ymmärrä sinua. Välillä vaikutat niin etäiseltä ja välinpitämättömältä. Tänään taas katselit minua kuin olisit kiinnostunut...
Mitäpä mietit katsellessasi???
Nyt en
33
2437
Vastaukset
- rohkeus (m)
sitä kertomaan...
- sen
voi kertoa huoletta nimettömänä.. kukaan ei saa tietää.. me osataan pitää salaisuus. ;D
- yrittäisit(n)
viestittää sen jollain muulla tavalla, hymyilisit vaikka seuraavalla kerralla, niin tietäisin että olet kiinnostunut.
- ääääähhh
yrittäisit(n) kirjoitti:
viestittää sen jollain muulla tavalla, hymyilisit vaikka seuraavalla kerralla, niin tietäisin että olet kiinnostunut.
mihinkään riitä,jonkin aikaa kyllä.
- on (n)
ääääähhh kirjoitti:
mihinkään riitä,jonkin aikaa kyllä.
yleensä niin vakava että jos edes muutaman kerran hymyilisi minulle niin voisin itse ehkä tehdä jotain...
- öööökedivjvj
on (n) kirjoitti:
yleensä niin vakava että jos edes muutaman kerran hymyilisi minulle niin voisin itse ehkä tehdä jotain...
se ongelma,ettei tiedä niiden hymyjen syitä,jos ei sano ja joskus voi tulkita väärin.
- kaikki voit tulkita
öööökedivjvj kirjoitti:
se ongelma,ettei tiedä niiden hymyjen syitä,jos ei sano ja joskus voi tulkita väärin.
esim. laki, ja siksi löytyy "ammatti tulkkajat" :)
- iiiiiiiiiiiiiiiiiiiik
kaikki voit tulkita kirjoitti:
esim. laki, ja siksi löytyy "ammatti tulkkajat" :)
paljonkin näillä ammattitulkkaajillas?Kerros lisää..
- kiltti poika
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiik kirjoitti:
paljonkin näillä ammattitulkkaajillas?Kerros lisää..
mutta olen kuullut vähän vaan että kun isot ihmiset syyttää toisiaan , sitten yks osapuoli on sellainen kuin "liar" ja syytetty osapuoli on lawyer :)
- iiiiiiiiiiiiiik
kiltti poika kirjoitti:
mutta olen kuullut vähän vaan että kun isot ihmiset syyttää toisiaan , sitten yks osapuoli on sellainen kuin "liar" ja syytetty osapuoli on lawyer :)
liittyy hymyilyyn ja sen tulkitsemiseen?
Tahdon nyt,että selität.Ei täs mistään oikeudenistunnosta ollut kyse..... - haluisit tietää
iiiiiiiiiiiiiik kirjoitti:
liittyy hymyilyyn ja sen tulkitsemiseen?
Tahdon nyt,että selität.Ei täs mistään oikeudenistunnosta ollut kyse.....no mää tulkitsi vähän väärin.ei oli vain kysymys tulkitseminen. ei mtään hymyjä. No tietysti jos katselet Jim Carreyn LIAR LIAR ehkä hymy mahtuu mukaan. :)
on (n) kirjoitti:
ei se hymy vaan irtoo aina kun ihastuksen kohde on näkösällä... joskus ihastuksen läsnäolo saa vaan entistä vakavammaksi.
- Mistäköhän
on (n) kirjoitti:
"hän" on kotoisin, jotain pientä vinkkiä kaipailisin?
- pieni
Mistäköhän kirjoitti:
"hän" on kotoisin, jotain pientä vinkkiä kaipailisin?
vinkki.
Jos katsotaan Helsingistä Ivaloon päin niin hän asuu oikealla puolella maatamme.
- ihastuminen
En ikinä voi tietää mitä ihastuskohde tuntee. Onneks minä enää ei osaa ihastua ketään. No se helpottaa oma elämää kun ei tarvii huolestua.
- olen ollut
ihastuneena erääseen naiseen pari vuotta, mutta en milloinkaan uskalla sitä kertoa hänelle...voi tätä tuskaa...
- se tuo vain
olen ollut kirjoitti:
ihastuneena erääseen naiseen pari vuotta, mutta en milloinkaan uskalla sitä kertoa hänelle...voi tätä tuskaa...
tuska. hei puhutelleen TUSKASTA, nin tiedätkö ketään milloin liput TUSKA festariin tulee myyntiin?
- an other woman
Sanon tän salaa:
Erään miehen pehmeä katse saa sukat pyörimään jalassa....;)- Mies....
Salaisesti. Kerro toki enemmän.
- an other woman
Mies.... kirjoitti:
Salaisesti. Kerro toki enemmän.
Odotan vain lisää niitä katseita ja häkellyn.
- katseita olisi...
an other woman kirjoitti:
Odotan vain lisää niitä katseita ja häkellyn.
Seuraavan kerran mahdollista esittää ja missä?
- sitten vaihdaa
sukat. Mutta muista että lämyttää ne kunnolla kun on riisunut ne ettei ne juokse karkuun. ;)
- an other woman
katseita olisi... kirjoitti:
Seuraavan kerran mahdollista esittää ja missä?
Miksi sua rupes kiinnostamaan mun sukan pyöritykset?:)
- kiva tietää...
Miksi sua rupes kiinnostamaan mun sukan pyöritykset?:)
Jos vaikka itse jonkun sukkia pyörittäisin, kun katseita kuitenkin jakelen ,)
- an other woman
kiva tietää... kirjoitti:
Jos vaikka itse jonkun sukkia pyörittäisin, kun katseita kuitenkin jakelen ,)
katseiden jakelua ei tapahdu kovin monelle hänen taholtaan.Tulisin mustasukkaiseksi.Taas ne "sukat"...:)
- kuitenkaan
katseiden jakelua ei tapahdu kovin monelle hänen taholtaan.Tulisin mustasukkaiseksi.Taas ne "sukat"...:)
kehtaan pyytää häntä sukkia esittelemään kun katson tai kyykistyä niin että näen ne ,)
- an other woman
kuitenkaan kirjoitti:
kehtaan pyytää häntä sukkia esittelemään kun katson tai kyykistyä niin että näen ne ,)
sukat pyörii vieläkin enemmän sen jälkeen:)Jos noin tuhmia pyytelis....
- hihihihihihihihi
sukat pyörii vieläkin enemmän sen jälkeen:)Jos noin tuhmia pyytelis....
voin kuvitella miten ne pyörii. hahahaha. Oi mulla on tylsä elämä kun nauraa näin pienestä sanontaa. :D
- koska olenhan...
Kuitenkin töissä. Vaihtelu lienee johtuu järjen käytön määrästä....
- suwwwwwwwwbc
että töissä?Mun mielestä se ei niin sanonut.
- hän on (n)
kun näen hänet, mutta minä en ole samassa oaikassa töissä.
Jos tämä yhtään selvensi asiaa.
Ihastukseni oleilee täällä itäosassa suomea. - hän on (n)
kun näen hänet, mutta minä en ole samassa paikassa töissä.
Jos tämä yhtään selvensi asiaa.
Ihastukseni oleilee täällä itäosassa suomea.
- EräsMiesVain
Olen kiinnostunut sinusta aidosti. Tuoksut hyvälle, näytät todella kauniilta ja olet ihana luonteeltasi. Voisi kuvailla lyhyesti täydellinen nainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1945741Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1412758- 442267
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2381971- 931969
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2291345- 751289
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää111247Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j41187Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa2791165