Vallisneriat näköjään kasvavat huimasti. Akvaarioni on 170l. Korkeus on 450mm. Vallisneriat kasvavat niin paljon, että pinnallakin on kymmeniä senttejä kasvin lehteä. Voiko kasvin lehtiä leikata sopivan mittaiseksi ilman, että se kärsii?. Onko joku muu tapa harventaa KO kasvia?
Vallisneriat
Alussa
2
418
Vastaukset
- Plekostomus
Voidaan leikata;
http://www.aqua-web.org/forum/viewtopic.php?t=65657&highlight=vallisneria* - keskiyonkehraaja
Mitkä sulla on vesiarvot ja valaistus kun mulla ei toi menesty ollenkaan...
oon yrittänyt monta kertaa mutta aina se vaan kuolee...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741