mistä marimekon kakkoslaatua?!

Nimetön

Eli mistä olisi mahdollista ostaa tätä kyseistä huonompaa ja samalla halvempaa laatua ja nimenomaan marimekon kankaista?? onko missään mitään tälle laadulle "omistautuneita" kauppoja? itse marimekon kaupoissa kakkoslaatua harvoin näkee..

8

6958

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • marifani

Helsingin Herttoniemessä on Marimekon tehtaanmyymälä, siellä ainakin on virhepainamia.

• Nimetön

asun itse kehälolmosen ulkopuolella, eli onkohan paikasta mahdollisuus tilata postitse? onko olemassa joitain kotisivuja,,,?

• Siellä

Joo, hertsikassa on. Kankaissa b-laatua. Jotain "värivirheitä" on, itse en ole huomannut mitään eroa. halvempia selvästi. Stokkalla oli unikko 23E/m ja siellä 15e/m

• aurinkoinen

Kantsii kattoo netistä, tms. tai vaikka jostain myymälästä missä kaikkialla on Marimekon tehtaanmyymälöitä (niitä nimittäin on muuallakin kun hesassa...esim. Kiteellä!!) ja kysellä niistä. Ainakin meillä on usein just kaikenlaista kakkoslaatua huomattavastikkin halvemmalla!

• marifani

Niin, Marimekolla on tehdas Herttoniemessä Helsingissä (kangaspaino) ja netin mukaan myös Sulkavalla ja Kiteellä on tehtaanmyymälät. Ilmeisesti on myös tehdas. Lisäksi on netin mukaan "tehdasmyymälöitä" seuraavilla paikkakunnilla: Humppila, Kyyjärvi, Rovaniemellä Napapiirillä ja Virroilla. En oikein tiedä mikä on tehtaanmyymälän ja tehdasmyymälän ero.
        Herttoniemen kankaaista olen ostanut mm. Unikkoa, jossa oleva musta väri oli "harvaa" eli valkoinen kuulsi läpi, mikä ei minua häirinnyt. Tuolloin ainakin kaikissa painovirhekankaissa oli lappu, jossa kerrottiin, mikä virhe kankaassa oli.

• tinde

Olimme jouluna Dubaissa, siellä Marimekon feikit maksoi 2 euroa metri, niin aivan tosi juttu. Ainoa mikä puuttui oli Marimekon nimi.

• Suklaamousse

Onko niissä tehtaanmyymälöissä muutakin kuin kankaita?Niinku esim. laukkuja.

• Anonyymi

Kuule, ihan kun ostat mistä vaan perusliikkeestä niin saat huonoa laatua. On nimittäin laatu laskenut kuin lehmän häntä. Keinonahkaisia laukkujakin myydään satasien hintaan "aitona nahkana" ja saumat repeilee parin kk käytön jälkeen. Älä maksa merkistä, tue mieluummin vähemmän tunnetumpaa ja aidosti suomalaista käsityöläistä joka parhaimmillaan tekee sinulle omannäköisen ja uniikin laukun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      2957
    2. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      60
      2859
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      42
      2333
    4. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      27
      1805
    5. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      25
      1689
    6. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      71
      1589
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1566
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      77
      1235
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      36
      1226
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      79