tapan itseni tällä viikolla

suicide woman

Lääkkeeni ovat toista viikkoa loppu ja myöskään rahaa ei ole ollut 1,5 kuukauteen.. Olen syönyt kaappini tyhjäksi ja nyt ei ole enää mitään syötävää, edes ketsuppia. Olo on todella paska ja voimaton. En jaksa enää järjestellä tätä paskaa, haluan kuolla. Mutta minulla ei ole edes varaa tappaa itseäni lääkkeillä, eikä niitä nyt olekaan. Viiltelyyn en voisi ryhtyä. Minulla on koira ja jos tappaisin itseni, se luultavasti söisi minut, koska kukaan ei alkaisi kyselemään minusta viikkoihin. Kela "kaipaisi" ensimmäisenä..Omaiset tulisivat tanssimaan haudalleni, että päästinpäs siitäkin luuserista! Pitäisi lähettää koira linja-autolla pohjoiseen sukulaiselle, mutta sekin maksaa. Voi jumalauta, ottaako edes mikään koirahotelli velaksi koiraa?

23

3160

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nowoman nocry

      Mene sossusta hakemaan ruokaa, koirallesi myös.
      Kehottaisin hankkiutumaan johonkin töihin että saat aikasi kulumaan. Puhelinmyyntikin on ammatti.

      Jos omaisesi haudallasi tanssisivat niin miksi antaa heille sitä iloa. Elämä on ihmisen parasta aikaa.

    • ainakin

      käyttävät raiteita,eip jää kitumaan.
      serkku kanssa puhuu noit tapan itteni juttuja kännissä kun on koomaillu.
      hommaa vaikka parisuhde,äläkä valita.

      • fdfdafd

        ei sitä niin vaan "hommata" jos ei kenellekään kelpaa näinä pinnallisuuden aikoina!


      • urpoille
        fdfdafd kirjoitti:

        ei sitä niin vaan "hommata" jos ei kenellekään kelpaa näinä pinnallisuuden aikoina!

        Nykyään saa jatkuvasti ihmetellä kuinka normaalipainoisilla, komeilla miehillä on suohirviöitä tyttöystävinä.

        Se nyt vaan on niin että miehille nykyään selvästi enemmän merkitsee sisäinen kuin ulkoinen kauneus.Vai mikä siihen olisi selityksenä? Onko antavat naiset harvemmassa ja laatunsa tietävillä tavaran jakamiskynnys luonnottoman korkealla?


      • swamp
        urpoille kirjoitti:

        Nykyään saa jatkuvasti ihmetellä kuinka normaalipainoisilla, komeilla miehillä on suohirviöitä tyttöystävinä.

        Se nyt vaan on niin että miehille nykyään selvästi enemmän merkitsee sisäinen kuin ulkoinen kauneus.Vai mikä siihen olisi selityksenä? Onko antavat naiset harvemmassa ja laatunsa tietävillä tavaran jakamiskynnys luonnottoman korkealla?

        ala olemaan "kaunottaren" kanssa jolle ollaan vaan väliaikainen ajankulu parempaa etsiessä.

        Naisen pitää olla suohirviö, silloin ollaan yhdessä erottamattomia.


      • SetäM
        swamp kirjoitti:

        ala olemaan "kaunottaren" kanssa jolle ollaan vaan väliaikainen ajankulu parempaa etsiessä.

        Naisen pitää olla suohirviö, silloin ollaan yhdessä erottamattomia.

        Meniköhän teidän jutut nyt pikkasen aiheen ulkopuolelle..................................


    • arkkiparodialla

      Pysyt juuri ja juuri vedenpinnan yläpuolella monia muita pitempään.

      Ihmettelen itsekin alakulopäiviä. Tiedän kyllä ennestään. että helmikuut
      ovat aina olleet pesueellemme enemmän tai vähemmän tuhoisia.

      Tommi T

    • mies ymmärtäisin

      kyllä halusi tappaa itsesi. Mutta olet nainen - mene minnevaan ravintolaan niin miehiä riittää kuuntelemaan ja lohduttamaan. Jos ei sossu anna rahaa niin seurakuntien diakoniatyöntekijät ainakin antavat ruokarahaa. Osto-oikeutuksia joihinkin kauppoihin. Mielisairaalan avo-osasto on itsetuhoiselle myös hyvä paikka. Sieltä pääset ulkoiluttamaan koiraasi ja siellä on lääkäri ja omahoitaja. Terveyskeskuksen päivystyksen kautta pääset sinne. Itselläni on asiat myös tosihuonosti, mutta elän niinpitkään kun elinpäiviä annetaan. Olin kuolla tapaturmaisesti 2001, mutta yläkerran Isäntä ei vielä suostunut. - olisin ollut valmis lähtenään.

    • tytttö23

      oletko oikeasti mielisairas vai sairastatko vain esim masennusta? Käytkö terapiassa? Ei tarvi vastata tähän viestiin. Jos käyt terapiassa niin se on jo hyvä -sua kaipaa edes terapeutti ja pikaisestikin kaipaisi. Jos et käy ammattiauttajalla niin suosittelen palavalla lämmöllä. Ja soitat heti sossuun ajan ja vuodatat tuskas siellä ja pyydät rahaa. Jokaisella on oikeus perustoimeentuloon. Itselle juuri tuo ajan varaaminen ja sossuun lompsiminen oli kovin vaikeaa, mutta se lutviutuu kun sinne asti pääsee.
      Maksa vuokras ettei kämppä lähde alta. Avohoitopuoli sairaalassa myös voisi olla hyvä vaihtoehto, siellä saa kelata täysihoidolla asioita jonkun aikaa, kukaan ei vaadi mitään ja sossu maksaa sen hoidon jos on persaukinen.
      Tsemppiä, muista että monilla -esim mulla- on yhtä vaikeeta, et oo ainoa!! Ja tosiaan, miesseurakin auttaa jos uskaltautuu baariin, jollekkin satunnaisellekki tyypille puhuminen helpottaa.

    • Koira pitänyt hengissä

      Koirani piti pahimpana aikana minut hengissä, en voinut jättää sitä heitteille. Nyt se on valitettavasti kuollut vanhuuteen. Olen toipunut aika hyvin ja edelleen pidän koiria viisaampina kuin ihmiset.

      • jagodes

        ÄLÄ,ÄLÄkaikki järjestyy aikanaan vie vaan vitusti hermo kapasiteettia,mulla ollu samallaisia tilanteita,lääkkeet,ruoka ja puheaika loppu että sais soitettua jeesiä ja kaiken kukkuraks kauhee krapula päällä,mutta mopen oon hoitanut aina ja sillä on aina safkaa vähintään 5kg.Itsemurhasta kristinopin mukaan juotuu helvettiin,joten eikö tää maan päällinen helvetti riitä!


    • poitsu

      Lykkää edes viikko. En usko, että kukaan haluaisi sun kuolevan. Onnea elämääsi!

    • K¨y¨l¨l¨ä¨p¨ä... v-i-t-u-t-...

      Niin

      Että millälailla aattelit ottaa nirrin poies?
      Jos oot tarpeeksi kekseliäs ni lähen messiin!
      Nii-in kylläpä tämä elo vituttaa!

      Ps:Mullaki on piski.

    • saada pihvi

      olet selvästi nälkäinen ja laskevat energia varannot aiheuttaa mielen alakuloa. keksi yksi paikka jossa saisit kunnon pihvi annoksen, siitä se sit lähtee....tsemppiä ja siunattua torstaipäivää

    • Teija

      Hommaat itsellesi toimeentulotukea ja ostat lääkkeet sossun rahoilla, koska Suomessa kenenkään ei tarvi olla ilman ruokaa ja lääkettä.

      Hanki itsesi terapiaan. Kerro tarkasti miten voit.

      Omaiset ei tule tanssiin haudallesi, he surevat vaikka et sitä uskoisi. Kukaan ei ole luuseri ja kenenkään ei tarvi itseään luuserina pitää. Jokaisella on joskus vaikeaa eri syistä, itseä ei tarvi silti hävetä, syyllistää.

      Nyt vaan alat huolehtiin itsestäsi, tykkäät tai et, haluat tai et, jaksat tai et. Jälkeenpäin olet itseesi tyytyväinen ja koirallasi on hyvinvoivempi emäntä. Johan tuossa koirakin masentuu. Aurinkoa elämääsi, moi.

      • Suicide Woman

        Koirani onkin masentunut. Olenkin surullinen sen puolesta kun se iloitsee aina kun tulen kotiin. Säälittää koiraparka, se ei edes tajua millainen ihminen sillä on emäntänä. Se on vain niin iloinen niin paitsi nyt.
        Miksi kaikki luulee, itsemurhalle olisi baarissa käynti joku vaihtoehto tai joku mies baarissa joka kuuntelisi? Paskat, minua ei kukaan kuuntelisi sekuntiakaan. Hei olen suunnitellut tappavani itseni ja lopettavani nämä köyhät päivät niin että tule pöytääni istuskelemaan niin puhutaan lisää! Kaljakin pitäisi kerjätä ja sanoa ettei sossurahat ole vielä tulleet niin, että ostasit nyt yhden ku lääkkeetki loppu, samoin shampoo et älä välitä ei mulla aina ole näin paskaset hiukset..Töihin ei voi tässä kunnossa hakea. Just otin loparit. En tiedä miksi senkin tein? En sovi työhön, mutta en ole vielä valmis ottamaan sairaseläkettä ja saamaan lopullista leimaa ja pilkkaa omaisilta. Kun ei toimi niin ei toimi. Viisas ihminen jättää laivan ennen kuin rotat tulee.


      • psykoosimasentunut
        Suicide Woman kirjoitti:

        Koirani onkin masentunut. Olenkin surullinen sen puolesta kun se iloitsee aina kun tulen kotiin. Säälittää koiraparka, se ei edes tajua millainen ihminen sillä on emäntänä. Se on vain niin iloinen niin paitsi nyt.
        Miksi kaikki luulee, itsemurhalle olisi baarissa käynti joku vaihtoehto tai joku mies baarissa joka kuuntelisi? Paskat, minua ei kukaan kuuntelisi sekuntiakaan. Hei olen suunnitellut tappavani itseni ja lopettavani nämä köyhät päivät niin että tule pöytääni istuskelemaan niin puhutaan lisää! Kaljakin pitäisi kerjätä ja sanoa ettei sossurahat ole vielä tulleet niin, että ostasit nyt yhden ku lääkkeetki loppu, samoin shampoo et älä välitä ei mulla aina ole näin paskaset hiukset..Töihin ei voi tässä kunnossa hakea. Just otin loparit. En tiedä miksi senkin tein? En sovi työhön, mutta en ole vielä valmis ottamaan sairaseläkettä ja saamaan lopullista leimaa ja pilkkaa omaisilta. Kun ei toimi niin ei toimi. Viisas ihminen jättää laivan ennen kuin rotat tulee.

        Olen itte sairastanut masennusta toistuvasti jo seitsemättä vuotta ja ottanu muutaman kerran lääkkeitä ja viinaa oikein reippaasti. Voin kertoa että olo sen jälkeen on todella karmea, ku heräät osastolla sydänseurantalaitteet rinnassa. Mä en ole koskaan tietoisesti suunnitellu näitä juttujani, vaan ne on tulleet ku salama kirkkaalta taivaalta. Vaikka kyllä mäkin viimeksi tänään mietin etten jaksa elää. Se on vaarallinen ajatus ja yritänkin päästä niistä eroon. En mä tiedä kuinka sua neuvoisin tai auttaisin, kun olo on tollanen niin se on. Mulle tehtiin lääkkeiden kanssa niin että haen mielenterveystoimistosta muutaman päivän annokset, ettei oo edes mahdollista ottaa liikaa. Vaikka onhan niitä keinoja saada pillereitä, itte se täytyy päättää yrittää selvitä. Jos sun sukulaiset on niin pikkusieluisia että halveksii sua niin ei niilläkään kaikki oo kohdallaan. Oletko sossusta käyny pyytämässä apua? Mun mielestäni ainakin lääkkeet pitää saada ihmisen, jos ne on kerran määrätty. Mut koita jaksaa pötkiä eteenpäin, päivä kerrallaa. Se ei oo helppoa mut kyllä tää elämä kannattaa kattoa loppuun asti, uskotaan siihen. Ja terkkuja koirallesi, rakastan eläimiä


      • päin asustelet
        Suicide Woman kirjoitti:

        Koirani onkin masentunut. Olenkin surullinen sen puolesta kun se iloitsee aina kun tulen kotiin. Säälittää koiraparka, se ei edes tajua millainen ihminen sillä on emäntänä. Se on vain niin iloinen niin paitsi nyt.
        Miksi kaikki luulee, itsemurhalle olisi baarissa käynti joku vaihtoehto tai joku mies baarissa joka kuuntelisi? Paskat, minua ei kukaan kuuntelisi sekuntiakaan. Hei olen suunnitellut tappavani itseni ja lopettavani nämä köyhät päivät niin että tule pöytääni istuskelemaan niin puhutaan lisää! Kaljakin pitäisi kerjätä ja sanoa ettei sossurahat ole vielä tulleet niin, että ostasit nyt yhden ku lääkkeetki loppu, samoin shampoo et älä välitä ei mulla aina ole näin paskaset hiukset..Töihin ei voi tässä kunnossa hakea. Just otin loparit. En tiedä miksi senkin tein? En sovi työhön, mutta en ole vielä valmis ottamaan sairaseläkettä ja saamaan lopullista leimaa ja pilkkaa omaisilta. Kun ei toimi niin ei toimi. Viisas ihminen jättää laivan ennen kuin rotat tulee.

        minä olen mies ja asun länsi Suomessa. OLen sairaslomalla, mutta kyllä mä sulle yhden pubi-illan pystyn järkkäämään. Ja varmasti kuuntelen kokoillan. Koirallesi sä olet maailman tärkeinihminen. En usko että koirasi on masentunut sinä vain peilaat omia tuntemuksiasi koiraasi. Ja uskon vakaasti että jos löydät itsellesi sopivan miehen niin elämän halusikin paranee.


      • Suicide Woman
        päin asustelet kirjoitti:

        minä olen mies ja asun länsi Suomessa. OLen sairaslomalla, mutta kyllä mä sulle yhden pubi-illan pystyn järkkäämään. Ja varmasti kuuntelen kokoillan. Koirallesi sä olet maailman tärkeinihminen. En usko että koirasi on masentunut sinä vain peilaat omia tuntemuksiasi koiraasi. Ja uskon vakaasti että jos löydät itsellesi sopivan miehen niin elämän halusikin paranee.

        Asun aika kaukana länsi-suomesta, mutta ajatus tarjouksesta lämmittää. Koirani pääsi tänään pitkälle lenkille ja minä rukoilen, että saan ne lääkkeet kohta. Lenkki sai minut luopumaan ainakin tällä erää itsemurhasuunnitelmista. Enkä osaa puhua ongelmistani IRL ihmisille. Ihmeellistä kyllä, että en osaa kun eihän minulla muuta tunnu olevan.


      • SetäM
        Suicide Woman kirjoitti:

        Koirani onkin masentunut. Olenkin surullinen sen puolesta kun se iloitsee aina kun tulen kotiin. Säälittää koiraparka, se ei edes tajua millainen ihminen sillä on emäntänä. Se on vain niin iloinen niin paitsi nyt.
        Miksi kaikki luulee, itsemurhalle olisi baarissa käynti joku vaihtoehto tai joku mies baarissa joka kuuntelisi? Paskat, minua ei kukaan kuuntelisi sekuntiakaan. Hei olen suunnitellut tappavani itseni ja lopettavani nämä köyhät päivät niin että tule pöytääni istuskelemaan niin puhutaan lisää! Kaljakin pitäisi kerjätä ja sanoa ettei sossurahat ole vielä tulleet niin, että ostasit nyt yhden ku lääkkeetki loppu, samoin shampoo et älä välitä ei mulla aina ole näin paskaset hiukset..Töihin ei voi tässä kunnossa hakea. Just otin loparit. En tiedä miksi senkin tein? En sovi työhön, mutta en ole vielä valmis ottamaan sairaseläkettä ja saamaan lopullista leimaa ja pilkkaa omaisilta. Kun ei toimi niin ei toimi. Viisas ihminen jättää laivan ennen kuin rotat tulee.

        mukava huomata että sulla kaikesta huolimatta huumorintaju tallella. Käytä sitä enemmän kaikkiin tilanteisiin !!!!


      • SetäM

        Teija..hyvin kirjoitettu!!!!! :)


    • kjr

      Käypä tsekkaamassa www.tukiasema.net. Sen keskustelupalstoilla pyörii paljon masennuksesta kärsiviä ihmisiä, jotka tarjoaa mielellään tukea. Keskustelun taso on myös hyvä ja asiallinen.

      Pidemmän päälle suosittelisin, että koittaisit saada myös ns. ammattiapua ja menisit terapiaan. Mä en osaa nyt sanoa mihin kannattaa soittaa ja mitä tehdä, mutta tuolla tukiasema.netissä varmasti osataan auttaa senkin kanssa.

      Mut ohjattiin psykiatrisen puolelle sen jälkeen, kun olin puoltoista vuotta sitten yrittänyt itsaria. Nyt oon käynyt puoli vuotta terapiassa. Siitä on ollut tosi paljon apua, kun ohjatusti opettelee näkemään asioita ja itseään eri tavalla. Vaikka vähän väliä onkin tosi paha olla, niin siinäkin helpottaa ajatus, että ehkä tästä masennuksesta joskus pääsee eroon.

      Tsemppiä paljon sulle ja koiralle... :)

      • Anonyymi

        Niin, luulette, että kuoleman jälkeen olette helpottuneita, koska menette olemattomuuteen, mutta näin ei ole.

        Itsemurhan tehnyt henkilö ei saa uutta fyysistä kehoa niin kauan kuin hänen olisi pitänyt elää tässä elämässä. Toisin sanoen niin kauan kuin hänellä olisi vielä elämää jäljellä tietyssä elämässä. Hän kärsii ilman fyysistä kehoa, koska hänellä on edelleen erilaisia haluja, esimerkiksi halu syödä ja juoda ja niin edelleen, mutta hänellä ei ole kehoa, jolla hän voisi täyttää nämä halut ja niin edelleen.

        Itsemurhaajan ei tarvitse odottaa rangaistusta, sillä hän rankaisee itseään tuhoamalla kehonsa. Tämä on kuin ihminen, joka poltti oman talonsa ja on nyt tuomittu vaeltelemaan kellareissa. Elämä ilman fyysistä kehoa mutta ilman henkistä kypsyyttä on eräänlaista helvetillistä olemassaoloa, koska hänellä on edelleen monia aineellisia haluja, eikä hän voi täyttää niitä. Tämä tuottaa hänelle mittaamattomia kärsimyksiä, jotka eivät käytännössä eroa helvetin kärsimyksistä. Ainoastaan tähän helvettiin ihminen tuomitsee itsensä ja luulee, että itsemurha on ulospääsykeino. Tosiasiassa se on sisäänkäynti pahempaan todellisuuteen kuin se, josta ihminen yritti paeta itsemurhalla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2037
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1490
    3. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      109
      1487
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1337
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1164
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      481
      1105
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      60
      1058
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      943
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      902
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      866
    Aihe