kuinka kauan pitää olla ilman voidetta jotta ärsytystä ei aiheutuisi..ootteko itse juonu alkoholia kuurin aikana? kiinnostais vaan tietää mitätapahtuu, alkaako kamala kuumotus?
protopicin käyttäjät
3
482
Vastaukset
Reaktiot alkoholin kanssa ovat jokaisella yksilölliset joillakin aiheuttaa kuumostusta ja jollain ei..Mitä tarkoitat tuolla ärsytyksellä?Selventäisitkö vähän.
Itselläni ainakin aluksi iho tuntui olevan tulessa kun aloitin proton käytön mutta tämä vaihe menee yleensä ohi muutamassa päivässä!- Maritza
Minulla ei mitään oireita,käyttänyt jaloissa n. 7 viikkoa ja alkoholiakin olen nauttinut
- Pitkän linjan atoopikko
oon käyttäny Protopicia 3 vuotta.
Mulla kuumotus menee ohi parin ekan käyttökerran jälkeen. Alkoholi on joskus vetäny naaman punaseks, mut se on saattanu johtua myös voiteen aiheuttamasta kuumostuksesta, tupakansavusta baarissa, tai vaan siitä, et oon käyttäny protopicia sillon kun iho on jo valmiiksi ollu huonona.
IMUSOLMUKKEISTA halusin sanoa, koska nyt mulla eka kertaa turpos imusolmukkeet (nivusissa yksi oli silminnähtävissä turvonnut, ja menin siksi lääkärille). Selvisi että se voi johtua Protopicista. Tämä mainitaan kyllä pakkausselosteessa, mutta en ollut huomannut (jos lääkäri oli siitä maininnut, oli se mennyt multa ohi). Selvisi myös, että Protopicia käyttäneillä on todettu imusolmuke- ja muita syöpiä, mutta "yhteyttä Protopiciin ei ole kuitenkaan osoitettu" (tämäkin mainitaan pakkausselosteessa).
Tämä syöpäriskikin oli mennyt multa ohi. Aattelin vaan mainita, et ottakkaa selvää jos haluatte tietää lisää. Toisaatlta, eipä mikään tässä maailmassa ole varmaa. Ja kortisonin käyttökin haurstauttaa ymmärtääkseni luuta ja lisää osteoporoosiriskiä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 95922
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede24869Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat289766- 95748
- 34648
- 109646
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131568