protopic

ei kiva

käyttääkö kukaan?miten olette pärjännyt sen kanssa, onko sivuoireita?aloitin käytön muutamapäivä sitten ja kamala kutina..pitäisikö vaan jatkaan käyttöä sinnikkäästi..ohjeissa kyllä sanotaan että oireet häviäisivät viikon kuluttua.

6

1797

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kati

ja sen jälkeen kutina hävisi , ihottuma parantui noin kahdessa viikossa. Taipeissa toimi tosihyvin, en vaihtaisi pois, niin paljon apua olen saanut, voin jopa käydä uimahallilla taas, kun iho ei ole auki. Ainut sivuoire oli tuo kutina ja kihelmöinti laitettaessa, mutta se on pieni seikka voiteen tuomaan apuun!

• ihosyöpäriskistä?

Siis näiden muusivoiteiden käyttäjillä? Minä lopetin Elidelin, koska kuulin sellaista -tai luin netistä.

Kannattaa ainakin olla tosi varoivainen auringon kanssa.

• hhhmm
        ihosyöpäriskistä? kirjoitti:

Siis näiden muusivoiteiden käyttäjillä? Minä lopetin Elidelin, koska kuulin sellaista -tai luin netistä.

Kannattaa ainakin olla tosi varoivainen auringon kanssa.

no ei lääkäri sellasta lääkettä määrää mikä aiheuttaa ihosyöpää. turhaa pelottelua..ainii ja saahan näkkileivästäkin kuulemma syövän.

• outoa
        hhhmm kirjoitti:

no ei lääkäri sellasta lääkettä määrää mikä aiheuttaa ihosyöpää. turhaa pelottelua..ainii ja saahan näkkileivästäkin kuulemma syövän.

Aika outoa että sivuoireina kutinaa,kun ajattle että mihin minulla sitä määrättin.Olen kärsinyt kutiavista silmäluomista kauan,ihotautilääkäri sanoi sen olevan taliköhnää ja määräsi ensin elideliä ja sitten protopicia kun lievempi ei tehonnut.Kun laitan protopiciä luomiin,ensiksi rauhoittaa mutta jonkun minuutin päästä on kahta kauheampi kutina !
        Minulla on rasvoittuva pintakuiva iho,mutta kutina on vain luomissa joten olikohan diagnoosi saati lääkitys ihan oikea......?

• alku vaiheessa kun alat käyttää rasvaa tuntuu siltä kuin olisit tulessa!Tämä vaihe kesti ainakin minulla 2-4 päivään kun protoa käytin...

• ihottumainen

Minulla ollut tosi laajoja ihottuma-alueita ja olen kokeillut kaikkea, protopic ja Elidel mukaanlukien. Protopic on ok kasvoilla pienillä alueilla, kutittaa sen verran ettei ole pakko raapia, sen kestää. Läikät katoavat parissa päivässä joksikin aikaa. Muualla protopiccia en enää uskalla käyttää, korkeintaan kolikon kokoisille alueille kun se kutittaa minulla sietämättömästi ja polttaa niin että on ihan pakko raapia. Siis ojasta allikkoon, saan aikaan pahemman tulehduksen, ja pahinta on ettei pesu auta, vaan polttaa ja kutittaa kauan. En voi edes käyttää vikkoa putkeen, viikossa iho ihan rikki ja tulehtunut. Elidel toimi paremmin koska ei aiheuta minulla yhtä vahvoja sivuoireita, vähän kutinaa joka menee ohi. Tosin molemmat aiheuttavat outoja kohoumia jotka revin helposti rapsutellessa rikki, tulee rumia rupia. Elidel ei vie ihottumaa mm kasvoista yhtä hyvin pois mutta paljon helpompi käyttää, laajemmille alueille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      84
      5277
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      28
      3508
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      40
      2864
    4. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      25
      2065
    5. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      58
      1840
    6. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      286
      1616
    7. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1596
    8. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      94
      1392
    9. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1366
    10. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      7
      1155
    Aihe