Oletteko ostaneet suosikkilaulajallenne joskus jonkun synttärilahjan? Jos niin minkä ?
Ajattelin vaan , että jos saisin jotain vinkkejä, kun Tapsalla on kohta synttärit (9.3) ja olen ajatellut muistaa häntä jollain pienellä lahjalla, mutta en yhtään tiedä mitä sille ostais.
Synttärilahjaksi ?
42
3435
Vastaukset
- hector
Osta pillereiden säilytyspurkki.
- ...
Anna hänelle kissanpoikanen, siitä hän tykkää.
- fortum tarkka
Justiinax kirjoitti:
Kissanpentu olis kyllä ihana !
Käy kerrankin viemässä jotain Tapsallesi. Ne koirat ja kanit ja kerpiilit varmasti hyväksyvät yhden kissanpennun. Vanhat koirat ainakin holhoavat pikkukissoja.
fortum tarkka kirjoitti:
Käy kerrankin viemässä jotain Tapsallesi. Ne koirat ja kanit ja kerpiilit varmasti hyväksyvät yhden kissanpennun. Vanhat koirat ainakin holhoavat pikkukissoja.
Kerran tuli Tapsan kanssa juttua lemmikeistä ja kissoista. Tapsa sanoi ,että hänellä on ollut kissa, mutta se katosi johonkin.(Epäili ,että oli jäänyt autonalle tms). Se oli Tapsalle rakas kisu, mutta vaimo ei kuulemma tykännyt ,kun se tuppasi ulostamaan kukkapurkkeihin ja flyygelin alle.
fortum tarkka kirjoitti:
Niin, kyllähän reissumies tarvitsisi kissan, mutta seistä nyt Tapsan oven takana kissanpentu kainalossa.... Pikkasen liian jänskä paikka ainakin mulle :)
- Nimetön
juttu HUULIHARPPU vois olla vänkä
Ihan hyvä ehdotus ! :)
Katsoin vaan netistä, että ne maksaa aika tuhottomasti (n.80 euroa ja ylikin ! ).- Nimetön
Justiinax kirjoitti:
Ihan hyvä ehdotus ! :)
Katsoin vaan netistä, että ne maksaa aika tuhottomasti (n.80 euroa ja ylikin ! ).sydämmen muotoinen suklaa rasia olis kanssa kiva Tv. D Pike
- hmm
Miten olisi joku hyväntuoksuinen partavesi ? Esim. Boss, Armani, La Coste tms.
- Nimetön
- jokin hyvä aforismi
- lehtileikkeitä uran varrelta
ja ne vaikka kivoihin raameihin
-kesäinen solmio.. - Emppu
Taidatpa olla tosi Tapsa-fani :) Sillä on samana päivänä synttärit, kun mulla! :)
Aijaa... sä olet sitten kans horoskoopiltas kalat :)
Olenhan mä aika kova fani, mutta tämä olis nyt eka kerta, kun mä Tapsalle mitään lahjaa olen ostamassa. Synttärikortin olen muutamana syntymäpäivänä sille lähetänyt, mutta olis joskus kiva muistaa jotenkin muutenkin.
Tännehän on tullut hyviä ehdotuksia lisää ( Sydämenmuotoinen suklaarasia,partavettä, kravatti, aforismi,lehtileike-jutska... Kiitoksia kovasti ! :-) Olen kirjoitellut niitä tässä jo vähän muistiin.
- ..........................
Kaipa sun pitäis tietää mitä sille hommaat kun tiedät siitä tyypistä kaiken? Niin sä ainakin aina väität. Miks täällä kyselet käytä aivojas jos sulla on sellaset.
Enhän mä nyt Tapsasta kaikkea tiedä. Enkä ole sellasta väittänytkään. Moni muu tietää varmasti paljon enemmän.
Ja saa sitä kai apua pyytää, kun omat aivot pläikii tyhjää.
- hmmmm
Onko iskelmämaailman puolellakin vielä noin fanittajia että oikeen lahjoja ostaa idoleilleen?? Aika outoo, aikuiset ihmiset...tai no mistäs tiedän kuinka vanhoja ovat.
Justiinaxillekkin; kortti varmaan riittäisi vallan hyvin, turhaa haaskaa rahaa johonkin jonka Tapsa takuulla nakkaa nurkkaan, ei ne fanilahjat artisteille mitään merkkaa, tosi kuin vesi. Heillä on oma elämä ja oma perhe ja lähimmäiset kaikilla ja hyvä niin. Elämän realiteetti on tämä. Osta sen sijaan yllätyslahja jollekkin omalle lähimmäisellesi joka sitä arvostaa takuulla enemmän. Ja nauti Tapsan musiikista, siksi hän sitä tekee, ei siksi että naiset lähettelisivät lahjoja ja yrittäisivät tunkeutua lähelleen.- nammmmmmmm
Olen kanssasi samaa mieltä,vaikka samahan tuo mulle vaik vetäsisi nuo rahat vessan pytystä alas.....kuhan ei ole mun rahoja.....
Tuo kyllä nyt taas mutkisti suunnitelmia...
Mä en haluaisi sillä lahjalla mitenkään , tunkeilla vaan vain muistaa ja onnitella merkkipäivänä, mutta se on kyllä arvotus ,että miten laulaja suhtautuisi siihen ? Tekeeköhän sillä sittenkin vaan ittensä naurettavaks artistin silmissä ?
Jospa vaan lähettäiskin kortin...- mukava idea sulla
Justiinax kirjoitti:
Tuo kyllä nyt taas mutkisti suunnitelmia...
Mä en haluaisi sillä lahjalla mitenkään , tunkeilla vaan vain muistaa ja onnitella merkkipäivänä, mutta se on kyllä arvotus ,että miten laulaja suhtautuisi siihen ? Tekeeköhän sillä sittenkin vaan ittensä naurettavaks artistin silmissä ?
Jospa vaan lähettäiskin kortin...Mun fanittamani henkilöt luetaan vissiin tähän iskelmä-kategoriaan, ja he ovat ainakin kiitollisia ja otettuja siitä että heitä muistaa, oli sitten lahja kuinka pieni tai "turha" tahansa. Uskon että useimmat artistit ajattelevat samalla tavalla.
mukava idea sulla kirjoitti:
Mun fanittamani henkilöt luetaan vissiin tähän iskelmä-kategoriaan, ja he ovat ainakin kiitollisia ja otettuja siitä että heitä muistaa, oli sitten lahja kuinka pieni tai "turha" tahansa. Uskon että useimmat artistit ajattelevat samalla tavalla.
Joo, kyllä mä sitä kans tässä tuumin ,että jos mä olisin laulaja, niin en mä kyllä mistään fanin lähettämästä pienestä synttärilahjasta ainakaan pahastuisi.
- mäskeen
Ehkä nämä lahjojen ostajat elävät aivan omassa maailmassaan, eivät osaa suhtautua realistisesti ihailun/ihastumisen kohteeseensa? Tai sitten tosibändäri X voi lahjoittaa vaikka suihinoton kohteelleen. Voi se siitä vaikka pitää, jollei lahjoittaja ole kovin luotaantyöntävä. Hankkikaa muutakin elämää kuin sairaanloinen ihailu jotakin artisia kohtaan.
- Sippu^
Kyllä ne fanilahjat merkkaa artisteille paljon!!! Jos sinä olisit artisti tai joku leffa julkkis niin kyllä sustakin olis kiva saada jotain kivaa ihmisiltä jotka susta diggaa!!!! Vai voitko väittää vastaan....????
arsinkin sellaisilta ihmisiltä on kuulemma kiva saada jotain jotka ovat ns. hyvän päivän tuttuja, ihmisiä jotka kiertävät mukana useilla keikoilla ja jokta ovat aidosta ihastuneita laulajan musiikkiin ja näin haluavat osoittaa artistille että, hieno homma jatka samaan malliin..... minusta se olisi kyllä hienoa.
Ei silloin olisi hyvä artisti jos ei koskaan saisi mitään kiitosta tehdystä työstä. Sitä ovat jo se et ihmiset menevät katsomaan keikkoja, taputtavat ja ehkäpä pyytävät lisää...
Kyllä artstit siitä tykkää... Ei ne sitä muuten tekis?!?!? Vai olenko ymmärtänyt asian ihan väärin?
No anyway...Mä olen ostanut yhden suojelus pehmolelun (vaikka en kamalam uskonnollienen olekaan), mutta turvaksi keikkamatkoille...
Ja itse tehty kortti on mun mielestä aina se paras...
Kirjoita vaikka pätkiä laulujen sanoista... Ja niinkuin tuolla jo ehdotettiin niin ne lehtileikkeet ivat kanssa mainio juttu...
- rita
Aika outo ajatus että pitäis ostaa artistille synttärilahja,kyllä kortti riittää.Eihän sitä tiedä vaikka idoli ei edes tykkäisi kaikesta turhasta krääsästä mitä sille kannetaan.Tai jos haluat ostaa niin miten olis autopeli missä saa luvallisesti ajaa tuhatta ja sataa.
- Rhanna
Tuli mieleeni että mitä jos selailisit lehtileikkeitä (niitä sinulla varmaan Tapsasta on) ja etsisit niistä vinkkejä sellaiseen lahjaan, minkä voit lähettää postitse. Mielestäni artistin muistaminen syntymäpäivänä kortin lisäksi lahjalla ei ole mitenkään kummallista. Itse olen muitanut omaa idoliani (Arja Koriseva) hänen syntymäpäivänään mm. aforismikirjoilla ja salmiakeilla. Yleensä kun artistia seuraa pitempään, saa selville kaikkia pieniä hauskojakin yksityiskohtia, joita voi hyödyntää lahjoina! Esim. tässä eräänä jouluna halusin muistaa paria muusikkotuttavaani lahjalla ja kesällä heidän kanssaan jutellessaan he mainitsivat että keikan jälkeen on tapana avata hotellihuoneessa punaviinipullo - joten pistin asian korvan taakse ja näin sitten jouluna molemmat saivat pullot punaviiniä :) Erittäin tyytyväisiä olivat ja muistivat kiitellä vielä puolen vuodenkin kuluttua.
Tuolla joku mainitsi että osta jokin tuoksu. Siihen en välttämättä sortuisi, varsinkaan jos ei tarkkaan tiedä mikä on idolin suosikkituoksu... Jos olet sitä postin kautta lähettämässä, kannattaa ottaa silloin huomioon se seikka että lahjapaketti ei hajoa postin kuljetuksissa. Tsemppiä mietintöihin! - Niin juur
Ajatellappa siltä kantilta että oma mies olisi esiintyvä taiteilija ja ovilla pörräisi jos minkä sorttista ihailijaa syntymäpäivillä lahjapaketetteja tuoden. Johan varmasti hermostuttaisi moinen 'häirintä' vaikka ei mustasukkainenkaan olisi. Ehkä se jollekkin sinkkuesiintyjälle olisikin imartelevaa. Antakaahan Kansa raukankin elää rauhassa, ollaan sentään Suomessa jossa se vielä periaatteessa on mahdollista julkkiksillekkin. Toista on meno Jenkeissä, siihen ei tahtoisi että menee hommat täällä.
Rhanna kirjoitti:
Tuli mieleeni että mitä jos selailisit lehtileikkeitä (niitä sinulla varmaan Tapsasta on) ja etsisit niistä vinkkejä sellaiseen lahjaan, minkä voit lähettää postitse. Mielestäni artistin muistaminen syntymäpäivänä kortin lisäksi lahjalla ei ole mitenkään kummallista. Itse olen muitanut omaa idoliani (Arja Koriseva) hänen syntymäpäivänään mm. aforismikirjoilla ja salmiakeilla. Yleensä kun artistia seuraa pitempään, saa selville kaikkia pieniä hauskojakin yksityiskohtia, joita voi hyödyntää lahjoina! Esim. tässä eräänä jouluna halusin muistaa paria muusikkotuttavaani lahjalla ja kesällä heidän kanssaan jutellessaan he mainitsivat että keikan jälkeen on tapana avata hotellihuoneessa punaviinipullo - joten pistin asian korvan taakse ja näin sitten jouluna molemmat saivat pullot punaviiniä :) Erittäin tyytyväisiä olivat ja muistivat kiitellä vielä puolen vuodenkin kuluttua.
Tuolla joku mainitsi että osta jokin tuoksu. Siihen en välttämättä sortuisi, varsinkaan jos ei tarkkaan tiedä mikä on idolin suosikkituoksu... Jos olet sitä postin kautta lähettämässä, kannattaa ottaa silloin huomioon se seikka että lahjapaketti ei hajoa postin kuljetuksissa. Tsemppiä mietintöihin!Tuo on on muuten hyvä vinkki ! Mulla on Tapsasta lehtileikkeitä. Pitääkin niitä vähän selailla,jospa niistä saisi jotain ideoita lahjaan vielä lisää. Sellanen aforismikirjakaan ei ehkä olis yhtään hassumpi Tapsallekkaan tai joku vitsikirja, kun se tykkää jutella vitsejä keikoilla. Punaviinistä Tapsa tykkää, mutta sitä ei voi oikein postitse lähettää, kun menee niin herkästi sellanen pullo rikki.
Niin juur kirjoitti:
Ajatellappa siltä kantilta että oma mies olisi esiintyvä taiteilija ja ovilla pörräisi jos minkä sorttista ihailijaa syntymäpäivillä lahjapaketetteja tuoden. Johan varmasti hermostuttaisi moinen 'häirintä' vaikka ei mustasukkainenkaan olisi. Ehkä se jollekkin sinkkuesiintyjälle olisikin imartelevaa. Antakaahan Kansa raukankin elää rauhassa, ollaan sentään Suomessa jossa se vielä periaatteessa on mahdollista julkkiksillekkin. Toista on meno Jenkeissä, siihen ei tahtoisi että menee hommat täällä.
Joo, olet ihan oikeessa, se olisi kiusallista, mutta mä en aikonutkaan siellä Tapsan oven takana norkoilla lahjapaketin kanssa, vaan ihan vaan tuonne Tapsan ohjelmatoimistolle lähettää postitse pienen synttärilahjan ,jonka ne sitten vois toimittaa Tapsalle. En mä usko ,että se ketään häiritsis.
- Naksu
..............lahjoittavat yleensä fanilahjaksi saadut pehmolelut hyväntekeväisyyreen tai antavat Lastenklinikoille missä on pieniä potilaita.
- sitten
Justiinax kirjoitti:
Joo, olet ihan oikeessa, se olisi kiusallista, mutta mä en aikonutkaan siellä Tapsan oven takana norkoilla lahjapaketin kanssa, vaan ihan vaan tuonne Tapsan ohjelmatoimistolle lähettää postitse pienen synttärilahjan ,jonka ne sitten vois toimittaa Tapsalle. En mä usko ,että se ketään häiritsis.
Ai, ajattelin että ovelle meinaat, tuosta aikaisemmin sain sen käsityksen kun joku kissasta tai jonkin kotieläimen viemisestä puhui... No se ei varmasti ketään sinänsä haittaa jos ohjelmatoimiston kautta lahjan haluaa laittaa, vaikka pahoin pelkään että lahjat päätyvät usein johonkin muualle kuin artistin kotiin, hyväntekeväisyyteen yms. Mutta se ei varmaan haittaa sekään, artisti on usein itse vaikuttanut siihen mihin haluaa tavarat lahjoittaa, eli hyvään tarkoitukseen kuitenkin menee :)
- jos
kertoisit vaan ihailevasi kyseisen artistin musaa.Saattaisi olla aika muistettava lahja jos olet ns. "fani". Muut suhteet on tietysti eri asia:))
- Saapas
Vihjeenä voisin mainita, että osta Tapsalle esim ruukkukukka tai jokin muistoesine. Oikea artisti arvostaa kaikkia faneilta saamiaan lahjoja (no noita pehmoleluja eivät ehken niinkään. Mun lempiartistini tykkää kaikesta ja arvostaa lahjaa ja lahjan antajaa suuresti! Eihän lahjan tarvitse olla kallis ja suurikaan, muistaminen on se pääasia!
- Ansku
Mä olen jossain koruliikkeessä nähnyt sellaisen kravattineulan, jossa on nuottiavain koristeena. Sellanen vois olla laulajalle aika sopiva lahja.
Tapsahan harrastaa liikuntaa. Joten esim.joku askelmittari vois olla myös hyvä.
Tai sitten sellanen avaimenperä, joka piippaa, kun viheltää. Sellanen löytyis helposti jos olisi kadoksissa. Jossain lehtijutussa nimittäin luki ,että Tapsa on expertti hukkaamaan avaimia. - ounou!
Osta sille kirja: "101 tapaa hallita hermonsa" tai "Kultaisen käytöksen käsikirja"
- ou jee
Tuo oli aika paha taidat saada kohta Justiinaxun kimppuus hehhheh.....
- ou nou
Justiinax kirjoitti:
Sulla itelläs taitaa olla kyseisille kirjoille kaikista suurin tarve.
Puhu Justiinax vain omasta puolestasi!
- VUONNA 2004
IHANALLE NAISELLE JOKA LAULAA KAUNIISTI.
- Rhanna
Tuli tässä mieleeni että yksi hyvä vinkki synttärilahjaksi voisi olla Bradley Trevor Greiven eläinten kuvilla varustetut mietekirjat, esim. Itsepiristyskirja, Huominen, Elämän tarkoitus... Käypä katsastamassa näitä kirjoja lähimmässä kirjakaupassa, näissä kirjoissa on sitä jotain ja uskon että sopivat lahjaksi myös Tapsalle! Itse olen pari tuollaista kirjaa lahjaksi ostanut Korisevan Arjalle ja hän piti niistä kovasti. Ystäviäni ja sukulaisia olen myös näillä kirjoilla muistanut.
Rhanna kirjoitti:
Tuli tässä mieleeni että yksi hyvä vinkki synttärilahjaksi voisi olla Bradley Trevor Greiven eläinten kuvilla varustetut mietekirjat, esim. Itsepiristyskirja, Huominen, Elämän tarkoitus... Käypä katsastamassa näitä kirjoja lähimmässä kirjakaupassa, näissä kirjoissa on sitä jotain ja uskon että sopivat lahjaksi myös Tapsalle! Itse olen pari tuollaista kirjaa lahjaksi ostanut Korisevan Arjalle ja hän piti niistä kovasti. Ystäviäni ja sukulaisia olen myös näillä kirjoilla muistanut.
Tuollainen mietekirja vaikuttais hyvältä idealta ! Kiitokset vinkistä Rhanna ! :) Täytyykin tästä heti huomenna mennä kirjakauppaan sellaista katsomaan :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117245Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista625149- 954834
- 523985
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493946- 2173837
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283518- 413143
- 512791
- 412367