Halvin ja helpoin tapa lentää Manilaan

kaizu

Mikä on halvin ja helpoin tapa lentää Manilaan? Lentääkö Finnair sinne suoraan? Vai pitääkö vaihtaa konetta? Mikä on paras paikka vaihtaa? Manilan kävijät, kertokaa kommentteja. Samoin hotelleista olisi kiva kuulla kommentteja.

8

2675

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pajoo

kun lähdet ivalosta , mene bussiin , sillä rovaniemelle , sit junaa , sillä ouluu , sit lentokoneesee , sillä hesaa , sit hesas vaihdat konetta , älä vaihda huonompaa , sillä olun koneet on huonoja , nii ku vaihdat parempaa , mene sillä koneella vaikka amstertamii , ja siel on kaik maailman ovet auki , lennä sielt vaik ,,,,,, sinne mihi haluut, moi

• mnl

BKK kautta matkustus tod. näk. lyhin vaikka eihän helppoudessa/halvuudessa merkittäviä eroja ole. Shangri-La hotellissa itse viihdyn parhaiten. The Pan Pacific Manila hotel on myös hyvä ja edullisempi vaihtoehto.

• vanha "kunnon"

Aeroflot. Bangkokiin se itse asiassa on aikatauluiltaan jopa hyvä, koska Moskovassa ei joudu odottamaan kauaa. Kysäisepä Manilan tilannetta Flotin Helsingin toimistosta.

Sitä en osaa sanoa, onko se helpoin, mutta halpa se saattaa olla. Finnair ei siis lennä ollenkaan Manilaan, vaan jatkoyhteydet hoidetaan saman allianssin koneilla. Jatkoyhteyttä kannattanee kysyä myös Kantonin kautta.

• bali-girl

Itse olen lentänyt Manilaan Air Francella Hong Kongin kautta. Ei mikään nopea yhteys.

Kuala Lumpurin kautta pääsee ainakin halpislentoyhtiö Air Asian siivillä edullisesti Manilaan.

Niin kauan kun Finnair lentää suorana Kantoniin noita halpoja lentoja, kannattaa varmastikin hyödyntää sitä reittiä. Jos ei Kantonista ole Manila-lentoja, voit hypätä junaan ja ajella 1,5 h Hong KOngiin (tai lento) ja ottaa siitä jatkolennon Filippiineille.

• yhteys...

... siis tuo 1,5 - 2h junalla Kantonista Honkkariin ei todellakaan ole lentokenttien väliseen matkustukseen kuluva aika, vaan aika jonka juna ajaa Guangzhou Eastin ja Hung Homin rautatieasemien välillä.

Lisäksi passintarkatukset (siis myös junaan) ja rautatieasemien ja lentokenttien välinen siirtymä sekä Kantonissa, että Honkkarissa (matkatavaroiden kanssa), tulo- ja lähtöselvitykset lentokentillä jne..

Tuohon saa jo kulumaan yhden päivän ja useita kymmeniä euroja, joten ei mitään järkeä, jos helppoa ja halpaa etsii.

• Asuja

Kysyppä matkatoimistosta KLM:n lentoja Amsterdamin kautta.

• PASTORI

WWW.EBOOKERS.FI

MISTÄ: H:KI
      MINNE: MANILA
      MILLOIN?...

ESIM ENSIVIIKOLLA KLM 917EUROA, 18T45MIN (DAMIN KAUTTA).

TAI SOITA MATKATOIMISTOON ESIM BTI-NORDIG (TURKU). HYVÄ PALVELU JA LIPUT TULEE E-MAILIIN HETI. ITSE LÄHDEN SUNNUNTAINA...

• papang

Intiakeskus myy edullisia lippuja suomesta filippiineille, lennot vaan menee frankfurtin kautta, sieltä malaysian airlines kuala lumpuriin ja edelleen filippiineille, hinta alle 900 euroa meno/paluu kaikenlaiset verot.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1786
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1262
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      72
      975
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      909
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      828
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      742
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      741
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      691
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      673
    Aihe