käyttääkö kukaan?miten olette pärjännyt sen kanssa, onko sivuoireita?aloitin käytön muutamapäivä sitten ja kamala kutina..pitäisikö vaan jatkaan käyttöä sinnikkäästi..ohjeissa kyllä sanotaan että oireet häviäisivät viikon kuluttua.
protopic
6
1814
Vastaukset
- Kati
ja sen jälkeen kutina hävisi , ihottuma parantui noin kahdessa viikossa. Taipeissa toimi tosihyvin, en vaihtaisi pois, niin paljon apua olen saanut, voin jopa käydä uimahallilla taas, kun iho ei ole auki. Ainut sivuoire oli tuo kutina ja kihelmöinti laitettaessa, mutta se on pieni seikka voiteen tuomaan apuun!
- ihosyöpäriskistä?
Siis näiden muusivoiteiden käyttäjillä? Minä lopetin Elidelin, koska kuulin sellaista -tai luin netistä.
Kannattaa ainakin olla tosi varoivainen auringon kanssa. - hhhmm
ihosyöpäriskistä? kirjoitti:
Siis näiden muusivoiteiden käyttäjillä? Minä lopetin Elidelin, koska kuulin sellaista -tai luin netistä.
Kannattaa ainakin olla tosi varoivainen auringon kanssa.no ei lääkäri sellasta lääkettä määrää mikä aiheuttaa ihosyöpää. turhaa pelottelua..ainii ja saahan näkkileivästäkin kuulemma syövän.
- outoa
hhhmm kirjoitti:
no ei lääkäri sellasta lääkettä määrää mikä aiheuttaa ihosyöpää. turhaa pelottelua..ainii ja saahan näkkileivästäkin kuulemma syövän.
Aika outoa että sivuoireina kutinaa,kun ajattle että mihin minulla sitä määrättin.Olen kärsinyt kutiavista silmäluomista kauan,ihotautilääkäri sanoi sen olevan taliköhnää ja määräsi ensin elideliä ja sitten protopicia kun lievempi ei tehonnut.Kun laitan protopiciä luomiin,ensiksi rauhoittaa mutta jonkun minuutin päästä on kahta kauheampi kutina !
Minulla on rasvoittuva pintakuiva iho,mutta kutina on vain luomissa joten olikohan diagnoosi saati lääkitys ihan oikea......?
alku vaiheessa kun alat käyttää rasvaa tuntuu siltä kuin olisit tulessa!Tämä vaihe kesti ainakin minulla 2-4 päivään kun protoa käytin...
- ihottumainen
Minulla ollut tosi laajoja ihottuma-alueita ja olen kokeillut kaikkea, protopic ja Elidel mukaanlukien. Protopic on ok kasvoilla pienillä alueilla, kutittaa sen verran ettei ole pakko raapia, sen kestää. Läikät katoavat parissa päivässä joksikin aikaa. Muualla protopiccia en enää uskalla käyttää, korkeintaan kolikon kokoisille alueille kun se kutittaa minulla sietämättömästi ja polttaa niin että on ihan pakko raapia. Siis ojasta allikkoon, saan aikaan pahemman tulehduksen, ja pahinta on ettei pesu auta, vaan polttaa ja kutittaa kauan. En voi edes käyttää vikkoa putkeen, viikossa iho ihan rikki ja tulehtunut. Elidel toimi paremmin koska ei aiheuta minulla yhtä vahvoja sivuoireita, vähän kutinaa joka menee ohi. Tosin molemmat aiheuttavat outoja kohoumia jotka revin helposti rapsutellessa rikki, tulee rumia rupia. Elidel ei vie ihottumaa mm kasvoista yhtä hyvin pois mutta paljon helpompi käyttää, laajemmille alueille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
"Miko Bergbom, miksi euron bensa maksaa kaksi euroa?"
Valtakunnan suurin kaupallinen porvarimediakin kyselee nyt miksi perussuomalaisset ovat rikkoneet tärkeimmän vaalilupauk1696423Olen Päivi Räsäsen puolella
En oe uskovainen enkä kristillisdemograattikaan mutta onhan tuo naurettavaa laittaa Päivi syylliseksi omasta mielipit6933903SDP: "On hyvä että bensiinin hinta nousee"
Suurin oppositiopuolue SDP on mielissään siitä, että bensan hinta nousee suomalaisille. https://www.iltalehti.fi/polit1373210Nuhteettomia edustajia
Korkein oikeus tuomitsi Päivi Räsäsen kiihottamisesta kansanryhmää vastaan Kansanedustaja Päivi Räsästä (kd.) vastaan no3612981Mistä ihmeestä sitä viirasi?
Oliko tuo Timo Kalima hyvä silmälääkäri? Mikähän hänen silmiinsä osui kun piti mennä tuollaista tekemään. Kaikki näytti232275"Mieheksi ja naiseksi hän heidät loi."
Räsäsen tuomio on iso harppaus woke-valtioksi. – Tässä maassa on nyt selvästi kiellettyjä sanoja ja ajatusrikoksia. –1572047Päivi Räsänen tuomittiin rikoksesta...
...kiihottamisesta kansanryhmää vastaan. Tuskin tajuaa silti vieläkään, että raamattu ei ole lakikirja. https://yle.fi/a7091919SDP haluaa tappaa maaseudun - bensan hinta mahdollisimman korkealle
Maaseudulla auto on välttämätön asia, ja lähes kaikilla on bensa-autot. Kuinka tyhmä pitää olla jos äänestää demareita?581552Partamies hoi!
En aio häiritä jos on mukavampi olla hiljaa tai jos siellä kaukana sinun paikkakunnalla on jo joku hoito. Miten olisi re261511Korkein oikeus antaa Räsäselle vastauksen klo 9. Varmaan vapautus
Miten veikkaat että Päiville käypi? Päivi pitää lehdistökonferenssin klo 9.30. Koko media on läsnä. 7 v taistelu on ohii4901502