olisko jollain vinkkejä damin kiinnostavista epämääräisistä rock-alternative-indie-punk-paikoista?
sellaisista joissa ei tunneta käsitettä dress code tai soittolista eikä paikka ole tuhansia ihmisiä vetävä halli.
rockluolia Amsterdamissa?
4
620
Vastaukset
- toisaalta ihan jees
Rokki on damissa kuollut. Suurin osa porukasta vetää ekstaasia joka taas vaikuttaa konemusiikin suosioon.
- marilopop
No vallattujen talojen bileet osaa olla aika rokkejakin. pitäs tietää vaan mestat, mä en vaan osaa sua auttaa mutta tiedän ettei roklkli ole damista kuollut..
- mariass974274
marilopop kirjoitti:
No vallattujen talojen bileet osaa olla aika rokkejakin. pitäs tietää vaan mestat, mä en vaan osaa sua auttaa mutta tiedän ettei roklkli ole damista kuollut..
The Cave! Hyvin lähellä Leidsepleiniä (keskustassa) ..musiikki metallia ja punkkia..ovella yleensä pieni maksu, 3-4 e.
- mariass974274
Myös Melkweg keikkapaikalla (jälleen Leidsepleinillä) järjestetään usein alternative tanssi bileitä jossa soitetaan paljon punkkia ja rockia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.354249Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1141576Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2481536Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2151372- 321142
Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ871068Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1321062Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain471044Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2591013- 62984