mistä marimekon kakkoslaatua?!

Nimetön

Eli mistä olisi mahdollista ostaa tätä kyseistä huonompaa ja samalla halvempaa laatua ja nimenomaan marimekon kankaista?? onko missään mitään tälle laadulle "omistautuneita" kauppoja? itse marimekon kaupoissa kakkoslaatua harvoin näkee..

8

7699

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • marifani

Helsingin Herttoniemessä on Marimekon tehtaanmyymälä, siellä ainakin on virhepainamia.

• Nimetön

asun itse kehälolmosen ulkopuolella, eli onkohan paikasta mahdollisuus tilata postitse? onko olemassa joitain kotisivuja,,,?

• Siellä

Joo, hertsikassa on. Kankaissa b-laatua. Jotain "värivirheitä" on, itse en ole huomannut mitään eroa. halvempia selvästi. Stokkalla oli unikko 23E/m ja siellä 15e/m

• aurinkoinen

Kantsii kattoo netistä, tms. tai vaikka jostain myymälästä missä kaikkialla on Marimekon tehtaanmyymälöitä (niitä nimittäin on muuallakin kun hesassa...esim. Kiteellä!!) ja kysellä niistä. Ainakin meillä on usein just kaikenlaista kakkoslaatua huomattavastikkin halvemmalla!

• marifani

Niin, Marimekolla on tehdas Herttoniemessä Helsingissä (kangaspaino) ja netin mukaan myös Sulkavalla ja Kiteellä on tehtaanmyymälät. Ilmeisesti on myös tehdas. Lisäksi on netin mukaan "tehdasmyymälöitä" seuraavilla paikkakunnilla: Humppila, Kyyjärvi, Rovaniemellä Napapiirillä ja Virroilla. En oikein tiedä mikä on tehtaanmyymälän ja tehdasmyymälän ero.
        Herttoniemen kankaaista olen ostanut mm. Unikkoa, jossa oleva musta väri oli "harvaa" eli valkoinen kuulsi läpi, mikä ei minua häirinnyt. Tuolloin ainakin kaikissa painovirhekankaissa oli lappu, jossa kerrottiin, mikä virhe kankaassa oli.

• tinde

Olimme jouluna Dubaissa, siellä Marimekon feikit maksoi 2 euroa metri, niin aivan tosi juttu. Ainoa mikä puuttui oli Marimekon nimi.

• Suklaamousse

Onko niissä tehtaanmyymälöissä muutakin kuin kankaita?Niinku esim. laukkuja.

• Anonyymi

Kuule, ihan kun ostat mistä vaan perusliikkeestä niin saat huonoa laatua. On nimittäin laatu laskenut kuin lehmän häntä. Keinonahkaisia laukkujakin myydään satasien hintaan "aitona nahkana" ja saumat repeilee parin kk käytön jälkeen. Älä maksa merkistä, tue mieluummin vähemmän tunnetumpaa ja aidosti suomalaista käsityöläistä joka parhaimmillaan tekee sinulle omannäköisen ja uniikin laukun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      74
      1670
    2. Naantalin kylpylän ampujat

Oli somppumatuja. Nyt mennään. Suomi on ruotsi.
      Maailman menoa
      23
      1172
    3. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      32
      1073
    4. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      134
      906
    5. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      189
      826
    6. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      64
      694
    7. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      619
    8. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      79
      598
    9. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      49
      561
    10. 71
      547
    11. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      32
      518
    12. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      507
    13. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      485
    14. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      457
    15. Kai sä mies ymmärrät..

..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast
      Ikävä
      28
      432
    16. 34
      424
    17. En tiedä mitä sanoa

Siksi en vastannut😔
      Ikävä
      33
      423
    18. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
      Ikävä
      40
      417
    19. Kiinni jäit

Ei olisi uskonut sinusta
      Ikävä
      16
      409
    20. Päivän galluppi

Minkälainen ehkäisy sinkkupalstalaisilla käytössä?
      Sinkut
      82
      398
    Aihe