mita palkkaa saa kuukaudessa 30tunnin ja 37.5 tunnin myyja/kk? Peruspalkka ja kaikkine lisineen.
On kokemusta myyjan tyosta yli 10 vuotta.
vastatkaa myyjat omista kokemuksistanne (vaateala Helsingin alueella.)
30t/vko palkka tarkalleen ?
8
9216
Vastaukset
- Myyjä
Teen 30 tuntia viikossa ja kuukaudessa käteen jää 900-1000 €uroa, lisineen, kokemusta on vajaa vuosi
- PAM
No, etkö tiedä, jos sulla on kokemusta noinkin paljon?
Katso kaupanalan tes:stä. - Christina
No enpa tieda, koska en asu Suomessa,
mutta sinne tulossa siksi kysyinkin pikku
vinkkeja.Kiitos kuitenkin... - Xidum
www.pam.fi selviää senttimääräiset luvut.
Palkka riippuu mm. siitä kuinka paljon teet ilta- ja vkl-töitä. Peruspalkka kokeneelle noin 11 €. Iltalisä 18 jälkeen 4 €/h, la-lisä 5,3 €/h, sunnuntaina 22 €/h. Jos et tee ollenkaan iltatöitä, niin 160 h x 11 €/h = 1760 €
"Kaikkine lisineen" voi vaihdella tosi paljon, riippuu työnantajasta. Jos olet hyvä kielissä, voit saada esim. 15% liksaan.- Chris
Kiitos,siinapa selva vastaus, toivottavasti
pitaa paikkaansa.halusinkin esimerkkeja
enka mitaan taulukoita....pam-pam ja tes-tes... - lkkl
9€ on peruspalkka kuin 11€.
- -myyjä-
Itse työskentelin Suomen suurimmassa tavaratalossa, joka maksaa TES:n mukaista myyjän palkkaa kielilisät kannustetta myynnin mukaan pieni pesulisä(työvaatteet pestään itse)
Eli Helsingin alueella 10v työskennellyt tavallinen myyjä tienaa seuraavasti:
tuntipalkka 9,94e
kielilisä 5%/kieli/tunti (0,50c/kieli/tunti paitsi erinomainen Ruotsi 7%)
Iltalisä reilu 4 euroa/tunti 18.00 jälkeen
La-lisä reilu 5 euroa/tunti 13.00 jälkeen
sunnuntaisin 100% eli tuplapalkka
pesulisä 10c/tunti
mahdollinen kannuste myynnin mukaan
Jos teet 37,5h tunti eli olet kk-palkkalainen ja sinulla on 2 kielilisää englanti/ruotsi
tienaat kuukaudessa 1766e ilta/la/su-lisät kannuste eli kuukausiansiosi on n. 1900-2200 euroa kuukaudessa riippuen minkälaisia työvuoroja teet (aamu/ilta/la/su)
30h/viikossa tekevänä tienaat n. 1500-1700 euroa
lisineen.- Chris
!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881341Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53712
- 33692
- 60689
- 47670