Omat 2 ufo havaintoa todistaa sen että ne ei ollu mitään lentokoneita tai vastaavia meteoriitteja.
Ufo haivaintoni todistavat itselleni että
-Avaruusolennot ovat oikeita eikä satua tai tv-sarjojen kauhuolentoja-
Ensin kun näin kaikkia ufo juttuja tv:ssä ja muualla niin minulle kerrottiin ( kuulla tai jotain) jokapaikassa missä tahansa olin, kaupungilla ja siellä, ei kuulostanut yhtään siltä
että he puhuisivat Avaruusolentojen aitoudesta, he puhuivat vaan että. Joo muistakko sen yhe ufo ohjelman, voi vitsi mitä soopaa koko juttu, ketkä uskoo tollasii ihmeolentoihi, Friikit kai, kai ne jotai seko ihmisii o ku luulee olleensa jossaki aluksessa ja kaapattuna tai muuten menny mukaan, kai ne niitä Star Trek nörttejä on jokka luulee et elämää o muaallaki, Voi vitsi niit, ei juma.
Olen kuullut monessa paikassa samaa ja olen ajatellut sitäkin ettei niitä ole ollut olemassa koska minulle puhuttiin liikaa uskonnosta (Syy: ihmiset puhuvat liikaa, ja ihmiset ovat sellaisia etteivät he kerro aina meille totuutta) joka sitten vei minut pois Ufoista ja avaruusolennoista.
Yhtenä päivänä rupesin tutkimaan aihetta ja löysin tietoja, tiesin että tämä se on mitä olen etsinyt, tämä on se ajatus mihin kaikki perustuu.
Jos te tahdotte uskoa korkealaatuisiin olentoihin.
Jatkakaa uskoanne koska emme ole yksin, ne vain näkyvät niille jotka uskovat ja tietävät niiden olemassaolon, ne ei näyttäydy ainakaan vielä niille jotka haukkuu ja aliarvioi niiden teknologiaa ja elämän kehittymistä.
Eka ufo havainto ei ollut kummoinen kun sellainen hienon väriset valot lentelivät yöllä pilvisenä päivänä miten sattuu.
Toine ufo haivainto rupes pelottaa vähä ja ahistaa ku eka tuli 4-5 nopeeta valohommelii navetan taa ja sit yhtäkkii ilmesty sellane mötikkä siihe navetan katon korkeudelle joka laskeutui tai lensi yli pellon, en oo varma mitä se aiko mut ei se mikää meteoriitti ollu tai satelliitin palane, ja kun tein ensi teoriat mikä se voisi olla niin, teoriaksi tuli se ettei se ollut meteoriittikaan koska ei ne voi tulla yhtäkkiä vain noin tyhjästä ja hidastaa vauhtii, eli mitä v***a tää meinaa.
Tähän Loppuun Tällänen Kiva Hommeli Mikä Valaisii Ajatuksianne:
Mitä merenpohjassa on.
Missä olosuhteissa jotkin otukset elävät.
Kyllähän meidänkin maapallolta löytyy vähän erikoisia eläimiä jotka ruiskuttavat vaikkapa yli 400 asteen vettä jonkun ötökän päälle.
Tai uivat yli 100 asteisen höyryn seassa.
Tai elävät sellaisissa olosuhteissa missä ihmiset ei elä.
Soopaa vai, Valetta vai.
Nope, this is real and you can only keep it truth.
Tänne kaikki Catcherit kirjoittelemaa.
Ota kiinni kala käsin niin voit saada elämän järvenpohjassa.
Valaistaanpas taas meidän Näsäviisaita uudelleen
^^ heh.
Life is out the space other worlds
14
1110
Vastaukset
Eräässä kirjassa missä on monia elämänviisauksia, on sanottu eräs ajatus (mukailtu) näin:
Vaikka minä näkisin, kuulisin, mutta en ymmärtäisi asiaa, - niin nämä asiat ovat minulle suoraa hulluutta.
Näin on monelle käynyt viellä, ei ymmärä mitä ympärillämme tapahtuu monille ihmisille ympäri maapallon.
Monille ihmisille tuo tiede on noussut korkeimmalle jalustalle, syrjäyttänyt nykyihmisen ajatusmaailmassa jopa perinteisen uskonnon täysin...tullut jopa dokmi omalle elämälleen.
Monet valitettavasti ajattelevat nykyisetä tieteestä että se on niiden nykyisten käsitysten ja päätelmien lopullinen käsitys maailman fysiikan lakien oikellisuudesta. Vaikka asiat "elävät" koko ajan asioita tutkitaan ja kyseenalaistetaan hyvin monilta käsityksiltä. Tiede ei koskaan esitä sitä lopullista "totuutta" tai "oikeellisuutta" esitetyistä väittämistä. Eräät jopa tiettyjen perinteisten asioiden kannattajat vain haluavat niin vain olevan. Kaikki jotka esittävät muutoksia ajatuksiin ja käsityksiin leimataan toisinajatteleviksi "kerttiläisiksi" ts. ei vakavakisi otettaviksi henkilöiksi. On helpompi pysytellä näissä tutuissa ympyröissä, kuin etsiä uusia polkuja tieteen rintamalla...
On henkilöitä jotka luulevat tietävänsä kaiken oleellisen, mutta kun ikää ja asioiden paljous lisääntyy - huomaa oman tietämättömyytensä monessa asiassa.
Elämä on todella köyhää jos se perustuu siihen mitä laboratoriossa voidaan vain "todistaa"...- joskus luulin
luulevani tai tietäväni, että ei ole mitään muuta kuin me. Vain ja ainoastaan täällä suuressa avaruudessa tallaamassa. Synnytty vahingon kautta jatkamaan elämän kiertokulkua.
Mutta todellakin on käynyt niin, että silmät ovat avautuneet. Ei pelkästään ne silmät, joilla katsomme. Vaan sielun silmät, jolle olen itsekin joskus nauranut ja huuhaana pitänyt.
Ei se näkökyky tule toisten puheista eikä oppikirjoista. Jos ei ihminen ole valmis näkemään, niin toisten puheilla ei ole mitään hyötyä.
Se on vähän kuin tupakanpoltto. Jos et ole valmis itse lopettamaan, niin et lopeta, vaikka kuinka sinua valistetaan ja pelotellaan.
Minulle on avautunut paljon asioita vain sillä, että olen itse ollut valmis ne näkemään.
Näkemään ja ihmettelemään.
Tätä kaikkea ei pyöritäkään vahinko.
Suuret voimat(toisille näkymättömät, toisille näkyvät)pyörittävät maailmankaikkeutta koko ajan ympärillämme.
Ei mikään vahinko eikä sattuma.
Pala palalta alkaa valjeta kaiken tarkoitus.
Askel askeleelta menemme eteenpäin.
Ei ole mitään suoraa tietä näiden asioiden näkemiseen.
Ja oikeastaan ei ole kohta tarvetta todistaakaan kenellekään mitään. - hobb
"Monet valitettavasti ajattelevat nykyisetä tieteestä että se on niiden nykyisten käsitysten ja päätelmien lopullinen käsitys maailman fysiikan lakien oikellisuudesta. Vaikka asiat "elävät" koko ajan asioita tutkitaan ja kyseenalaistetaan hyvin monilta käsityksiltä. "Tiede ei koskaan esitä sitä lopullista "totuutta" tai "oikeellisuutta" esitetyistä väittämistä. Eräät jopa tiettyjen perinteisten asioiden kannattajat vain haluavat niin vain olevan. Kaikki jotka esittävät muutoksia ajatuksiin ja käsityksiin leimataan toisinajatteleviksi "kerttiläisiksi" ts. ei vakavakisi otettaviksi henkilöiksi. On helpompi pysytellä näissä tutuissa ympyröissä, kuin etsiä uusia polkuja tieteen rintamalla..."
Hyvä esimerkki tästä on tuo alempana oleva keskustelu "olemassaolon mahdollisuudet". Lukekaa ja ihmetelkää. joskus luulin kirjoitti:
luulevani tai tietäväni, että ei ole mitään muuta kuin me. Vain ja ainoastaan täällä suuressa avaruudessa tallaamassa. Synnytty vahingon kautta jatkamaan elämän kiertokulkua.
Mutta todellakin on käynyt niin, että silmät ovat avautuneet. Ei pelkästään ne silmät, joilla katsomme. Vaan sielun silmät, jolle olen itsekin joskus nauranut ja huuhaana pitänyt.
Ei se näkökyky tule toisten puheista eikä oppikirjoista. Jos ei ihminen ole valmis näkemään, niin toisten puheilla ei ole mitään hyötyä.
Se on vähän kuin tupakanpoltto. Jos et ole valmis itse lopettamaan, niin et lopeta, vaikka kuinka sinua valistetaan ja pelotellaan.
Minulle on avautunut paljon asioita vain sillä, että olen itse ollut valmis ne näkemään.
Näkemään ja ihmettelemään.
Tätä kaikkea ei pyöritäkään vahinko.
Suuret voimat(toisille näkymättömät, toisille näkyvät)pyörittävät maailmankaikkeutta koko ajan ympärillämme.
Ei mikään vahinko eikä sattuma.
Pala palalta alkaa valjeta kaiken tarkoitus.
Askel askeleelta menemme eteenpäin.
Ei ole mitään suoraa tietä näiden asioiden näkemiseen.
Ja oikeastaan ei ole kohta tarvetta todistaakaan kenellekään mitään.Teiltä puuttuu vielä oma kirkko ja virallinen nimitys uskonlahkona, sitten voitte aloittaa saarnaamisen ja kaikki on täydellistä :)
Ei se tiede ole uskonto, haloo. Tuo jos jokin on.- epis
Owashi kirjoitti:
Teiltä puuttuu vielä oma kirkko ja virallinen nimitys uskonlahkona, sitten voitte aloittaa saarnaamisen ja kaikki on täydellistä :)
Ei se tiede ole uskonto, haloo. Tuo jos jokin on.puuttuu täysin elämänkokemus. Luulet tietäväsi kaiken ja sen perusteella esitä aivan absoluuttisia ratkaisija. Lähinnä nuo on noita omia käsityksiä, joita omassa pikku aivoissasi on syntynyt.
Sinulle tämä nykyinen tiede on syrjäyttänyt kaiken muun järjellisen ajattelun tyystin. Sinä vetoat aina johonkin nykyiseen tieteen käsitykseen ja pidät sitä lopullisena käsityksenä asiasta. Ota huomioon että mm.suhteellisuusteoria ei ole aukoton, monet fyysikot ja tiedemiehet esittävät jo eriäviä käsityksiä siitä. Kvanttiteoria on vasta tutkimuksen alkutaipaleella, vaikka väitit että näistäkin asioista tiedetään jo kaikki ?
Ottaisit selvää etkä kirjoittaisi olemattomia käsityksiäsi.
Mielenkiintoinen käsitys siitä edelleenkin on jollain, kun aina jaksaa käyttää henkilöistä nimitystä ufouskova ? Tarkoitus on vain loukata henkilöä ja hänen käsityksiä havaituista ilmiöistä. Nimitätkö henkilöitä jotka näkevät helikopereita tai lentokoneita, heitä vastaavilla nimityksillä ? Kuten helikopteriuskovaksi tai lentokoneuskoviksi ?
Hieman loogisuutta, sitä toivoisi sinullekkin lisää. Jos et todellakaan tiedä mitä ufo tarkoitta, kerrotaan se viellä kerran: tunnistamaton lentävä kohde. Ei pitäisi olla vaikeata muistaa tätä perusasiaa.
Sinulla on aika agresiivinen kirjoitustyyli, tarkoituksesi on ilmeisesti vain ärsyttää, jotta saisit lisää vettä myllyysi. Ehkä viimeiset vuotesi ovat tälläisiä, kun sinulla ei ole muutakaan elämää. Opi elämään ja anna muillekkin oma arvo ja äläkä tuputa näitä omia käsityksiäsi liikaa. Aina tietenkin voi kertoa oman käsityksensä, mutta alkaa opettamaan se menee sitten jo yli ymmärryksen.(varsinkin kun pitää sitä absoluuttisena tietona)
- vika?
>>>Jos te tahdotte uskoa korkealaatuisiin olentoihin.
Jatkakaa uskoanne koska emme ole yksin, ne vain näkyvät niille jotka uskovat ja tietävät niiden olemassaolon
Mutta entäs kun uskon ja tiedän niiden olevan olemassa ja yö toisensa jälkeen katselen taivasta, että näyttäytyisivät minulle? miksi siis eivät näyttäydy, ei pienintäkään valon pikahdustakan eikä liiketta paitsi ne samat normaalit kuten, satelliitit, lentokoneet ja tähdenlenot ei muuta.- vain uskossa
Et usko tarpeeksi :) Tosiuskovaiselle faktojen selvittäminen on belsebuubin juonia.
- kaks eri asiaa
vain uskossa kirjoitti:
Et usko tarpeeksi :) Tosiuskovaiselle faktojen selvittäminen on belsebuubin juonia.
Mitä ne(alienit) sillä tiedolla tekee uskonko vai en ? eikö olisi parempi vain näyttäytyä sittenpähän ainakin uskon. Ja miksi ne ovat näyttäytyneet sellaisillekkin jotka eivät ole uskoneet yhtään niihin. Alkaa menee ihan uskonto asioiksi koko homma, toivovatko ne yhtä suurta uskoa niihin kuin jotkut uskovat jumalaan? Vai haluavatko ne peräti Jumalan asemaan? saada kaikkien ihmisten palvonnan ja uskomisen niihin?
- +OW
kaks eri asiaa kirjoitti:
Mitä ne(alienit) sillä tiedolla tekee uskonko vai en ? eikö olisi parempi vain näyttäytyä sittenpähän ainakin uskon. Ja miksi ne ovat näyttäytyneet sellaisillekkin jotka eivät ole uskoneet yhtään niihin. Alkaa menee ihan uskonto asioiksi koko homma, toivovatko ne yhtä suurta uskoa niihin kuin jotkut uskovat jumalaan? Vai haluavatko ne peräti Jumalan asemaan? saada kaikkien ihmisten palvonnan ja uskomisen niihin?
Oikein loistava pointti mitä itsekään en ole tullut ajatelleeksi. Kyllähän nykyiset UFO-villiintyneet ihmiset jo suorastaan palvovatkin muukalaisia.
Kuitenkin kuten toisessa keskustelussa olen lukuisat kerrat sanonut, ettei näiden ihmisten näkemys muukalaisten olemassaolosta eroa uskonnosta millään tavalla, ja eihän uskovaiset tarvitse konkreettisia todisteita jumalien olemassaolosta. Heille riittää, että paahtoleipä näyttää kristuksen kasvoilta (eräs hupaisa tapaus) tai ikivanhat tekstit johon niiden päähenkilö, Jeesus, ei ikinä kirjoittanut sanaakaan. Mainitsenpa vielä kerran senkin, että erillaisia uskontoja riittää jo vaivaksi asti ja tarpeeksi moni riitelee toistensa kanssa. Ei tarvita siis yhtä lisää, kiitos. - epis
+OW kirjoitti:
Oikein loistava pointti mitä itsekään en ole tullut ajatelleeksi. Kyllähän nykyiset UFO-villiintyneet ihmiset jo suorastaan palvovatkin muukalaisia.
Kuitenkin kuten toisessa keskustelussa olen lukuisat kerrat sanonut, ettei näiden ihmisten näkemys muukalaisten olemassaolosta eroa uskonnosta millään tavalla, ja eihän uskovaiset tarvitse konkreettisia todisteita jumalien olemassaolosta. Heille riittää, että paahtoleipä näyttää kristuksen kasvoilta (eräs hupaisa tapaus) tai ikivanhat tekstit johon niiden päähenkilö, Jeesus, ei ikinä kirjoittanut sanaakaan. Mainitsenpa vielä kerran senkin, että erillaisia uskontoja riittää jo vaivaksi asti ja tarpeeksi moni riitelee toistensa kanssa. Ei tarvita siis yhtä lisää, kiitos." Jeesus, ei ikinä kirjoittanut sanaakaan. Mainitsenpa vielä kerran senkin, että erillaisia uskontoja riittää jo vaivaksi asti ja tarpeeksi moni riitelee toistensa kanssa. Ei tarvita siis yhtä lisää, kiitos "
Tätä nuorta ateistia suorastaan häiritsee VALTAVASTI KAIKKI USKONNOT ? Miksi moinen jatkuva mollaus näihin asioihin ? Olen aikaisemmin saanut sellaisen käsityksen, että heitä nuo asiat eivät pätkääkään kiinnosta. Mutta poika painaa päälle kuin yleinen syyttäjä valtakunnan oikeudessa.
ps. kiksejäkö poju saa noista ? Olet tuosta Jeesuksestakin hyvin tietoinen, kun tiedät hänen kirjoittamisetakin noin paljon ? Taitaa se pikkasen kiinnostaakin. Taitaa sinussa sittenkin olla sellainen tosi pikku pikku enkeli.
Neuvon sinua ystävälliseti HANKI OMA ELÄMÄ !
- niin ja sinullahan on vain se yksi, eli nykyinen - käytä se harkiten, etkä tälläiseen jonninjoutavaan (mielestäsi). - +OW
epis kirjoitti:
" Jeesus, ei ikinä kirjoittanut sanaakaan. Mainitsenpa vielä kerran senkin, että erillaisia uskontoja riittää jo vaivaksi asti ja tarpeeksi moni riitelee toistensa kanssa. Ei tarvita siis yhtä lisää, kiitos "
Tätä nuorta ateistia suorastaan häiritsee VALTAVASTI KAIKKI USKONNOT ? Miksi moinen jatkuva mollaus näihin asioihin ? Olen aikaisemmin saanut sellaisen käsityksen, että heitä nuo asiat eivät pätkääkään kiinnosta. Mutta poika painaa päälle kuin yleinen syyttäjä valtakunnan oikeudessa.
ps. kiksejäkö poju saa noista ? Olet tuosta Jeesuksestakin hyvin tietoinen, kun tiedät hänen kirjoittamisetakin noin paljon ? Taitaa se pikkasen kiinnostaakin. Taitaa sinussa sittenkin olla sellainen tosi pikku pikku enkeli.
Neuvon sinua ystävälliseti HANKI OMA ELÄMÄ !
- niin ja sinullahan on vain se yksi, eli nykyinen - käytä se harkiten, etkä tälläiseen jonninjoutavaan (mielestäsi).Ei minua häiritse, mutta kun niitä tulee jatkuvasti lisää ja valtaosa niistä väittävät olevansa ainoa oikea :P Ei kukaan täysipäinen taida alkaa valita lukemattomista eri uskonasioista joista mistään ei ole mitään todisteita, vaan pitäytyy ihan tässä fyysisessä maailmassa.
Älä nyt setä hajoa :D Rauhoitu, saat vielä rytmihäiriöitä tuollaisesta. Liika stressi ei ole hyväksi, ota vaikka yhdeksi päiväksi lomaa täältä :)
Pikaista paranemista ja mielenrauhaa.
- Ebe
Kiva kun kerroit kokemuksistas sillä niin monen ihmisen on vaikea niellä noita tarinoita ja se minkä itte kuitenkin koet ja näet niin muuttaa hetkesssä ajattelumaailmaasi. Se on tosi tyhmää kun ihmiset sanovat että se oli lentokone tai meteoriitti tai sateliittikyllä me ihmiset jummijammi tunnetaan lentokoneitten ja meteoriittien, sateliittien lentotavat, sen verran monta kertaa päivässä ihminen kattoo taivaaseen ja näkee lentokoneen tai sateliitin, kyllä sitä erottaa kun se kohalle ufo tulee ja mikä parasta on kukaan ei voi ottaa sinulta sitä kokemusta pois sanoivat muut mitä lystää mutta sinä tiedät totuuden ja yrität valista ihmisiä totuuksilla :)
Meilläkin on joka vuosi Ufo istujaiset syys-elokuussa ja meitä löytyy ihmisiä joka sortiin, jotku tuntevat tähti ja ilmailu tiedettä jollain on hyviä aikasempia ufokokemuksia ja silti kokemuksillemme ei löydetä ikinä vastauksia mitä ollaan nähty ja koettu. Mutta ihme ja kumma meitä ei ole koskaan ruvennu pelottamaan kun siihen ei kertaankaa ole ollu aihetta ja joka vuosi sitä odottaa kuin pikku lapsi synttärilahjaa et miiloin lähettäis iltaa viettämään Kunnon propagandaa :) Hyvin menee tuplalääkityksellä
*pystyttää peukkunsa*
http://fi.wikipedia.org/wiki/UFO
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565630Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222467Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2701802- 1141707
- 941546
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231446Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121281Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3321245Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3431242Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681225