Rollarit suunnannäyttäjinä

GrandOldJake

Rollareista käydään vilkasta keskustelua joka puolella maiilmaa erilaisilla saiteilla. Usein keskustelu näyttää kääntyneen soittajien ikään, nimenomaan sitä kritisoivaksi.

Mielestäni kyseessä on vain ikärakenteellinen juttu, missä Rollarit ovat pioneereja. On nimi niin, että koko rock-sukupolvi on ilmiönä niin nuori, ettei Rollareiden lisäksi kuuluisia, aktiivisesti keikkailevia artisteja ole. Toki on muitakin olemassa.Näin ollen Rollarit ovat ensimmäisiä läpeensä rokkareita, jotka vetävät rokkia loppuun saakka. Tulevaisuudessa varmaankin näitä "vanhoja" bändejä tulee olemaan enemmänkin, samoin kuin kuulijakuntakin vanhenee.

Vai onko katu-uskottavaa, jos nykyiset 2-kymppiset kloppibändit lopettavat rokkailun ehdittyään keski-ikään. Samalla kyseiset bändit kohkaavat Rollareiden tekopyhyydestä, ja itse vaihtavat elämäntapansa tavalliseksi keskiluokkaiseksi...

Ja mitä Rollareiden musiikkiin tulee, voiko tuollainen vanha jättiläinen koskaan tehdä uutta freesia musaa. Ei, koska heillä on jo tietty kuuluisuus markkinoilla ja oma formaatti, mitä noudattavat. on aivan eri asia tulla markkinoille uutena, tuntemattomana bändinä, kuin jo vanhoina tunnettuina.

Itse olen erittäin ylpeä Rollareiden kaltaisesta instituutiosta. olen itse vasta reilut 3-kymppinen, mutta pitkän ajan Rollari-fani, koska hyvän erottaa aina huonosta.

6

492

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fani myös

      Tuohon ei tarvitse lisätä mitään.

    • ...............

      Rollarit suunnannäyttäjinä

    • YrjöJurri

      Eräs Rolls-Roycen suunittelijoista sanoi, että auto on tunnistettavissa massasta katsoo sitä miltä suunnalta tahansa.
      Jokainen rock-musiikin ystävä tunnistaa Rolling Stonesin jo ensimmäisestä soinnusta, se soundi ei huku massaan eikä sen hetkiseen genreen.

    • Open G

      Tuo ikäkysymys on naurettava. Syy lienee juuri niinkuin sanot, se että rock on ilmiönä niin nuori ja että ensimmäiset rockia esittäneet olivat pääsääntöisesti nuoria. (paitsi Bill Haley, oliko Haleyn musiikki rockia, on toinen juttu)
      Blues jätkät saavat vanheta ja esiintyä vapaasti, ilman että kukaan vaatisi heitä "uusiutumaan" - ja lopettamaan. B.B. King lienee jo 80 v.. Samoin monet muut ovat soittaneet niin kauan kuin jalat ovat kantaneet.

      • Mä haluaisin nähdä

        Tuli tosta keskustelusta vaan mieleen, että miten tää teknosukupolvi sit tulevaisuudessa tekee, tanssiiko ne teknoo vielä 6-kymppisinäkin ja vetää siinä sivussa "essoo", no sen aika näyttää,


      • Open G
        Mä haluaisin nähdä kirjoitti:

        Tuli tosta keskustelusta vaan mieleen, että miten tää teknosukupolvi sit tulevaisuudessa tekee, tanssiiko ne teknoo vielä 6-kymppisinäkin ja vetää siinä sivussa "essoo", no sen aika näyttää,

        Tai sitten ei. Voihan käydä niinkin, että alkavat kaivata vähän ilmaisullisempaa musaa ja siirtyvät esihistorialliseen, vanhaan kunnon kahden kitaran rock-riffittelyyn. Näkyypähän.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      376
      1436
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      104
      1253
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      113
      1180
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      158
      1062
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      40
      930
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      876
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      790
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      786
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      85
      767
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      166
      662
    Aihe