Mistä ihmeesstä jotkut ovat keksineet, että sen läheisimmän ihmisen joka on kaasoksi tai bestmaniksi pyydetty täytyy järjestää ja suunnitella polttarit???
Eikös sulhasen tai morsiammen ystäväpiiri ole yksi tiimi joka yhdessä suunnittelee ja järjestää viimeisen ´sinkkuillan´. Minkälaisia ovat ne ystävät jotka ei laita rikkaa ristiin juhlien takia vaan odottavat valmista.
Itse ollessani polttareissa, niin porukalla kaikki on hoidettu ja kulut tasan jaettu. Ja näin oli käynyt myös omissa polttareissani.
Sulhasille ja morsiammille vielä tiedoksi, te haluatte juhlat järjestää, niin olkaa valmiita maksamaan kaikki, myös sen bestmanin pukuvuokran jos haluatte hänelle juhlapuvun (saketti, frakki...).
kaason tai bestmanin
1
1474
Vastaukset
- ent. eelia-76
Eikös tuo ole kokolailla itsestään selvää? Jos ystäviä ei ole tai ns on, on kai selvää etteivät he mitään järjestä. Siinähän sitä ystävyyttää mitataan. Minulle järjestettiin ainakin, kaikki 10 parasta tyttö kaveriani yhdessä. Toisaalta, järkkäilemme muutenkin, olen järkännyt parillekin paremmalle ystävälle ylläri synttärit ym mitä ystävien kuuluukin.
Mieheni pikkuveli oli bestmanina ja sai tulla ihan mitä vain päällä. Muistaakseni sillä oli suorat housut ja paita, tärkeää miehelleni oli se että poika on antamassa sormukset eikä se onko sillä päällä jokin miehinen kammotus. Tosin omalla miehellänikin oli Travolta vaatteet, olisimmepas kuollleet naurusta jos joku olisi tällännyt jonkun frakin päälle :) Hih.
Anyway, kuule tästä maasta löytyy niin monenlaista törppöä etten ihmettele että heille tällainenkin pikkujuttu ole yhtään itsestään selvää.. Onneksi minun lähipiiriini ei ole siunaantunut moisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005268069- 2332745
- 262621
- 1642019
- 1211901
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61715Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21496- 801252
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621198IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41185