistaa PINA:n kotisivuilta www.geocities.com/pirkanmaan_nakertajat. , tiedot päivittyvät sinne tasaisin väliajoin.
Ilmoittautumiset 1.5.2006 mennessä kuitteineen osoitteeseen
Johanna Revonniemi, Tammikuja 2 C 14, 33840 Tampere
tai sähköpostitse [email protected]
Erillisiä näyttelyvahvistuksia ei lähetetä, sähköpostitse ilmoittaneet saavat viestinsä perilletulosta vahvistuksen.
Hinnat pet-luokissa:
Saman omistajan ensimmäinen ja toinen eläin 6e/kpl, kolmas, jne. eläin 3e/kpl. PiNa:n jäsenet saavat edellämainituista hinnoista alennusta 1e/eläin, mikäli ilmoittautumisten mukana on jäsennumero Nakertajat -lehden takakannesta tai kuitti maksetusta jäsenmaksusta. Maksu suoritetaan PiNa:n tilille: Nordea 224318-14400. Käytä viitenumeroa 3337.
Hinnat ulkomuotoluokissa:
Saman omistajan ensimmäinen ja toinen eläin 6e/kpl, kolmas, jne. eläin 3e/kpl. PiNa:n jäsenet saavat edellämainituista hinnoista alennusta 1e/eläin, mikäli ilmoittautumisten mukana on jäsennumero Nakertajat -lehden takakannesta tai kuitti maksetusta jäsenmaksusta. Maksu suoritetaan PiNa:n tilille: Nordea 224318-14400. Käytä viitenumeroa 3337.
Näyttelyssä jälki-ilmoittautumismahdollisuus pet-luokkiin klo. 8.30-9.30
Arvostelun on määrä alkaa n. klo. 10.00 Jälki-ilmoittautuminen 8e/eläin.
Toimitsijaksi ja talkoolaiseksi ilmoittautuminen: Outi Nikula,
[email protected], puh. 0449173709
Lisätietoja: 0415448822/Tiina, 0449173709/Outi, tai sähköpostitse [email protected]
Näyttely avoinna yleisölle klo. 10-16.00 Pääsyliput: 1e/lapsi, 2e/aikuinen
TERVETULOA!- Maasu sama kuin aloittaja=)
Niin siis kiitos vastauksista kun aion kai viiä mun marsun näyttelyyn...=)
- Mira__
Maasu sama kuin aloittaja=) kirjoitti:
Niin siis kiitos vastauksista kun aion kai viiä mun marsun näyttelyyn...=)
oli tämän viikon sunnuntaina näyttelyt edessä.Ne on Oulussa.Nyt jo vähä jännittää,että miten mussukat pärjää siellä.Sijoittuminen ei tietenkään ole pääasia vaan näyttelyissä on muutenkin mukavaa käydä.
Onnea näyttelyihin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 968489
- 444177
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021936Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html371468- 241450
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341179Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121150Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53877Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31852Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29817