käyttääkö kukaan?miten olette pärjännyt sen kanssa, onko sivuoireita?aloitin käytön muutamapäivä sitten ja kamala kutina..pitäisikö vaan jatkaan käyttöä sinnikkäästi..ohjeissa kyllä sanotaan että oireet häviäisivät viikon kuluttua.
protopic
6
1797
Vastaukset
- Kati
ja sen jälkeen kutina hävisi , ihottuma parantui noin kahdessa viikossa. Taipeissa toimi tosihyvin, en vaihtaisi pois, niin paljon apua olen saanut, voin jopa käydä uimahallilla taas, kun iho ei ole auki. Ainut sivuoire oli tuo kutina ja kihelmöinti laitettaessa, mutta se on pieni seikka voiteen tuomaan apuun!
- ihosyöpäriskistä?
Siis näiden muusivoiteiden käyttäjillä? Minä lopetin Elidelin, koska kuulin sellaista -tai luin netistä.
Kannattaa ainakin olla tosi varoivainen auringon kanssa. - hhhmm
ihosyöpäriskistä? kirjoitti:
Siis näiden muusivoiteiden käyttäjillä? Minä lopetin Elidelin, koska kuulin sellaista -tai luin netistä.
Kannattaa ainakin olla tosi varoivainen auringon kanssa.no ei lääkäri sellasta lääkettä määrää mikä aiheuttaa ihosyöpää. turhaa pelottelua..ainii ja saahan näkkileivästäkin kuulemma syövän.
- outoa
hhhmm kirjoitti:
no ei lääkäri sellasta lääkettä määrää mikä aiheuttaa ihosyöpää. turhaa pelottelua..ainii ja saahan näkkileivästäkin kuulemma syövän.
Aika outoa että sivuoireina kutinaa,kun ajattle että mihin minulla sitä määrättin.Olen kärsinyt kutiavista silmäluomista kauan,ihotautilääkäri sanoi sen olevan taliköhnää ja määräsi ensin elideliä ja sitten protopicia kun lievempi ei tehonnut.Kun laitan protopiciä luomiin,ensiksi rauhoittaa mutta jonkun minuutin päästä on kahta kauheampi kutina !
Minulla on rasvoittuva pintakuiva iho,mutta kutina on vain luomissa joten olikohan diagnoosi saati lääkitys ihan oikea......?
alku vaiheessa kun alat käyttää rasvaa tuntuu siltä kuin olisit tulessa!Tämä vaihe kesti ainakin minulla 2-4 päivään kun protoa käytin...
- ihottumainen
Minulla ollut tosi laajoja ihottuma-alueita ja olen kokeillut kaikkea, protopic ja Elidel mukaanlukien. Protopic on ok kasvoilla pienillä alueilla, kutittaa sen verran ettei ole pakko raapia, sen kestää. Läikät katoavat parissa päivässä joksikin aikaa. Muualla protopiccia en enää uskalla käyttää, korkeintaan kolikon kokoisille alueille kun se kutittaa minulla sietämättömästi ja polttaa niin että on ihan pakko raapia. Siis ojasta allikkoon, saan aikaan pahemman tulehduksen, ja pahinta on ettei pesu auta, vaan polttaa ja kutittaa kauan. En voi edes käyttää vikkoa putkeen, viikossa iho ihan rikki ja tulehtunut. Elidel toimi paremmin koska ei aiheuta minulla yhtä vahvoja sivuoireita, vähän kutinaa joka menee ohi. Tosin molemmat aiheuttavat outoja kohoumia jotka revin helposti rapsutellessa rikki, tulee rumia rupia. Elidel ei vie ihottumaa mm kasvoista yhtä hyvin pois mutta paljon helpompi käyttää, laajemmille alueille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845277Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.283508Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j402864Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin252065Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.581840Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2861616- 471596
- 941392
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441366Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.71155