Mitenkäs se on että onkos Krav Maga pelkää itsepuolustusta?..Sen käsityksen oon itse saanut että "kilpahenkistä" sparraamista harjoituksissa on mutta siihen se jääkin.
No eipä siinä hienolaji jokatapauksessa kilpailtiinpa siinä tai ei..
Matseja?
6
1640
Vastaukset
- -W-
.. tuskin matsit on mahdollista lajissa jossa puolustetaan omaa henkeä. Ihan vaan että mitä sääntöjä olis matsissa jossa ei ole sääntöjä, ja loppuiskos se sitten luovutukseen tai kuolemaan... Ihan vaan mietin..
- antti
...voittaja se joka ei ota sitä "matsia" ensinkään?
- Spy
Jos Krav Magassa oteltaisiin, tekniikoita jouduttaisiin karsimaan esim. Silmiin tökkimiset ja munille potkimiset. Joten jäljelle jäisi Kick Boxing/Thai Boxing ottelu Krav Magan ottelun nimellä.
- paavo
Miten niin ?! maassako ei saa taistella ??
- magaaja muuta
Seurasta riippuu kuinka paljon matsataan, mutta useissa seuroissa otellaan treeneissä TAI viikossa on yhdet erilliset sparritreenit. Ottelut saattavat olla vain pystymatsia taikka sitten vapaaottelua. Joissakin seuroissa treenataan myös lukkopaini ja sparrataan sitä pelkästään taikka maga-lisällä(sormet silmiin, puremisen simulointi, nopeat ylösnousut jne.). Eli lajin parista löytyy paljon sparriakin jos sitä vain itse haluaa ottaa.
- purraan suoraan...
kiveksiin joka treeneissä, ei tietenkään naisilla. Puhkotaan silmät silleen varovasti tietenkin ettei tule roiskeita lattiaan.....vitsi vitsi:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1105875Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453833Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503285Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4652691Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2681720- 871396
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321383Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151346- 771268
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1541255