Eli mistä olisi mahdollista ostaa tätä kyseistä huonompaa ja samalla halvempaa laatua ja nimenomaan marimekon kankaista?? onko missään mitään tälle laadulle "omistautuneita" kauppoja? itse marimekon kaupoissa kakkoslaatua harvoin näkee..
mistä marimekon kakkoslaatua?!
8
6739
Vastaukset
- marifani
Helsingin Herttoniemessä on Marimekon tehtaanmyymälä, siellä ainakin on virhepainamia.
- Nimetön
asun itse kehälolmosen ulkopuolella, eli onkohan paikasta mahdollisuus tilata postitse? onko olemassa joitain kotisivuja,,,?
- Siellä
Joo, hertsikassa on. Kankaissa b-laatua. Jotain "värivirheitä" on, itse en ole huomannut mitään eroa. halvempia selvästi. Stokkalla oli unikko 23E/m ja siellä 15e/m
- aurinkoinen
Kantsii kattoo netistä, tms. tai vaikka jostain myymälästä missä kaikkialla on Marimekon tehtaanmyymälöitä (niitä nimittäin on muuallakin kun hesassa...esim. Kiteellä!!) ja kysellä niistä. Ainakin meillä on usein just kaikenlaista kakkoslaatua huomattavastikkin halvemmalla!
- marifani
Niin, Marimekolla on tehdas Herttoniemessä Helsingissä (kangaspaino) ja netin mukaan myös Sulkavalla ja Kiteellä on tehtaanmyymälät. Ilmeisesti on myös tehdas. Lisäksi on netin mukaan "tehdasmyymälöitä" seuraavilla paikkakunnilla: Humppila, Kyyjärvi, Rovaniemellä Napapiirillä ja Virroilla. En oikein tiedä mikä on tehtaanmyymälän ja tehdasmyymälän ero.
Herttoniemen kankaaista olen ostanut mm. Unikkoa, jossa oleva musta väri oli "harvaa" eli valkoinen kuulsi läpi, mikä ei minua häirinnyt. Tuolloin ainakin kaikissa painovirhekankaissa oli lappu, jossa kerrottiin, mikä virhe kankaassa oli.
- tinde
Olimme jouluna Dubaissa, siellä Marimekon feikit maksoi 2 euroa metri, niin aivan tosi juttu. Ainoa mikä puuttui oli Marimekon nimi.
- Suklaamousse
Onko niissä tehtaanmyymälöissä muutakin kuin kankaita?Niinku esim. laukkuja.
- Anonyymi
Kuule, ihan kun ostat mistä vaan perusliikkeestä niin saat huonoa laatua. On nimittäin laatu laskenut kuin lehmän häntä. Keinonahkaisia laukkujakin myydään satasien hintaan "aitona nahkana" ja saumat repeilee parin kk käytön jälkeen. Älä maksa merkistä, tue mieluummin vähemmän tunnetumpaa ja aidosti suomalaista käsityöläistä joka parhaimmillaan tekee sinulle omannäköisen ja uniikin laukun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod202313Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2361739Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3071267- 65959
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai53925- 39834
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.53825J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e35747Valitse, kenen kanssa seurustelet
Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan273683Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh34666