Nyt en

kyllä (n)

ymmärrä sinua. Välillä vaikutat niin etäiseltä ja välinpitämättömältä. Tänään taas katselit minua kuin olisit kiinnostunut...
Mitäpä mietit katsellessasi???

33

2462

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rohkeus (m)

      sitä kertomaan...

      • sen

        voi kertoa huoletta nimettömänä.. kukaan ei saa tietää.. me osataan pitää salaisuus. ;D


      • yrittäisit(n)

        viestittää sen jollain muulla tavalla, hymyilisit vaikka seuraavalla kerralla, niin tietäisin että olet kiinnostunut.


      • ääääähhh
        yrittäisit(n) kirjoitti:

        viestittää sen jollain muulla tavalla, hymyilisit vaikka seuraavalla kerralla, niin tietäisin että olet kiinnostunut.

        mihinkään riitä,jonkin aikaa kyllä.


      • on (n)
        ääääähhh kirjoitti:

        mihinkään riitä,jonkin aikaa kyllä.

        yleensä niin vakava että jos edes muutaman kerran hymyilisi minulle niin voisin itse ehkä tehdä jotain...


      • öööökedivjvj
        on (n) kirjoitti:

        yleensä niin vakava että jos edes muutaman kerran hymyilisi minulle niin voisin itse ehkä tehdä jotain...

        se ongelma,ettei tiedä niiden hymyjen syitä,jos ei sano ja joskus voi tulkita väärin.


      • kaikki voit tulkita
        öööökedivjvj kirjoitti:

        se ongelma,ettei tiedä niiden hymyjen syitä,jos ei sano ja joskus voi tulkita väärin.

        esim. laki, ja siksi löytyy "ammatti tulkkajat" :)


      • iiiiiiiiiiiiiiiiiiiik
        kaikki voit tulkita kirjoitti:

        esim. laki, ja siksi löytyy "ammatti tulkkajat" :)

        paljonkin näillä ammattitulkkaajillas?Kerros lisää..


      • kiltti poika
        iiiiiiiiiiiiiiiiiiiik kirjoitti:

        paljonkin näillä ammattitulkkaajillas?Kerros lisää..

        mutta olen kuullut vähän vaan että kun isot ihmiset syyttää toisiaan , sitten yks osapuoli on sellainen kuin "liar" ja syytetty osapuoli on lawyer :)


      • iiiiiiiiiiiiiik
        kiltti poika kirjoitti:

        mutta olen kuullut vähän vaan että kun isot ihmiset syyttää toisiaan , sitten yks osapuoli on sellainen kuin "liar" ja syytetty osapuoli on lawyer :)

        liittyy hymyilyyn ja sen tulkitsemiseen?
        Tahdon nyt,että selität.Ei täs mistään oikeudenistunnosta ollut kyse.....


      • haluisit tietää
        iiiiiiiiiiiiiik kirjoitti:

        liittyy hymyilyyn ja sen tulkitsemiseen?
        Tahdon nyt,että selität.Ei täs mistään oikeudenistunnosta ollut kyse.....

        no mää tulkitsi vähän väärin.ei oli vain kysymys tulkitseminen. ei mtään hymyjä. No tietysti jos katselet Jim Carreyn LIAR LIAR ehkä hymy mahtuu mukaan. :)


      • on (n) kirjoitti:

        yleensä niin vakava että jos edes muutaman kerran hymyilisi minulle niin voisin itse ehkä tehdä jotain...

        ei se hymy vaan irtoo aina kun ihastuksen kohde on näkösällä... joskus ihastuksen läsnäolo saa vaan entistä vakavammaksi.


      • Mistäköhän
        on (n) kirjoitti:

        yleensä niin vakava että jos edes muutaman kerran hymyilisi minulle niin voisin itse ehkä tehdä jotain...

        "hän" on kotoisin, jotain pientä vinkkiä kaipailisin?


      • pieni
        Mistäköhän kirjoitti:

        "hän" on kotoisin, jotain pientä vinkkiä kaipailisin?

        vinkki.
        Jos katsotaan Helsingistä Ivaloon päin niin hän asuu oikealla puolella maatamme.


    • ihastuminen

      En ikinä voi tietää mitä ihastuskohde tuntee. Onneks minä enää ei osaa ihastua ketään. No se helpottaa oma elämää kun ei tarvii huolestua.

      • olen ollut

        ihastuneena erääseen naiseen pari vuotta, mutta en milloinkaan uskalla sitä kertoa hänelle...voi tätä tuskaa...


      • se tuo vain
        olen ollut kirjoitti:

        ihastuneena erääseen naiseen pari vuotta, mutta en milloinkaan uskalla sitä kertoa hänelle...voi tätä tuskaa...

        tuska. hei puhutelleen TUSKASTA, nin tiedätkö ketään milloin liput TUSKA festariin tulee myyntiin?


    • an other woman

      Sanon tän salaa:
      Erään miehen pehmeä katse saa sukat pyörimään jalassa....;)

      • Mies....

        Salaisesti. Kerro toki enemmän.


      • an other woman
        Mies.... kirjoitti:

        Salaisesti. Kerro toki enemmän.

        Odotan vain lisää niitä katseita ja häkellyn.


      • katseita olisi...
        an other woman kirjoitti:

        Odotan vain lisää niitä katseita ja häkellyn.

        Seuraavan kerran mahdollista esittää ja missä?


      • sitten vaihdaa

        sukat. Mutta muista että lämyttää ne kunnolla kun on riisunut ne ettei ne juokse karkuun. ;)


      • an other woman
        katseita olisi... kirjoitti:

        Seuraavan kerran mahdollista esittää ja missä?

        Miksi sua rupes kiinnostamaan mun sukan pyöritykset?:)


      • kiva tietää...
        an other woman kirjoitti:

        Miksi sua rupes kiinnostamaan mun sukan pyöritykset?:)

        Jos vaikka itse jonkun sukkia pyörittäisin, kun katseita kuitenkin jakelen ,)


      • an other woman
        kiva tietää... kirjoitti:

        Jos vaikka itse jonkun sukkia pyörittäisin, kun katseita kuitenkin jakelen ,)

        katseiden jakelua ei tapahdu kovin monelle hänen taholtaan.Tulisin mustasukkaiseksi.Taas ne "sukat"...:)


      • kuitenkaan
        an other woman kirjoitti:

        katseiden jakelua ei tapahdu kovin monelle hänen taholtaan.Tulisin mustasukkaiseksi.Taas ne "sukat"...:)

        kehtaan pyytää häntä sukkia esittelemään kun katson tai kyykistyä niin että näen ne ,)


      • an other woman
        kuitenkaan kirjoitti:

        kehtaan pyytää häntä sukkia esittelemään kun katson tai kyykistyä niin että näen ne ,)

        sukat pyörii vieläkin enemmän sen jälkeen:)Jos noin tuhmia pyytelis....


      • hihihihihihihihi
        an other woman kirjoitti:

        sukat pyörii vieläkin enemmän sen jälkeen:)Jos noin tuhmia pyytelis....

        voin kuvitella miten ne pyörii. hahahaha. Oi mulla on tylsä elämä kun nauraa näin pienestä sanontaa. :D


    • koska olenhan...

      Kuitenkin töissä. Vaihtelu lienee johtuu järjen käytön määrästä....

      • suwwwwwwwwbc

        että töissä?Mun mielestä se ei niin sanonut.


      • hän on (n)

        kun näen hänet, mutta minä en ole samassa oaikassa töissä.
        Jos tämä yhtään selvensi asiaa.
        Ihastukseni oleilee täällä itäosassa suomea.


      • hän on (n)

        kun näen hänet, mutta minä en ole samassa paikassa töissä.
        Jos tämä yhtään selvensi asiaa.
        Ihastukseni oleilee täällä itäosassa suomea.


    • EräsMiesVain

      Olen kiinnostunut sinusta aidosti. Tuoksut hyvälle, näytät todella kauniilta ja olet ihana luonteeltasi. Voisi kuvailla lyhyesti täydellinen nainen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      77
      2261
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      135
      1455
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      150
      1156
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      993
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      371
      919
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe