Matseja?

töky

Mitenkäs se on että onkos Krav Maga pelkää itsepuolustusta?..Sen käsityksen oon itse saanut että "kilpahenkistä" sparraamista harjoituksissa on mutta siihen se jääkin.

No eipä siinä hienolaji jokatapauksessa kilpailtiinpa siinä tai ei..

6

1659

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -W-

.. tuskin matsit on mahdollista lajissa jossa puolustetaan omaa henkeä. Ihan vaan että mitä sääntöjä olis matsissa jossa ei ole sääntöjä, ja loppuiskos se sitten luovutukseen tai kuolemaan... Ihan vaan mietin..

• antti

...voittaja se joka ei ota sitä "matsia" ensinkään?

• Spy

Jos Krav Magassa oteltaisiin, tekniikoita jouduttaisiin karsimaan esim. Silmiin tökkimiset ja munille potkimiset. Joten jäljelle jäisi Kick Boxing/Thai Boxing ottelu Krav Magan ottelun nimellä.

• paavo

Miten niin ?! maassako ei saa taistella ??

• magaaja muuta

Seurasta riippuu kuinka paljon matsataan, mutta useissa seuroissa otellaan treeneissä TAI viikossa on yhdet erilliset sparritreenit. Ottelut saattavat olla vain pystymatsia taikka sitten vapaaottelua. Joissakin seuroissa treenataan myös lukkopaini ja sparrataan sitä pelkästään taikka maga-lisällä(sormet silmiin, puremisen simulointi, nopeat ylösnousut jne.). Eli lajin parista löytyy paljon sparriakin jos sitä vain itse haluaa ottaa.

• purraan suoraan...

kiveksiin joka treeneissä, ei tietenkään naisilla. Puhkotaan silmät silleen varovasti tietenkin ettei tule roiskeita lattiaan.....vitsi vitsi:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7525
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      97
      5434
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      262
      4683
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      48
      4592
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      64
      3312
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      50
      2738
    7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2388
    8. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      53
      2384
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2352
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2214
    Aihe