Mitäs hittoa siellä tapahtuu? Rysäytetty seinästä sisään keskustassa bussilla. Onko tarkempaa tietoa?
Bussilla seinään Turun keskustassa?
10
2614
Vastaukset
- prkl..
Noi onki Turun bussit aina ollu tollasia liukkailla. Pitäskö ihan tosi alkaa suunnitelemaan muita joukkoliikenteen muotoja.
- Kiki
Kävin äsken tekees loppuraportin tapahtuneesta
http://members.surfeu.fi/lizes/bussi.html- Linssilude
Kuvista päätellen Turussa ei aurata katuja lainkaan?!!!
- ehmmm
Linssilude kirjoitti:
Kuvista päätellen Turussa ei aurata katuja lainkaan?!!!
Onhan siinä tiellä lunta, mutta eikai missään koko päivää aurata. Se missä se peili on, on nurkka, eikä missään aurata nurkasta.
- sun kamerassa
On sulla ika zoomi jos otit kuvan Juulian talolta niinku kuvatekstis väität. musta näyttäs et on otettu naapuritalon Juuliasta katsoen kauemmasta päästä.
- kuvatekstistä
Viitaten sun kuvatekstiin: mikä vittu on tepseli?
LOL - Kiki
kuvatekstistä kirjoitti:
Viitaten sun kuvatekstiin: mikä vittu on tepseli?
LOLSe on sellanen mihin laitetaan virtajohto kiinni, sellanen mikä on joka talon asunnossa, sellseen sä sun tietokoneeskin kiinnität.
Etkö osaa ollenkaan Turun murretta - eijei
Kiki kirjoitti:
Se on sellanen mihin laitetaan virtajohto kiinni, sellanen mikä on joka talon asunnossa, sellseen sä sun tietokoneeskin kiinnität.
Etkö osaa ollenkaan Turun murrettaVaan se osa mikä laitetaan seinään on tepseli. "Laita se tepseli seinään!". Tässä merkityksessä minä sitä käytän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956808- 1592006
- 1131668
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551218Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢481074Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991045Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6967Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41909