Kertoisitteko kokemuksianne.
Minulla on kireä poimi siis joka yhdistää terskan ja esinahan.
Olen tutkinut aihetta ja todennut että taitaa olla leikkaus ainoa tapa ratkaista asia.
En kuitenkaan halua esinahkaa poistaa, poimun vain.
Onko kenelläkään kokemuksia tuon poimun poistosta?
Minkä aikaa palautuminen kestää jne.
Kiitos vastauksista
Esinahan ihopoimu
4
1293
Vastaukset
- Saman kokenut
Terve itselläni oli sama vika vaivasi monta vuotta ja teki kipeää lääkäri kertoi että pystyy leikkaamaan pois poimun ja pikkuisen myös esinahkasta joka oli liian kireä leikkaus tapahtui paikallispuudutuksella tosi nopeasti ja olen ollut siihen erittäin tyytyväinen ja sain paremman seksielämän praneminen otti siinä pari viikkoa suosittelen
- Joosef Armoton
Kun menet leikkaukseen, vaadi pelkkä paikallispuudutus. Niin voit seurata tilannetta. Älä anna nukuttaa, sillä silloin lääkäri voi leikata koko kalun pois.
- poikki vaan
Ite poikkaisin tuon poimun partakoneenterällä kun ensin suihkutin siihen vähän kylmäsprayta. Ei tuntunu lainkaan. Iho tasoittui sitten ittestään ihan tasaiseksi, eikä enää kiristä terskasta. Sen poimun nimi on muuten frenulum.
- fakiirit
ja tee-se-itse -miehet erikseen, mutta eiköhän tämä sentään ole lääkärin tehtävä hommia, ettei tule enemmän vahinkoa kuin hyötyä ;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 952006
- 571939
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351