Mikä on halvin ja helpoin tapa lentää Manilaan? Lentääkö Finnair sinne suoraan? Vai pitääkö vaihtaa konetta? Mikä on paras paikka vaihtaa? Manilan kävijät, kertokaa kommentteja. Samoin hotelleista olisi kiva kuulla kommentteja.
Halvin ja helpoin tapa lentää Manilaan
8
2626
Vastaukset
- pajoo
kun lähdet ivalosta , mene bussiin , sillä rovaniemelle , sit junaa , sillä ouluu , sit lentokoneesee , sillä hesaa , sit hesas vaihdat konetta , älä vaihda huonompaa , sillä olun koneet on huonoja , nii ku vaihdat parempaa , mene sillä koneella vaikka amstertamii , ja siel on kaik maailman ovet auki , lennä sielt vaik ,,,,,, sinne mihi haluut, moi
- mnl
BKK kautta matkustus tod. näk. lyhin vaikka eihän helppoudessa/halvuudessa merkittäviä eroja ole. Shangri-La hotellissa itse viihdyn parhaiten. The Pan Pacific Manila hotel on myös hyvä ja edullisempi vaihtoehto.
- vanha "kunnon"
Aeroflot. Bangkokiin se itse asiassa on aikatauluiltaan jopa hyvä, koska Moskovassa ei joudu odottamaan kauaa. Kysäisepä Manilan tilannetta Flotin Helsingin toimistosta.
Sitä en osaa sanoa, onko se helpoin, mutta halpa se saattaa olla. Finnair ei siis lennä ollenkaan Manilaan, vaan jatkoyhteydet hoidetaan saman allianssin koneilla. Jatkoyhteyttä kannattanee kysyä myös Kantonin kautta. - bali-girl
Itse olen lentänyt Manilaan Air Francella Hong Kongin kautta. Ei mikään nopea yhteys.
Kuala Lumpurin kautta pääsee ainakin halpislentoyhtiö Air Asian siivillä edullisesti Manilaan.
Niin kauan kun Finnair lentää suorana Kantoniin noita halpoja lentoja, kannattaa varmastikin hyödyntää sitä reittiä. Jos ei Kantonista ole Manila-lentoja, voit hypätä junaan ja ajella 1,5 h Hong KOngiin (tai lento) ja ottaa siitä jatkolennon Filippiineille.- yhteys...
... siis tuo 1,5 - 2h junalla Kantonista Honkkariin ei todellakaan ole lentokenttien väliseen matkustukseen kuluva aika, vaan aika jonka juna ajaa Guangzhou Eastin ja Hung Homin rautatieasemien välillä.
Lisäksi passintarkatukset (siis myös junaan) ja rautatieasemien ja lentokenttien välinen siirtymä sekä Kantonissa, että Honkkarissa (matkatavaroiden kanssa), tulo- ja lähtöselvitykset lentokentillä jne..
Tuohon saa jo kulumaan yhden päivän ja useita kymmeniä euroja, joten ei mitään järkeä, jos helppoa ja halpaa etsii.
- Asuja
Kysyppä matkatoimistosta KLM:n lentoja Amsterdamin kautta.
- PASTORI
WWW.EBOOKERS.FI
MISTÄ: H:KI
MINNE: MANILA
MILLOIN?...
ESIM ENSIVIIKOLLA KLM 917EUROA, 18T45MIN (DAMIN KAUTTA).
TAI SOITA MATKATOIMISTOON ESIM BTI-NORDIG (TURKU). HYVÄ PALVELU JA LIPUT TULEE E-MAILIIN HETI. ITSE LÄHDEN SUNNUNTAINA... - papang
Intiakeskus myy edullisia lippuja suomesta filippiineille, lennot vaan menee frankfurtin kautta, sieltä malaysian airlines kuala lumpuriin ja edelleen filippiineille, hinta alle 900 euroa meno/paluu kaikenlaiset verot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä742502Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721802Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on741474Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461467Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2671465- 851292
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3921255Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3431232Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3681208- 1281185