mistä marimekon kakkoslaatua?!

Nimetön

Eli mistä olisi mahdollista ostaa tätä kyseistä huonompaa ja samalla halvempaa laatua ja nimenomaan marimekon kankaista?? onko missään mitään tälle laadulle "omistautuneita" kauppoja? itse marimekon kaupoissa kakkoslaatua harvoin näkee..

8

6382

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • marifani

Helsingin Herttoniemessä on Marimekon tehtaanmyymälä, siellä ainakin on virhepainamia.

• Nimetön

asun itse kehälolmosen ulkopuolella, eli onkohan paikasta mahdollisuus tilata postitse? onko olemassa joitain kotisivuja,,,?

• Siellä

Joo, hertsikassa on. Kankaissa b-laatua. Jotain "värivirheitä" on, itse en ole huomannut mitään eroa. halvempia selvästi. Stokkalla oli unikko 23E/m ja siellä 15e/m

• aurinkoinen

Kantsii kattoo netistä, tms. tai vaikka jostain myymälästä missä kaikkialla on Marimekon tehtaanmyymälöitä (niitä nimittäin on muuallakin kun hesassa...esim. Kiteellä!!) ja kysellä niistä. Ainakin meillä on usein just kaikenlaista kakkoslaatua huomattavastikkin halvemmalla!

• marifani

Niin, Marimekolla on tehdas Herttoniemessä Helsingissä (kangaspaino) ja netin mukaan myös Sulkavalla ja Kiteellä on tehtaanmyymälät. Ilmeisesti on myös tehdas. Lisäksi on netin mukaan "tehdasmyymälöitä" seuraavilla paikkakunnilla: Humppila, Kyyjärvi, Rovaniemellä Napapiirillä ja Virroilla. En oikein tiedä mikä on tehtaanmyymälän ja tehdasmyymälän ero.
        Herttoniemen kankaaista olen ostanut mm. Unikkoa, jossa oleva musta väri oli "harvaa" eli valkoinen kuulsi läpi, mikä ei minua häirinnyt. Tuolloin ainakin kaikissa painovirhekankaissa oli lappu, jossa kerrottiin, mikä virhe kankaassa oli.

• tinde

Olimme jouluna Dubaissa, siellä Marimekon feikit maksoi 2 euroa metri, niin aivan tosi juttu. Ainoa mikä puuttui oli Marimekon nimi.

• Suklaamousse

Onko niissä tehtaanmyymälöissä muutakin kuin kankaita?Niinku esim. laukkuja.

• Anonyymi

Kuule, ihan kun ostat mistä vaan perusliikkeestä niin saat huonoa laatua. On nimittäin laatu laskenut kuin lehmän häntä. Keinonahkaisia laukkujakin myydään satasien hintaan "aitona nahkana" ja saumat repeilee parin kk käytön jälkeen. Älä maksa merkistä, tue mieluummin vähemmän tunnetumpaa ja aidosti suomalaista käsityöläistä joka parhaimmillaan tekee sinulle omannäköisen ja uniikin laukun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6040
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4137
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3362
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2996
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      255
      2083
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1846
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1805
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe