Nimipipot?

äippä

Siis mistä saa niitä nimipipoja? Näin eilen kaupassa vauvalla vaaleansinisen pipon jossa luki Viljami. Tahtoisin omalle pojalle myös sellaisen, omalla nimellä! :) Olen nähnyt myös pipoja joissa lukee isin tyttö....jne... Mistä niitä saa ostettua?

25

7268

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meri

Käys kattoon tuolta suomi24:n omasta kaupasta

• äippä

Ei siellä ollut sellaisia pipoja joita etsin. Lisää vinkkejä! :)

• Flikka

Viime vuonna Kuopion joulumessuilla oli myyjä joka broderasi pipoihin halutun tekstin. Samassa kojussa taidettiin myydä myös saman merkin ompelukoneita,kuin mitä brodeerauskone oli. En kylläkään muista minkä merkkisiä.

Pipovaihtoehtoja oli n.5 erillaista ja langanvärejä suunnilleen saman verran. Tekstin sai päättää itse. Hinta 10€/pipo.

• äippä

Löysin omalta paikkakunnalta ompelimon, joka niitä pipoja tekee tilauksella. Kohta poika saa pipon omalla nimellä ja maksaa vain 6e... :)

• Mäki haluun!

Eli mistä löysit?

• äippä
        Mäki haluun! kirjoitti:

Eli mistä löysit?

Kannattaa kysellä omalta paikkakunnan ompelimoista, tai jos jollain tutulla näkee sellaisen pipon, kysyy mistä sellaisen ostanut. :) Niin minä tein, vastauksen tosin sain omalta sukulaiseltani.

• äippä
        äippä kirjoitti:

Kannattaa kysellä omalta paikkakunnan ompelimoista, tai jos jollain tutulla näkee sellaisen pipon, kysyy mistä sellaisen ostanut. :) Niin minä tein, vastauksen tosin sain omalta sukulaiseltani.

katso täältä:

http://www.smskauppa.com/index.php?kid=46&menu_kat=Pipot&tid=

selaat alaspäin ja siellä oli että saa itse valita tekstin.

• siis..

Mikäs vika siinä VILJAMIssa olisi ollut? Täytyykö noin nuuka olla, että ihan OMALLA nimellä?

• äippä

eli poikani nimi ei nyt satu olemaan viljami. eikä viljami nimessä todellakaan ole mitään vikaa.

• sirkusrotta

Nimipipoja ym. omalla tekstillä varustettuja asusteita saa tilata esim täältä suomi24:sta! Samoin irc-gallerian kaupasta!!

• mutta...

eipä niitä meinaa lapsille löytyä, kun jos joku vaikka haluaa vauvalle pipon... niin menepä etsimään suomi24 kaupasta, et takuulla löydä vauvalle/pienelle lapselle sopivaa... vai?

• soppailija
        mutta... kirjoitti:

eipä niitä meinaa lapsille löytyä, kun jos joku vaikka haluaa vauvalle pipon... niin menepä etsimään suomi24 kaupasta, et takuulla löydä vauvalle/pienelle lapselle sopivaa... vai?

Siellä on pipoja myös pienille. Solmupipo esimerkiksi. Sellainen tilattiin ainakin meidän ½ v tytölle ja hyvä oli!

• Janety

ainakin saa perus nimi- ja tekstipipoja jos jotain kiinnostaa, harrasteena olen niitä tehnyt, mutta hyvälaatuisia ovat. Virkattuja löytyy myös.
      Saa laittaa mailia ossaan: [email protected]

• mie vain

täältä niitä löytyy

• Pettynyt asiakas
        mie vain kirjoitti:

täältä niitä löytyy

Tilasin tuolta kamaa kymmenen päivää sitten ja toimitusajaksi luvattiin 2-5 päivää. No nyt tällä viikolla kysellyt kahdella viestillä kamojeni perään eikä viesteihin enää vastata. Ennen maksua olivat kyllä kiinnostuneita kun viestittelin kauppaan, mutta kun rahat menivät tilille niin ei ole vastattu yhteydenottoihin, eikä tilauksen status ole muuttunut. Saa nähdä tuleeko koskaan perille.

• pipon jo tilannut

Kivoja nimipipoja löydät osoitteesta:www.hupipipo.com Sieltä saat aivan omalla valitsemallasi/keksimälläsi tekstillä ja teksti-tyylillä persoonallisen pipon itsellesi tai pienokaisellesi. Käyppäs tutustuun :)

• Jasse21

Www.paahine.net löytyy noita, ja paljon muutakin hubaa.
        Sieltä voi customoida vaatteet itelle.

• dasdfsadfsfdgdfgdfg

Tuolta:

www.ptbrodeeraus.com

• pipottaja

mä teen niitä mut ilmoitan loppuviikolla sivut kun ne valmistuu...

• brodeeraaja

• poju39

katsokaa www.matinsakki.fi
      Sieltä löytyy kaikea omalla nimellä tai tekstillä

• Huolestunut äiti

Huomautan nyt vain, että osaatte huomioida tämänkin. Nimipipot ja nimivaatteet ovat yleensä pedofiilien suosiossa. On huomattavasti helpompi houkutella mukaansa lapsi, jonka nimen tietää (kysymättä tältä), koska lapsi luottaa sellaiseen ihmiseen paremmin. Eikä asiaa auta, vaikka lapsi tietääkin sen nimen lukevan pipossaan, pienempi lapsi ei usein tiedä tai muista. Täällä Suomessa tällaisesta ei pahemmin varoitella, mutta työskennellessäni aikoinani New Yorkissa, oli nimivaatteet monissa tapauksissa osallisena lapsien helpoissa kaappauksissa. Jos siis käytät lapsellasi sellaista, niin kannattaa ainakin muistaa, että riski on astetta suurempi. Pitäkää lastanne silmällä ja valistakaa ehdottomasti isompaa lasta siitä, että tuntemattomatkin tietävät heidän nimensä piposta johtuen.

• myös huolestunut..

Saman asian ajaa nämä suosituksi tulleet vaunu-rekisterikilvet. Eij hyvää päivää äidit ja isät! Eiköhän se oo parempi et sukulaiset ja tutut tietää lapsenne nimet kun jakelette joka paikkaan niitä..
        Ei oo pitkä aika ku taas oli lehessä juttua pedofiilijutuista..yms. Eikö kukaan vanhempi oo huolestunu?
        ei vissii.
        Omille lapsilleni ei tule nimikkopipoja, rekisterikilpiä vaunuihin..ym.

• cvcxzcz
        myös huolestunut.. kirjoitti:

Saman asian ajaa nämä suosituksi tulleet vaunu-rekisterikilvet. Eij hyvää päivää äidit ja isät! Eiköhän se oo parempi et sukulaiset ja tutut tietää lapsenne nimet kun jakelette joka paikkaan niitä..
        Ei oo pitkä aika ku taas oli lehessä juttua pedofiilijutuista..yms. Eikö kukaan vanhempi oo huolestunu?
        ei vissii.
        Omille lapsilleni ei tule nimikkopipoja, rekisterikilpiä vaunuihin..ym.

varo myöskin kutsumasta lastasi hänen nimellään yleisillä paikoilla, koska pedofiilit voi kuulla siinä lapsen nimen ja siten myös käyttää sitä hyväkseen.

• Sari82

Minä löysin nimipipoja www.kullannutut.fi verkkokaupasta, eikä ollut hintaviakaan :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      139
      6639
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      5719
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      123
      4881
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      4480
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      52
      3882
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      62
      3051
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      52
      2956
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      24
      2392
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      35
      2248
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      15
      2187
    Aihe