Moikka. Miten enkelinsiipi leikataan?Sain vuos sit pistokkaita ja nyt mulla kasvaa nättejä yks haaraisia enkelinsiipiä....Ois mukavampi jos ne ois runsaampia...
Enkelinsiipi
3
5122
Vastaukset
- helikeiju
Uusia pistokkaita kasvaa juuresta. Kasvini kasvaa ikkunalla omassa rauhassaan yli metrin pituisena ja on haaroittunut vuosien mittaan..kukkii kauniisti nytkin. Itse otin saksilla työmaan kukan latvasta pienen taimen aikanaan, juurrutin vesilasissa ja sain kasvamaan hyvin. Eli kyllä se kestää hyvin leikkaamista. Ellei uusia taimia kasva ruukkuusi niin voithan niitä lisätä em.tavalla samaan purkkiinkin niin tulee näyttävyyttä lisää :)
- kyllä
haaroittua kun katkaisee ihan juuresta asti.
- jesu
kyllä kirjoitti:
haaroittua kun katkaisee ihan juuresta asti.
enkelinsiipeä kannattaa todellakin leikata koska silloin se haaroituu ja voi paremmin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?283366- 963151
- 763004
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim702928"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m522862Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862642- 352460
- 572311
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se422165- 321943