Eli mistä olisi mahdollista ostaa tätä kyseistä huonompaa ja samalla halvempaa laatua ja nimenomaan marimekon kankaista?? onko missään mitään tälle laadulle "omistautuneita" kauppoja? itse marimekon kaupoissa kakkoslaatua harvoin näkee..
Vastaukset 8
- marifani
Helsingin Herttoniemessä on Marimekon tehtaanmyymälä, siellä ainakin on virhepainamia.
- Nimetön
asun itse kehälolmosen ulkopuolella, eli onkohan paikasta mahdollisuus tilata postitse? onko olemassa joitain kotisivuja,,,?
- Siellä
Joo, hertsikassa on. Kankaissa b-laatua. Jotain "värivirheitä" on, itse en ole huomannut mitään eroa. halvempia selvästi. Stokkalla oli unikko 23E/m ja siellä 15e/m
- aurinkoinen
Kantsii kattoo netistä, tms. tai vaikka jostain myymälästä missä kaikkialla on Marimekon tehtaanmyymälöitä (niitä nimittäin on muuallakin kun hesassa...esim. Kiteellä!!) ja kysellä niistä. Ainakin meillä on usein just kaikenlaista kakkoslaatua huomattavastikkin halvemmalla!
- marifani
Niin, Marimekolla on tehdas Herttoniemessä Helsingissä (kangaspaino) ja netin mukaan myös Sulkavalla ja Kiteellä on tehtaanmyymälät. Ilmeisesti on myös tehdas. Lisäksi on netin mukaan "tehdasmyymälöitä" seuraavilla paikkakunnilla: Humppila, Kyyjärvi, Rovaniemellä Napapiirillä ja Virroilla. En oikein tiedä mikä on tehtaanmyymälän ja tehdasmyymälän ero.
Herttoniemen kankaaista olen ostanut mm. Unikkoa, jossa oleva musta väri oli "harvaa" eli valkoinen kuulsi läpi, mikä ei minua häirinnyt. Tuolloin ainakin kaikissa painovirhekankaissa oli lappu, jossa kerrottiin, mikä virhe kankaassa oli.
- tinde
Olimme jouluna Dubaissa, siellä Marimekon feikit maksoi 2 euroa metri, niin aivan tosi juttu. Ainoa mikä puuttui oli Marimekon nimi.
- Suklaamousse
Onko niissä tehtaanmyymälöissä muutakin kuin kankaita?Niinku esim. laukkuja.
- Anonyymi
Kuule, ihan kun ostat mistä vaan perusliikkeestä niin saat huonoa laatua. On nimittäin laatu laskenut kuin lehmän häntä. Keinonahkaisia laukkujakin myydään satasien hintaan "aitona nahkana" ja saumat repeilee parin kk käytön jälkeen. Älä maksa merkistä, tue mieluummin vähemmän tunnetumpaa ja aidosti suomalaista käsityöläistä joka parhaimmillaan tekee sinulle omannäköisen ja uniikin laukun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192619On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 71547
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398