Olet kertonut muutamaan otteeseen ettet ole ainoa joka palstaa valvoo, ja ylläpitokin on saattanut poistaa viestejä.
Haluan epäselvän ilmaisusi vuoksi tarkennusta:
Jos palstalta katoaa viestejä, niin ymmärtääkseni siihen on kaksi mahdollisuutta, joko Goharin oikeuksilla tai rekisteröidyn kirjoittajan toimesta.
Oletko luovuttanut omat tunnuksesi KENENKÄÄN muun henkilön käyttöön, siten että joku muu voisi poistella viestejä puolestasi tai olisiko joku muuten nähnyt/päässyt käsiksi tunnuksiisi?
Entä oletko vaihtanut salasanasi säännöllisesti ja sellaiseen ettei sitä voi helposti arvata?
Poistoissa on ollut huomattavasti epäjohdonmukaisuuksia mikä panee epäilemään jonkin lenkin ylläolevista pettäneen pahasti.
Gohar, varmistus
4
440
Vastaukset
- Eihän?
...ylläoleva koskee siis tapauksia joissa poistaja ei ole ylläpito, eli viestit mitkä poistetaan ilman asiaperustetta.
- Gohar
ainakaan minun toimesta kenelläkään muulla pääsyä minun kauttani palstalle poistelemaan viestejä - siitä voit olla 100% varma :)
Kuten jo aiemmin nimim. Minervalle totesin, että tietty epäloogisuus syntyy toisinaan siitä, että poistettaessa pitkästä viestiketjusta välistä yksikin häirikköviesti,katoaa siinä samalla kaikki muut samassa ketjussa olevat - myös asialliset viestit. Liimaan-leikkaan-askartelen näitä toisinaan takaisin,mutta se on joka ikinen kerta vähän liian aikaa viepää puuhaa yhdelle ihmiselle siinä ei aina ole mieltäkään,jos ne ovat vastauksia vaikkapa juuri poistettuun viestiin - vaikka itsessään siis olisivatkin ihan asiallisia. Tuollaisessa tilanteessa laittakaa ihmeessä uusi viesti/aloitus jos oma viesti on kadonnut toisen mukana,mutta siinä oli jotakin jonka haluaa sanoa ja asiallisesti.
Sen sijaan uusien aloitusten poistossa en itse sen kummempaa epäloogisuutta ole huomannut,sillä 90% tällä hetkellä poistettavista on jo kertaalleen poistettuja - joko täältä tai muualta ja ihan syystä, ja ne loputkin sitten joko sääntöjä selvästi rikkovia tai sellaisia, jotka siirretään muualle koska aiheensa vuoksi sopivat jollekin toiselle palstalle paremmin -mm joitakin viestejä silloin tällöin siirtyy tuonne Koraani palstalle. olen ilmoittanut ylläpidolle kaikista tuollaisista itkuvirsistä.
- Eihän?
Palstalle sen sijaan et kovin paljon ole saanut tekstiä aikaan, joten panee ihmettelemään mitä palstalta haluat.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 343178
- 971654
- 1361555
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa421395- 911260
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo261149- 561045
MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil232991Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa270971Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall125970