Tämä Igglon ilmestyminen verkkopalveluineen ja halpoine hintoineen ja kun samanaikaisesti lauttasaarelainen Erkkeri Oy palkittiin sertifikaatilla sitoutumisesta aina samoihin ja parhaisiin laatukäytäntöihin tulee mieleen, että mitä me kuluttajat arvostamme. Minä ainakin haluaisin, että minun asuntoni myyjävälittäjä on määritellyt asunnolle hinnan, jolla se menee nopeasti kaupaksi, markkinoi sitä aktiivisesti omissa verkostoissaan ja jos sitä kautta ei onnistu, niin lehti-ilmoituksilla ja www-sivuilla. Välittäjän täytyy tuntea asuinalue ja osata arvioida alueen ja rakennuksen historiaa ja tulevia remonttitarpeita. Välittäjän provisiosta on vaikea sanoa mitään, koska väärällä hinnalla asunto ei mene kaupaksi. Siis vastakkain on hinta ja laatu. En väitä, että ne olisivat tässä vastakkain. Luotan kuitenkin ihmiseen välittäjänä, en pelkästään www-sivuihin. Vai olisiko tässä kerrankin halpa hyvää?
Erkkeri vai Igglo
5
2294
Vastaukset
- Kommentoijaa
Jos törkeän kovat välityspalkkiot saadaan tämän avulla kuriin, niin tervetuloa alalle!
- Igglon
välittäjät näköjään käyttävät työaikansa näillä hölynpöly-palstoilla notkumiseen...
- ash
Sivuillaan mainitsee seuraavaa
Tällä sivulla olevat rakennusta tai ympäristöä koskevat tiedot eivät osaksi tai kokonaisuutena ole asetuksen VNA asuntojen markkinoinnissa annettavista tiedoista (130/2001) tarkoittama ilmoitus. Sivulla olevat tiedot ympäristöstä, rakennuksesta ja huoneistoista perustuvat Väestörekisterikeskuksen tai Igglon käyttäjien antamiin tietoihin eikä Igglo ole niitä voinut tarkistaa. Igglo ei vastaa tiedoista, niissä mahdollisesti olevista virheistä tai tiedoissa tapahtuneista muutoksista.- käsittämätöntä
Olisi kiva tietää, miten käy ensimmäisissä hinnanalennusriidoissa, kun ihmiset uskovat tietojen pitävän paikkansa nettisivuilla. Sinnehän voi vaikka kiusallinen naapuri ilmoittaa ihan päätöntä tietoa tuonne nettisivuille.
- Elämäntehtävä
Igglon ilmoitus Helsingin Sanomissa oli naurettava. Haettiin kiinteistönvälittäjiä, joiden elämäntehtävänä olisi välittää kiinteistöjä, sillä he saisivat elämäänsä sisältöä. Siis välittää minun ja sinun asuntoja ja katsoa sitten tehneensä jotain todella merkittävää elämässään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932099Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671540YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741319Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2361200- 731170
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881096Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511041Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava245984Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51916Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88891