Härkänainen ja kalamies, suositus:

Venusnainen:)

Kirjoitin tämän eräälle palstalle: pitääkö mielestänne paikkaansa (annoin neuvon kalamiehen sopivuudesta)?

Kyllä minä härkänaisena tunnustan olevani heikkona juuri kalamiehiin, seurustelusta on tosin kokemusta vain 2 vuoden verran - kalamiehet ovat suurin rakkauteni ja kipuni. Kalamies on ihana, romanttinen, hellä, lämmin ja paljon paijaamista tarvitseva mies. Ja jos jaksat: pönkittää hänen egoaan aina, antaa hänen käydä vieraissa tai flirttailla muiden kanssa, ihmetellä suuttumatta hänen mielenliikahduksiaan, kestää hänen kiertelynsä ja kaartelunsa EI-sanan sanomatta jättämisen vuoksi, saat hänestä loistavan kumppanin ja ainakin rakastajan. Kalahan aina tietää sinun ajatuksesi sekä tarpeesi ja tulee kohdallesi kun tarvitset auttajaa....onko nyt se hetki? Hän tuntee sinut paremmin kuin itse - intuitiivisesti.

Suosittelen silti ainakin elämäsi kriisien ajaksi, sillä kala yrittää auttaa sinua ja siitä voit olla hänelle aina kiitollinen. Kumppanina suosittelen lukemaan ylläolevan uudestaan ja todella miettimään pystytkö tuohon - vaatii melko korkeata ihmisyyttä mutta on vaivan arvoinen.

Suuria tunteita luvassa jos lähdet hänen mukaansa...Onnea!

13

5057

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • systeri78

      kuulostaa hyvältä. Mistähän näitä kala-miehiä löytää. Tältä härkänaiselta vielä oma kalamies hukassa...

    • vastaa

      Muuten toi teksti osuu ihan itseeni mutta tota vieraissakäyntiä mä en ymmärrä....

      13 vuoden suhde on takana (ero takana),
      skorpioninaisen kanssa kylläkin mutta kertaakaan ei ole käynyt mielessä käydä vieraissa, pelkkä ajatuskin puistattaa.

      Olisiko elämä parempaa jos ottaisi "härkää sarvista" ? :o)

      -Ahvena33

    • Neptunus

      Minusta todella hyvin luonnehdittu. Aika hyvin pitänee paikkansa kun itse peilaan kalanaisena suhdettani erääseen härkäpoikaystävääni. En kyllä pettänyt häntä,eikä sitä kai yleensä kannata suhteissa suvaita,mutta hyvin hän tuntui ymmärtävän kalamaista flirttailun tarvetta.

    • härkä-n

      Tuo pettäminen ja flirttailu eivät sovi alkuunkaan hyvin tuntemiini kalamiehiin.Tai ehkä siinä vaiheessa kun kalamies ei ole kunnolla rakastunut... mutta aidosti rakastunut kalamies ei petä! (flirttailukin on aika heikoissa kantimissa..heh)

      • kun kalamies

        rakastuu hän unohtaa kaikki muut naiset ja palvoo vain rakastamaansa naista..(vai päteeköhän tämä vain härkä-kala suhteessa)


      • juujuu
        kun kalamies kirjoitti:

        rakastuu hän unohtaa kaikki muut naiset ja palvoo vain rakastamaansa naista..(vai päteeköhän tämä vain härkä-kala suhteessa)

        Laitetaan vielä monikkoon tuo rakastama nainen,
        siis rakastamiensa naisten.

        Tuntuu joskus siltä, että kalammies voi rakastaa useampaa naista yhtäaikaa ja syvästi.


      • kala-mies
        juujuu kirjoitti:

        Laitetaan vielä monikkoon tuo rakastama nainen,
        siis rakastamiensa naisten.

        Tuntuu joskus siltä, että kalammies voi rakastaa useampaa naista yhtäaikaa ja syvästi.

        Syvästi voi rakastaa vain yhtä. Useampaa "syvästi rakastava" ei tosiaankaan ole rakastunut, ehkä ihastunut.

        Älkäähän mustatko kalamiehiä jonkun kurjan kokemuksen takia.


    • härkänainen=)

      mä oon myös kalamieheen rakastunu.. varsin haastava "suhde". kalamiestä ei opita tuntemaan hetkessä.
      tuntuu et kalamies tietää sun kaikki jutut- ja mä en hänestä mitään. todella mielenkiintoinen tapaus.
      hän ei halua kahlita eikä tulla kahlituksi.

      • härkänainen myös

        olin suhteessa kalamieheen yli 7v, kunnes sain hänet kiinni pettämisestä.. annoin mahdollisuuden, sillä rakastin häntä kovin, olihan hän aviomieheni ja lasteni isä.. mutta mies jatkoi juttujaan ja minun olisi pitänyt kaikki hyväksyä.. ei kiits! joten potkin hänet menemään elämästäni.


        se oli elämäni paras ratkaisu! en kadu sitä koskaan!!!
        Nyt minulla on aivan ihana härkämies, joka todella tuntee minut ja jonka minä tunnen.. en ole koskaan ollut yhtä onnellinen ja sen kuulema huomaa kaikki =)

        Onnea vaan yritykseen, joka sellaista touhua katsoo.. mutta ei toki saa yleistää, että kaikki kalamiehet niin tekisivät


      • Venusnainen:)
        härkänainen myös kirjoitti:

        olin suhteessa kalamieheen yli 7v, kunnes sain hänet kiinni pettämisestä.. annoin mahdollisuuden, sillä rakastin häntä kovin, olihan hän aviomieheni ja lasteni isä.. mutta mies jatkoi juttujaan ja minun olisi pitänyt kaikki hyväksyä.. ei kiits! joten potkin hänet menemään elämästäni.


        se oli elämäni paras ratkaisu! en kadu sitä koskaan!!!
        Nyt minulla on aivan ihana härkämies, joka todella tuntee minut ja jonka minä tunnen.. en ole koskaan ollut yhtä onnellinen ja sen kuulema huomaa kaikki =)

        Onnea vaan yritykseen, joka sellaista touhua katsoo.. mutta ei toki saa yleistää, että kaikki kalamiehet niin tekisivät

        ...koskee todella ihan kaikkia merkkejä, siitä olen samaa mieltä. Mutta näin harrastelija-astrologina olen satojen karttojen tekemisen jälkeen huomannut että kalamiehet johtavat tätä ikävää tilastoa.

        Koska olen itse seurustellut ainakin kahden kalan kanssa pidempään ja useiden kanssa lyhyesti, niin jostain kumman syystä he ovat olleet pahimpia vieraissakävijöitä. Nyt monet ajattelevat että se johtuu minusta mutta he ovat tehneet sitä ennen minua ja kuulemani mukaan jatkavat myös samaa rataa. Tämä ei ole kuitenkaan ollut se syy miksi olemme eronneet vaan syyt ovat olleet muita. Olen jotenkin aina ajatellut että kalamiehen pakettiin kuuluu se katiskasta poistuminen enkä ole sitä edes pitänyt mitenkään merkittävän pahana jos minullekin on riittänyt rakkautta. Ja sitähän kaloilla on yllin kyllin!!! Kalojen perusfilosofiaan liittyy se kaikkien rakastaminen ja he todella voivat rakastaa vilpittömästi vaikka kahta naista samaan aikaan. Vilpittömästi he eivät tarkoita pahaa vaan haluavat jakaa sitä mitä heillä on. Tunnen kymmeniä kalaihmisiä jotka ovat jatkuvasti keskellä triangelidraamoja...järkyttävää tietenkin petetyille!!!

        En siis halua puolustaa kalamiehiä vaan filosofioin heidän ajatusmaailmaansa. He eivät halua omistaa eikä tulla omistetuiksi. Usein he ovat itse erittäin herkästi loukkaantuvia, jos joutuvat itse petetyiksi - silti he eivät yhdistä sitä asiaa siihen tuskaan minkä he itse aiheuttavat kumppanilleen. Omituista - omasta mielestään he vain rakastavat ja EI-sanan sanominen muille rakkauden tarvitsijoille on tuskaa tälle empaattiselle merkille.

        Tämä on siis kalan pimeä puoli - ja niitä löytyy joka merkistä ja eritoten ihmisistä :)!!!!

        Kommentteja vaan tulemaan....


      • kala minäkin
        Venusnainen:) kirjoitti:

        ...koskee todella ihan kaikkia merkkejä, siitä olen samaa mieltä. Mutta näin harrastelija-astrologina olen satojen karttojen tekemisen jälkeen huomannut että kalamiehet johtavat tätä ikävää tilastoa.

        Koska olen itse seurustellut ainakin kahden kalan kanssa pidempään ja useiden kanssa lyhyesti, niin jostain kumman syystä he ovat olleet pahimpia vieraissakävijöitä. Nyt monet ajattelevat että se johtuu minusta mutta he ovat tehneet sitä ennen minua ja kuulemani mukaan jatkavat myös samaa rataa. Tämä ei ole kuitenkaan ollut se syy miksi olemme eronneet vaan syyt ovat olleet muita. Olen jotenkin aina ajatellut että kalamiehen pakettiin kuuluu se katiskasta poistuminen enkä ole sitä edes pitänyt mitenkään merkittävän pahana jos minullekin on riittänyt rakkautta. Ja sitähän kaloilla on yllin kyllin!!! Kalojen perusfilosofiaan liittyy se kaikkien rakastaminen ja he todella voivat rakastaa vilpittömästi vaikka kahta naista samaan aikaan. Vilpittömästi he eivät tarkoita pahaa vaan haluavat jakaa sitä mitä heillä on. Tunnen kymmeniä kalaihmisiä jotka ovat jatkuvasti keskellä triangelidraamoja...järkyttävää tietenkin petetyille!!!

        En siis halua puolustaa kalamiehiä vaan filosofioin heidän ajatusmaailmaansa. He eivät halua omistaa eikä tulla omistetuiksi. Usein he ovat itse erittäin herkästi loukkaantuvia, jos joutuvat itse petetyiksi - silti he eivät yhdistä sitä asiaa siihen tuskaan minkä he itse aiheuttavat kumppanilleen. Omituista - omasta mielestään he vain rakastavat ja EI-sanan sanominen muille rakkauden tarvitsijoille on tuskaa tälle empaattiselle merkille.

        Tämä on siis kalan pimeä puoli - ja niitä löytyy joka merkistä ja eritoten ihmisistä :)!!!!

        Kommentteja vaan tulemaan....

        Kahden naisen rakastaminen ei onnistu ainakaan minulta, antaudun yhdelle naiselle tunteineni kokonaan. Elikkä tässäkin kohdassa täytyy tyrmätä sun olettamuksesi. Ehkä sinä olet kohdannut sellaisia kalamiehiä jotka siihen pystyy, mutta osa meistä kalamiehistä ei kuulu tuohon joukkoon joka rakastaa useampaa kuin yhtä saman aikaisesti.


      • Anonyymi

        Juirikin näin


    • kala minäkin

      Eipä kannata laittaa tuota kohtaa yleistäen että "annat hänen käydä vieraissa tai flirttailla muiden kanssa". Ei me kaikki kalat olla samasta muotista kuitenkaan. Itse en pystyisi pettämään rakastani enkä edes flirttailemaan. Haluan elää omien periaatteideni ja omantuntoni mukaisesti. Sen sijaan mua itseäni on kyllä petetty ja helvetti että sattuu. Vaikka se nainen ei ollut edes mun elämäni rakkaus vaan pelkkä ihastus, silti hänen vieraissajuoksentelunsa sattui minuun helvetisti!

      Mutta tuossa kohdin olet oikeassa, kalat on todellakin hellyyttä ja paijaamista rakastavia, sekä sitä antavana että saavana osapuolena.

      En tiedä sitten tuosta egon pönkittämisestä, mulle voisi kehu joissakin tilanteissa olla liikaakin, siis säikyttää. Mua kun ei pahemmin ole elämäni aikana kehuttu, haukuttu sitävastoin sitäkin enemmän ja usein syyttäkin (kalamies on oiva kohde jos haluaa jollekin asialle syntipukin riippumatta kuka asiassa on todellinen syyllinen)!

      Mielenliikahdukset tosin myönnän, samoin sen että joskus joutuu kiertelemään ja kaartelemaan asioissa kun ei aina kaikkea uskalla pamauttaa suoraan...varovaisuuttaan.. ;)

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi laatikkomansikoihin jätetty kannat?

      Tympeä homma kotona sitten poistaa...
      Maailman menoa
      138
      1976
    2. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      93
      1652
    3. Ymmärrät sanomattakin

      Että ollaan kielletyllä alueella. Silti nainen sinun vaikutus on suurempi kuin kenekään toisen koskaan. En voi tälle as
      Ikävä
      85
      1335
    4. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      96
      1324
    5. Mitä sanoisit kaivatullesi juuri nyt?

      Mitä sanoisit hänelle?
      Ikävä
      132
      1160
    6. En ollut varma

      Tunnistiko/hoksasiko kuka olen niin siksi en viitsinyt sanoa mitään 😔🫣😂 yleensä kyllä tervehdin tuttuja, paitsi sillo
      Ikävä
      9
      1122
    7. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      919
    8. Kuvaile nainen itseäsi

      Niin katsotaan, oletko kaivattuni. Kiitos. 💛
      Ikävä
      46
      883
    9. SDP-johtoinen hallitus luo vakaan yritys- sekä työmarkkinaympäristön

      Vaikka mitä puhutaan SDP-johtoinen hallitus luo vakaimman ja ennustettavimman yritys- ja työelämäympäristön. Mm. niin e
      Maailman menoa
      110
      851
    10. Sä olet nainen niin

      Loistava ihminen että en muista ketään kuka pääsisi samalle tasolle kanssasi. Piristystä päivääsi. T:J
      Ikävä
      32
      783
    Aihe