Namun matikan sijaisen kanssa

Meillä oli ihan järjettömän namu sijainen ja en voinu olla purkamatta oloani kirjoittamiseen.
Nimet on vaihdettu.
Toniksi kutsumani sijainen, on ehkä 175-180cm pitkä, hoikka, noin 19-21 vuotias nuori jätkä ja sillä on lyhyet vaaleat hiukset, lasit ja ihant silmät. Itse olen n.170 cm pitkä, pyöreähkö, nuori neiti, ikää on 16. Rinnat on C ja hiukset on puol pitkät.
______________________________________

Istun matematiikan luokassa. Ympärilläni luokkalaiset tekevät tehtäviä tai juttelevat kavereidensa kanssa. Tuijotan kirjaani, joka on täynnä helppoja tehtäviä, mutta en halua osata. Tuijotan luokan etuosaan, jossa matikan sijainen Toni kirjoittaa tehtävää taululle, jotakuta varten, joka ei oikeasti osaa. Toni on jumalaisen hyvän näköinen; melko pitkä, vaaleat lyhyet hiukset, silmälasit, ruskeat silmät… Keskeytän ajatukseni ja ”palaan” tehtävien pariin. Normaalisti en kysy tunnilla koskaan neuvoa, mutta nyt tulee viitattua melko usein. Aika juoksee liiankin nopeaan ja kaksoistunti on pian ohi. Toni ilmoittaa läksyt ja vastahakoisesti poistun.

Kotona en mitään muuta teekään, kuin ajattele Tonia ja onanoi. Nukun poikkeuksellisesti päiväunet ja saan unestani idean jättää läksyt tekemättä ja esitää ”tyhmää”, jotta saisin jäädä yksityiseen tukiopetukseen koulun jälkeen.

Aamulla, puen ylleni melko avonaisen paidan ja kireät farkut. Tunnilla, kun sijainen kyselee läksyjä, en viittaa kertaakaan. Kun sitten minulta kysytään, esitän, että en tiedä. Tunti kuluu taas vilkkaan ja tunnin jälkeen hidastelen – nyt on aika toimia.
”Toni, mä en oikein tajua tätä laskua. Voisitsä selittää miten se menee, että jos sitten vaikka kotona onnistuisin läksyissä,” kysyn. ”Näytähän, niin katsotaan,” hän huikkaa, kävelee pulpetilleni ja katsoo kirjaan. Tonin selittäessä en voi olla tuijottamatta hänen takamustaan ja muutenkin niin seksikästä olemusta. ”Ymmärsitkö,” Toni kysyy. Havahdun ja vastaan, etten ymmärtänyt.
Hetken mielijohteesta, vien käteni Tonin takamukselle ja suutelen Tonia hänen kääntyessään katsomaan mitä puuhaan. Hän vastaa suudelmaan ja kun lopulta irtaudun, Toni kuiskaa minulle: ”Sulla oli läksyt tänään tekemättä ja tunnilla et saanut mitään aikaan. Pitäsiköhän sun saada tukiopetusta koulun jälkeen?” En meinaa pysyä housuissani, ”Varmaan pitäisi, niin ei sitten jatkossa olisi ongelmaa. Mutta eikö pieni puhuttelukin olisi paikallaan, kun olenhan mä ollut aika tuhma, kun en ole tehnyt läksyjäni ja vielä käyn kiinni opettajan takapuoleen,” kysyn velmuilme silmissäni.

Toni nostaa minut opettajan pöydälle ja suutelee taas. Vastaan himoiten ja kiedon käteni Tonin ympärille. Toni riisuu paitaani ja avaa liivejäni, minun avatessani hänen vyötään ja housujaan. Käteni ujuttautuvat Tonin housuihin ja hän hyväilee rintojani. ”Nussi mua”, kuiskaan Tonin korvaan. Toni irtautuu suudelmasta ja laskee minut pöydälle, riisuu housuni ja omansa. Nään edessäni puoliseisovan kalun ja nostan katseeni Toniin. Hymyilen hyväksyvästi, kun Toni laskeutuu alas ja avaa jalkani, nähden märän ja puoli-posliinisen vakoni. Hellästi hyväillen hän ensin suutelee kumpuani ja sitten alkaa nuolla ja sormittaa minua. Huokailen ja voihkin Tonin kuiskaillen minulle nuolaisuiden välistä jotain. Tunnen orgasmin vyöryvän ylitseni ynähtelen koko kroppani väristessä nautintoa. Toni nousee suutelee jälleen. Sitten hän työntyy litisevän märkään pesääni ja alkaa naida minua – ensin hitaasti, sitten nopeammin ja nopeammin voihkiessani häntä lisäämään vauhtia ja voimaa. Nautin suuresti ja puristan Tonin itseäni vasten suudellen ja nuollen tämän kaulaa ja korvaa. Kuiskin himoani puristan lujempaa. Orgasmi on jälleen nurkan takana, kun Toni lopettaa. ”Jatka!”, pyydän ja laskeudun pöydältä. Otan pyyntöäni vahvistaakseni Tonin kalun suuhuni ja alan imeä. Lopetan kuitenkin ennen kuin Toni laukeaa ja nojaudun seinään tarjoten persettäni Tonille naitavaksi. Toni ottaa lantiostani kiinni ja työntyy taas pesääni ja alkaa rajun naimisen. Huudan ja voihkin toivoen, että kukaan muu ei kuule. Toni nai minua rajusti seinää vasten.
”Nai! Nai lujempaa! Vielä, vielä!!”, huudan. Toni kuiskaa saavansa pian. ”Tuu mun sisään,” annan luvan pyytäen samalla. Pian tunnen kuinka Toni purkautuu sisääni ja saan pian itsekin räjähtävän orgasmin. ”Mahtavaa,” kuiskaan nojatessani kaappiin. ”Monelta otetaan se tukiopetus,” Toni kysyy hymyillen. Mieleni tekee vasta vaikka heti, mutta sovimme tapaavamme vasta klo.15.05 samassa luokassa.
Puen hitaasti ylleni tahallani tarjoten Tonille näkymiä. Puettuani suutelen Tonia himolla ja vien kätensä vielä rinnoilleni – sitten poistun seuraavalle tunnille miettien, kuinka jaksaisin odottaa kaksi tuntia tukiopetustani.

__________________________________

Jatkan vielä, mutta ensin haluaisin ASIALLISTA palautetta, mielellään rakentavaa sellaista, kiitos!

5

16533

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nekotimon^^

      Kerrassaan loistava :)
      Mukava välillä avata otsikko ja löytää luettavaa ( kiihottavaa) tekstiä... Kirjota ihmeessä se jälki-istuntokin, kyllä tässä ainesta on ^^

      • nekotimon^^

        tukiopetus :)


    • Tukioppilas

      Oijoi! :)
      On se hienoa että joku osaa kirjoittaa realistista ja samalla niin pirun kiihottavaa teksiä. Lisää, lisää, lisää! :P

      • miä vaa

        Lukemista helpottaa, jos laitat aina vuorosanat uudelle riville. Eli uusi vuorosana tulossa-> enter mut hyvää tekstiä


      • fdsdf
        miä vaa kirjoitti:

        Lukemista helpottaa, jos laitat aina vuorosanat uudelle riville. Eli uusi vuorosana tulossa-> enter mut hyvää tekstiä

        Ainakin parempaa kuin ne yleiset, joissa teinityttöjä suunnilleen raiskataan, novellit.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      376
      3411
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      173
      1449
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      62
      1228
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      144
      1112
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      843
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      795
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      115
      782
    8. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      772
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      757
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      41
      739
    Aihe