oikein onnistuu kun eihän niitä varmaan voi postilla lähettää?
Vastaukset 5
- harakka
Jos kasveja meinaat.
Itse olen lähettänyt kasveja kaverille toiselle puolelle suomea ja hyvin rehoittavat. - Plekostomus
Olemme tilanneet Saksasta asti tavaraa(Tekniikkaa, kalanruokaa, kirjallisuutta), myös kasveja. Ovat tulleet hyvin perille, mutta pakkasella kasvit tahtovat kärsiä. Jättäisin kasvien tilaamisen lämpöisemille ilmoille.
- joonas1212
entäs kalat?
- tuleepi perille
joonas1212 kirjoitti:
entäs kalat?
Ainekin Helsingin akvaariokeskus, Viherkala ja Pieni akvaariokauppa (kotisivut löytyy näiltä kaikilla, missä kalalistat saatavista kaloista) lähettävät matkahuollon kautta kaloja kanssa. Kalat pakataan hyvin styröxlootiin, ovat tuleet hyvissä sielun voimissa perille, vaikka ovat matkustaneet linja-autossa toista vuorokautta yhteen menoon. Tietenkin näin pakkasaikoina tulee vastaan pakkasrajat (olikohan -5?) mutta pikkuhiljaa pitäisi ilmojenkin ruveta lämpiämään.
- konna
Itse olen tilannut saksasta ruokaa ja ruotsista kasveja. Hyvin kasvit rehottaa vaikka kirjeessä tuli ja pakkasta oli yli 20 astetta... Kaloista en tiedä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1051294Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91787Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35691- 47667
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja123573Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat30541Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32516Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö183500Huomasitko? Elämä Lapselle -konsertti tänään suorana tv:ssä - Aika kova kattaus huippuartisteja!
Lastenklinikoiden Kummien järjestämä Elämä Lapselle -konsertti tukee Suomen viiden yliopistollisen lastensairaalan toimi23497- 59483