paras pokemon peli?

someone

niin mikä on teidän mielestä paras pokemon peli? :) ja mikä vaikein? mulla on vaan gold, crystall ja yellow..

13

952

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anime-Man

on paras. Pitääkö sitä edes kysyä?

Vaikein on....Hmmmm....En nyt keksi mitään. Olkoon vaikka Pokémon XD, Gale of Darkness.

HUOM! XD on vain arvaus. En nimittäin omista kyseistä peliä.

• Kimmo333

No paras on varmaan crystal siinä on legendaarinen meininki varsinkin kun menin pelin läpi paljon myöheemmin mitä se ilmestyi (ja pelasin sitä silloin ensi kertaa , legendaarinen). Kun taas joku emerald (ei, ei ja vielä kerran ei!). LeafGreen on myös tosi hyvä!

• UusiNeo

En tiedä,mikä on vaikein

• Miror_B
        UusiNeo kirjoitti:

En tiedä,mikä on vaikein

On pokemon colosseum ja pokemon xd gales of darkness koska niissä esiintyy mä XDDDXXDXXD fohohooohhoooo

• shiny-arcanine

OTSIKKO KERTOO KAIKEN

• hitodama

...Silver! On aito Pokemon meininki, kuten ekoissa peleissä, mutta paljon paranneltu monilta osin. Sapphiren pulmat olivat jotenkin minun aivotoimintani kanssa ristissä, samoin LeafGreenin uusien saarien jutut. Vaiken on (minulle) täten tietysti Sapphire, enkä ole edes hankkinut Emeraldia..

• Articuno

Vaikein pokemon peleistä on ehdottomasti Grystal,
        Meni ekalle kerralla 200 h vetää se kokonaan läpi, kun jumituin siihen kohtaan että piti saada se juna juttu, se sähkökatkos homma jne,...
        Paras peli on varmaankin edelleen Grystal koska se on pisin ja tarjoaa eniten pelattavaa, ellei
        se olisi niin pitkä sanoisin että Ruby/Emerald/Firered oisi paras...
        Ruby=Liian helppo [Ainoa vaikea: Regit]
        FireRed=Aika helppo kun tuli ensimmäisiä pokemon pelejä tahkottua niin paljon. Emerald= ?

• minä täällä

vaikein on selvästi crystal!!mulla meni hirvittävän pitkään sen ho-ohin hommaaminen kun piti ensin saaha raikou entei ja suicune. paras ois ehket firered jos joku ensin kertoisi sen miten päästä siellä 6saarella kun menee alaspäin tulee vastaan semmonen luola jonne yks tiedemies ei päästä mua. mut kun joku kertos miten sinne pääsee nii voin kertoo vähän tätä juttuu eteenpäin koska kun sinne on päässy ja tehny pari juttu nii voi mennä sinne cerulean cityssä olevaan luolaan ja sieltä voi pyydystää mewtwon

• Böö...

Silver on ihan paras! Se ei oo niin helppo ku Blue ja siinä pitää kuustoista salia (eli se on pitenpi ku Blue tai Ruby...) Enkä vieläkää osaa sitä kunnolla ja se on hauskaa omalla tavallaan. Vaikein kuitenki on Leafgreen, koska siinä on niin vaikee liiga ja mä oon huono kouluttaa.

• Paras peli on Cristal ja Yellow. Hyviä pelejä ovat, myös
        Red, Blue, Ruby ja FireRed

• mewthree

fire redissä saa parhaat poksut kuten....
      kaikki parhaat ja punainen värikin on hauska

• mewthree

vaikeimmat on tietysti F-red ja L-green
        niiden liiga on toisella kerra niin älyttömän vaikea. pahin kai se 75lv. blastoise...

• huppupaa

no kai emerald..mut kun en tiia mista saa regicen!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä muuttaisit

Kaivatussasi?
      Ikävä
      99
      1418
    2. Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...

Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel
      Ikävä
      225
      1377
    3. Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta

Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav
      Ikävä
      166
      1128
    4. Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?

Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori
      Tv-sarjat
      31
      1001
    5. Kaipaan mies sun katsetta

Ootko hylännyt mut?
      Ikävä
      50
      886
    6. Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_
      Maailman menoa
      183
      821
    7. Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?

Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks
      Pyhäjärvi
      8
      815
    8. Joo joo kumpikin on rakastuneita

Mitäs nyt tehdään vai ollaanko vaan niin kuin ei oltaiskaan
      Ikävä
      64
      806
    9. Kristinuskon arvot käyttöön

Maailma on niin sekaisin että kristinuskon arvot on otettava köyttöön. Tämän myöntää jo uskottomatkin. Änkyräateisti Ric
      Luterilaisuus
      248
      766
    10. Millainen nainen kaipaa minua ?

Millainen nainen kaipaa minua ? Kerro nainen sinä se.
      Ikävä
      45
      750
    Aihe